Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privé berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. Calorieën om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - Ultrafondus Méga Toff (UMT)
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

Ultrafondus Méga Toff (UMT)
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Wedstrijden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006

PostPosted: Sat 29-03-2008 19:14    Post subject: Reply with quote

en vergeet de kouke niet voor onderweg !! Razz

Veel succes en plezier Marco Goed gedaan!

Henk
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Ultratoineke
Lid
Lid

PostPosted: Sun 30-03-2008 1:07    Post subject: Reply with quote

Marco heeft er goed de gang in............. 11,5 km in het eerste uur Shocked

Hit the road!, Marco!!! Cool
Back to top
View user's profile Send private message
marco1
Lid
Lid

PostPosted: Sun 30-03-2008 19:47    Post subject: Reply with quote

Heerlijk gelopen afgelopen nacht, volgens Boco moet het een mooie omgeving zijn, ik heb echter niet meer gezien dan de 10 meter voor mij die verlicht werden door mijn hoofdlamp.
Om middernacht nam ik het vlaggetje over van Thym en Harry en kon ik vanuit Lemele vertrekken.
In de bossen was het erg donker waardoor de plassen slecht zichtbaar waren wat het tempo enigzins naar beneden haalde.
Op de verharde wegen kon het tempo weer omhoog.
Onderweg ben ik veel jeugd tegengekomen die op weg waren naar de disco's en later op de avond weer naar huis.
Aangezien ik niet bekend ben in dit gebied had ik naast een kaart (met dank aan Boco) ook de route in mijn FR305 gezet, dit werkte perfect.
Om 05:30 liep ik het station van Hoogeveen binnen waar mijn aflossers al stonden te wachten, zei hebben de tocht voortgezet naar Assen.
Het was een heerlijke loop, het weer was perfect, tussen 8 graden bij de start en 6 graden bij de finish met een heerlijk windje in de rug.
Totaal heb ik 44,8 km gelopen in 4 uur en 27 minuten, een gemiddelde van 10 km/uur.
Een uitgebreid verslag later deze week op mijn weblog, nu eerst weer een nachtje gewoon in bed liggen. Wink
BjornAVAalsmeer
Lid
Lid

PostPosted: Mon 31-03-2008 15:31    Post subject: Reply with quote

Super !! Echt ongelooflijk dat je een Marathon puur voor jezelf kan lopen. Vind het initiatief voor het UMT echt tof. Bedoeling is ooit op het niveau te komen waar een Marathon meer of minder niet veel uitmaakt. Heb inmiddels het idee dat een Marathon door de meer ervaren lopers psychologisch als easy gezien wordt maar toch blijf ik het nog altijd een enorme afstand vinden die je ook met al je ervaring flink op kan breken.

ps; heb de titel aangepast van dit topic ; de loper was gevonden en de "wedstrijd" gaat door.

Speeding isn't allways a crime (Joan vd Akker)

To give anything less than your best is to sacrifice the Gift (Steve Prefontaine)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Noortje
Lid
Lid

PostPosted: Mon 31-03-2008 19:23    Post subject: Reply with quote

Na dit alles gelezen te hebben + de website van de UMT.............. ik krijg er kippenvel van.

Wat een mooie prestatie Marco! Proficiat Goed gedaan! Exclamation
Uiteraard ook alle anderen die meegelopen hebben een pluim, maar jij Marco, hebt even snel een "gat gedicht".

Dit soort activiteiten mag best wat meer aandacht krijgen.

groetjes
Back to top
markdeboer
Lid
Lid

PostPosted: Mon 31-03-2008 22:10    Post subject: Reply with quote

@Noortje,

Op www.losseveter.nl staan al diverse verslagen.
Via deze link: http://www.themazecorporation.net/lv/?page_id=3&auth=8 kan je makkelijk de meeste stukken terugvinden.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Noortje
Lid
Lid

PostPosted: Mon 31-03-2008 22:17    Post subject: Reply with quote

Embarassed dank je Mark Embarassed
Back to top
Ultratoineke
Lid
Lid

PostPosted: Tue 01-04-2008 22:01    Post subject: Reply with quote

Vandaag mijn etappe gelopen van de Ultrafondus Mega Toff.

Eerst met de fiets van Huijbergen naar Bergen op Zoom. In de bus van Bergen op Zoom naar Melissant begon het te regenen. In Melissant was het kil en guur, het enige plaatselijke café was gesloten, dus geen schuilgelegenheid. Dan dus maar door gelopen naar de afgesproken wisselplaats, gelukkig stond daar een electriciteitshuisje, zodat ik tenminste uit wind stond.

Al spoedig kreeg ik gezelschap van 2 mensen, de ouders van Mark de Boer. Gelukkig liet Mark ons niet al te lang wachten. Iets na twee uur kwam hij over de Noorddijk aangesneld. Nadat Mark zijn bijdrage in het schriftje had geschreven kon ik met het vlaggetje en het schriftje op pad.

Met de wind op kop richting Herkingen, over het schitterende fietspad langs de slikken van Flakkee. Na Herkingen, via Battenoord door een mooi en rustig natuurgebied, waar enkele reigers deze eenzame loper verbaasd aankeken.

In Nieuwe Tonge een klein omweggetje langs de supermarkt voor een blikje cola (suikers Exclamation ) en weer op pad. Het stuk over de Battenoordse dijk was een slechte keus; veel verkeer dat niet veel ophad met lopers en fietsers.

Ondertussen was het droog geworden, nu was het, op de Grevelingendam en even later de Philipsdam alleen nog maar de wind die tegen was. Ondertussen was Zuid Holland verlaten, en liep ik in Zeeland.

Ik had nog genoeg water in mijn camelback, dus het extra rondje naar Sint Philipsland, eigenlijk ingepland om proviand in te slaan, was niet strikt noodzakelijk, maar maakte ik toch om aan de kilometers te komen. In de plaatselijke supermarkt toch maar weer een blikje cola gekocht. Blijkbaar is men daar niet gewend aan mensen in sportkleding in een supermarkt, ben nog nooit zo raar aangekeken.

Van Sint Philipsland op weg naar Oud Vossemeer, eerst parallel aan de provinciale weg, maar even later over een heel rustig polderweggetje en fietspad onder de dijk langs. Even buiten Oud Vossmeer even een "social stop"gemaakt bij een collega, en na een tiental minuutjes op pad voor de laatste kilometers naar Tholen. Ik had mijn opvolger ondertussen al telefonisch gesproken, maar ik trof hem niet aan op de Markt in Tholen Shocked ............. Een belletje leerde echter dat hij 200 meter verderop stond, op de BOTERMARKT Wink . Na 44 km in 4u.43' (totale tijd, dus met stops) kon ik het vlaggetje en schriftje overhandigen aan Koos Rademaker voor zijn etappe Tholen - Zundert.

Ik vond het heel leuk om mijn schakeltje aan deze unieke europese ultraestafette bij te dragen.

Bon voyage a tous les coureurs!

Relayeur 93.
Back to top
marco1
Lid
Lid

PostPosted: Tue 01-04-2008 22:13    Post subject: Reply with quote

Mooi verslag Jean-Antoin, keep on running en tot in Steenbergen.
markdeboer
Lid
Lid

PostPosted: Tue 01-04-2008 22:31    Post subject: Reply with quote

Ha Ultratoineke,

Leuk stuk! Het was zeker een mooie dag. Mijn verhaal staat sinds een minuutje of twee op Losse Veter.
Zie: http://www.themazecorporation.net/lv/?p=7052
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
klaasloopt
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Wed 02-04-2008 9:03    Post subject: Reply with quote

Mooi verslag Mark! 'Onverschillig' is misschien een goed woord voor de omgeving die je beschrijft. Jee, als zelfs een hond al niet reageert...
Ik zou de industrie wel mooi vinden geloof ik, het draagt goed bij aan de melancholie in je verhaal.
klaas
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Wedstrijden All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum