| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Robisrunning ChatnRunCircuit

|
Posted: Tue 11-08-2009 19:42 Post subject: Garmin Connect |
|
|
Naar aanleiding van een mailtje van Garmin over hun nieuwe database Garmin Connect een poging gewaagd om data vanuit de 305 over te zetten.
Omdat ik al een account had bij MotionBased, was het inloggen geen probleem en stonden mijn eerder overgezette gegevens er netjes in, maar lukt het uitlezen van de 305 lukt tot nu toe nog niet
Heeft iemand hier ervaring mee? _________________ The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€
Weblog |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Tue 11-08-2009 20:26 Post subject: |
|
|
Foutje al ontdekt! Gewoon de laatste versie van de Garmin communicator (2.7.3) geïnstalleerd en daarna werkte het uploaden ook.
Mijn laatste lange duurloop van afgelopen zondag:
data: http://connect.garmin.com/activity/10955720
terug kijken: http://connect.garmin.com/player/10955720 _________________ The trail is the thing, not the end of the trail.
Weblog |
|
| Back to top |
|
 |
Iwanowitsch Guest

|
Posted: Tue 11-08-2009 21:24 Post subject: |
|
|
Beetje wonderlijk dat de hoogte, afstanden en tempo in de Player in resp. "ft", "mile", "min/mile" en alles als totaal in het Engels zijn weergegeven ondanks dat de keuzen Metric en Nederlands gemaakt zijn.
Bij Details en Tussentijden is er wel een juiste metrische weergave en is alles in het Nederlands vermeld ...
Iwan. |
|
| Back to top |
|
 |
Iwanowitsch Guest

|
Posted: Wed 12-08-2009 21:58 Post subject: |
|
|
Rob e.a.,
vannacht nog eens gekeken naar Garmin Connect.
Bovenstaande problemen zijn afwezig als je de Engelse taal i.p.v. de Nederlandse taal gebruikt !!!
In de Engelse taal keurig meter-, km- en min/km-weergave in de Player ...
Iwan. |
|
| Back to top |
|
 |
Plenty2run Benefactor

|
Posted: Thu 13-08-2009 8:52 Post subject: |
|
|
Jammer dat Garmin Connect geen afrondingsinstelling heeft voor de hoogtemeters zoals bij SportTracks. Ik neem toch aan dat je geen +/- 650 meter hoogteverschil hebt gehad?
Hoogtemeting met GPS blijft vooralsnog natuurlijk onnauwkeurig maar met de afrondingsmogelijkheid in SportTracks voor mij prima bruikbaar en redelijk nauwkeuring (+/- 10%). Verder gebruik ik de hoogte instelling tijdens het hardlopen in de bergen veelvuldig en op +/- 50m nauwkeurig. _________________ "Just when you think this marathon is wonderful, something terrible happens"
"What?"
"It ends"
Mijn nieuwe blog |
|
| Back to top |
|
 |
MasterRunner Lid

|
Posted: Thu 13-08-2009 17:58 Post subject: |
|
|
Straks houden jullie haast geen tijd meer over om hard te lopen... zoveel "moet" je gaan bijhouden...  |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Thu 13-08-2009 18:25 Post subject: |
|
|
| MasterRunner wrote: | Straks houden jullie haast geen tijd meer over om hard te lopen... zoveel "moet" je gaan bijhouden...  |
Tijd genoeg, meestal direct na het lopen even alle data overzetten naar de diverse toepassingen en ondertussen uitzweten  _________________ The trail is the thing, not the end of the trail.
Weblog |
|
| Back to top |
|
 |
MasterRunner Lid

|
Posted: Thu 13-08-2009 19:01 Post subject: |
|
|
| Robisrunning wrote: | | MasterRunner wrote: | Straks houden jullie haast geen tijd meer over om hard te lopen... zoveel "moet" je gaan bijhouden...  |
Tijd genoeg, meestal direct na het lopen even alle data overzetten naar de diverse toepassingen en ondertussen uitzweten  | Je legt dan toch wel een handdoek of krant op de stoel....  |
|
| Back to top |
|
 |
pukkie Lid

|
Posted: Fri 14-08-2009 18:41 Post subject: |
|
|
ik blijf het toch bij sporttracks houden hoor, werkt een stuk vlotter. _________________
Mijn Blog: Peter, de endorfine junkie  |
|
| Back to top |
|
 |
frederica Benefactor

|
Posted: Fri 16-09-2011 8:55 Post subject: |
|
|
Garmin Connect wordt steeds completer. Er staat nu ook een mogelijkheid in tot het creëren van workouts en routes. Ik heb een workout samengesteld en ingelezen en dat ging prima. Hoewel hij met een melding kwam dat bepaalde power (?) functies nog niet werken, had ik hier geen last van. Werkt prima.
Ook de mogelijkheid om van een eerder gelopen training een route te creëren, of om zelf een route te tekenen. Ik heb alleen nog geen import functie kunnen vinden.
Nu Sporttracks steeds meer kuren begint te vertonen is dit een welkome aanvulling. Nu nog een registratie voor de schoenenkilometers en Sporttracks is dan wat mij betreft overbodig. _________________ http://www.frederica.weblog.nl |
|
| Back to top |
|
 |
Rasheed Lid

|
Posted: Fri 16-09-2011 13:02 Post subject: |
|
|
Ik gebruik de Garmin Training Center software die je kunt downloaden van de Garmin website en exporteer de trainingen als bestand, die ik vervolgens importeer in zowel Garmin Connect als Endomondo. Ik heb dan niets te maken met een browser plug-in (want hoe veilig is die eigenlijk?).
Mijn voorkeur gaat uit naar Endomondo, btw. _________________ Met dit stuk hout wordt alles ineens een stuk duidelijker. |
|
| Back to top |
|
 |
helterec Lid

|
Posted: Fri 16-09-2011 15:21 Post subject: |
|
|
| pukkie wrote: | | ik blijf het toch bij sporttracks houden hoor, werkt een stuk vlotter. |
...en ST heeft weer een update beschikbaar! _________________ www.helterselassie-loopthard.blogspot.com
Corné |
|
| Back to top |
|
 |
MasterRunner Lid

|
Posted: Fri 16-09-2011 18:04 Post subject: |
|
|
| helterec wrote: | | pukkie wrote: | | ik blijf het toch bij sporttracks houden hoor, werkt een stuk vlotter. |
...en ST heeft weer een update beschikbaar! |
Bij 4.0 en 4.1, 4.2, etc moet je weer betalen......?
Weet iemand dat?
http://www.zonefivesoftware.com/sporttracks/store/
| Quote: | | With purchase you are entitled to FREE upgrades within the same major product version (3.1, 3.2, 3.3, etc). |
|
|
| Back to top |
|
 |
qmark Lid

|
Posted: Fri 16-09-2011 19:48 Post subject: |
|
|
| MasterRunner wrote: | Bij 4.0 en 4.1, 4.2, etc moet je weer betalen......?
Weet iemand dat?
http://www.zonefivesoftware.com/sporttracks/store/
| Quote: | | With purchase you are entitled to FREE upgrades within the same major product version (3.1, 3.2, 3.3, etc). |
|
Zo te zien wel, je geeft zelf al een citaat dat duidelijk genoeg is.
Van versie 2 heb ik alleen de gratis versie gebruikt; bij 3.0 heb ik geregistreerd en betaald.
Volgens mij zijn de betalende gebruikers van 2 ook niet automatisch/gratis naar 3 gegaan ?!?
Mark _________________ "Een vraagteken is een vermoeid uitroepteken" (vrij naar Stanislaw Jerzy Lec) |
|
| Back to top |
|
 |
Hens Benefactor

|
Posted: Fri 16-09-2011 23:02 Post subject: |
|
|
| qmark wrote: | | Volgens mij zijn de betalende gebruikers van 2 ook niet automatisch/gratis naar 3 gegaan ?!? |
Nee, dat niet, maar wel krijg je om de zoveel tijd een melding dat er een nieuwe versie van SportTracks is. Dat is dan dus de betaalde upgrade naar ST3. _________________ Red Ons Bos! Don't Panic Get a Mac ov-chipklacht |
|
| Back to top |
|
 |
|