Talentvol zou ik het zeker noemen als je niet getraind bent en toch 7km in een half uur kunt lopen. Ik train nu een jaar of 5 serieus op lopen en loop een 5km in 17 minuten (3.24/km) en een 10km in 39.24 (3.56/km).
Jij zit in een 7km loop al aan de 4.13/km! Dat zou ik zeker niet ongetraind noemen en dus ben je in min of meerdere mate zeker wel getalenteerd. Ik zou zeggen bouw het rustig op en beleef vooral veel plezier aan het lopen. Dan komen de tijden vanzelf wel.
Gr Bas _________________ *If we want to be on top we can not ignore any source of wisdom*
Posted: Tue 27-07-2010 15:34 Post subject:
KobeVDB wrote:
Ik ben momenteel 24 bijna 25 jaar, is dat niet te laat om naar een AV te gaan? Had dit in mijn jeugd wel graag gedaan maar het is er nooit van gekomen.
Bij onze lopersvereniging (geen baanatletiekvereniging dus) zou je één van de jongsten zijn, dat hoeft dus zeker geen belemmering te zijn. Je kunt bij de meeste clubs ook gewoon een paar keer meetrainen zonder dat je meteen lid hoeft te worden. Kun je even kijken of het wat voor je is. Alleen al voor de begeleiding is het de moeite waard, de gezelligheid en zo krijg je er als extraatje bij.
André _________________ Wee völle zeg, mot ok völle wetten.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum