| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Manon Miss Chat'n'Run 2007

|
Posted: Sun 25-07-2010 13:27 Post subject: |
|
|
Vandaag heb ik het eerste stuk van het Grebbeliniepad (Rhenen-Spakenburg) gelopen, van het station in Rhenen naar het station in Veenendaal. Leuke route, eerst over de Grebbeberg en vervolgens een lang stuk langs het Valleikanaal. Ik was wel blij dat ik het hardlopend deed, en niet wandelend. Want 2 uur lang tegen dezelfde wuivende rietkragen aan kijken, dat schiet ook niet op...
Afijn, ruim 17 km in anderhalfuur. 't Is een tijd geleden dat ik zo lang achter elkaar heb hardgelopen. Dus nu ben ik een beetje moe  _________________ Cikobesje |
|
| Back to top |
|
 |
jjmeijer66 Lid

|
Posted: Mon 26-07-2010 11:13 Post subject: |
|
|
Zo, weer terug van vakantie in la douce France, waar ik goed aan mijn marathon schema heb kunnen werken ...
Afgelopen vrijdag heb ik de laatste meters met het volgende uitzicht afgelegd:
Groet'n JJ _________________ Doe as 'ie zeg, dan lieg 'ie niet.
de moeder van Bartje |
|
| Back to top |
|
 |
kouketer Mister Chat'n'Run 2006

|
Posted: Mon 26-07-2010 16:39 Post subject: |
|
|
| jjmeijer66 wrote: | Zo, weer terug van vakantie in la douce France, waar ik goed aan mijn marathon schema heb kunnen werken ...
Afgelopen vrijdag heb ik de laatste meters met het volgende uitzicht afgelegd:
Groet'n JJ |
Hopelijk waren die laatste meters dan geen eindsprint Succes verder met je schema. _________________ PR-lijst
DW67H6G
"dij t haardst runt is t eerst achter de poest..." |
|
| Back to top |
|
 |
Tonny.J Lid

|
Posted: Mon 26-07-2010 17:02 Post subject: |
|
|
Mijn eerste km's gemaakt Sinds de bedriegertjesloop.Op zich ging het wel alleen de snelheid was ver te zoeken. _________________
Toontje weblog |
|
| Back to top |
|
 |
evelyne Miss Chat'n'Run 2006

|
Posted: Tue 27-07-2010 7:20 Post subject: |
|
|
Gisteravond fitness een uurtje, daarna op de loopband 8 x 3 minuten op snelheid 13 km/u, pauze 2 minuten wandel/dribbel.
Opvallend zwaar, terwijl een week geleden 6 x 500 meter in 2 minuten buiten, ook zwaar, maar ook aanziendlijk sneller.
Het was zo zwaar omdat ik vanaf het begin last had van geen lucht, ondanks dat het niet zo druk was als anders. Aan het eind van elke interval moest ik echt eerst flink lucht happen om te herstellen.
Na elke interval nam ik me voor dat dit de laatste zou zijn, om na 2 minuten pauze toch weer die knop in te drukken. Ik had me 8 stuks voorgenomen en dat is toch gelukt.
Tijdens het uitlopen voelde de achilles weliswaar vermoeid aan, maar niet meer last dan anders erna. Ook vandaag niet, maar ik wel wat extra nazorg geven ( trapoefeningen, zelfmassage, ijzen). |
|
| Back to top |
|
 |
Robisrunning ChatnRunCircuit

|
Posted: Thu 29-07-2010 13:40 Post subject: |
|
|
Gisterenavond 5x 600-400 +600 op de baan.
Lekker in een groepje gelopen en niet helemaal tot het gaatje gegaan ivm de halve marathon van Lauwersoog naar Ulrum as zaterdag. _________________ With money you can buy a clock, but not time
http://robisrunning.web-log.nl/ & Mijn uitslagen |
|
| Back to top |
|
 |
Chiel Lid

|
Posted: Thu 29-07-2010 14:42 Post subject: |
|
|
Verandering van omgeving doet lopen.
Daarom maar weer eens de Veluwe opgezocht voor een mooi rondje. Begin onverhard, daarna via strak asfalt over de Emmapyramide.
Ik moest het zonder de Garmin doen want deze was weer eens leeg (terwijl ie toch echt na de laatste training was opgeladen...) dus vooraf maar even op de auto klok gekeken.
Onderweg dus geen idee van tijd en tempo. Het was flink zwoegen om vooruit te komen en dan nog had ik het gevoel dat het niet echt rap ging.
Achteraf bleek dat wel mee te vallen. De auto klok gaf aan dat ik over de gelopen 14km slechts 59' had gedaan. Een PPR-tje, daar mag je wel een beetje voor zwoegen toch? _________________ to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT |
|
| Back to top |
|
 |
LazyD Benefactor

|
Posted: Thu 29-07-2010 15:35 Post subject: |
|
|
zo, weer 6 en een halve km op de teller
'k had weinig zin/fut, maar ben na wat aanmoedigingen toch maar gegaan.
de rustige duurloop na 18 minuten beeindigd en toen nog 7 tweehonderdjes gedaan.
het ging, maar nog steeds wat moeizaam.
maandtotaal 47km, da's toch meer dan de 44 van juni  _________________ Ben ik nu du oder wass!?
Mijn Weblog |
|
| Back to top |
|
 |
Bor Lid

|
Posted: Thu 29-07-2010 16:09 Post subject: |
|
|
Net terug van 5x500 meter, tussen de intervallen door 2 min wandelen. Het ging lekker, deze temperaturen vind ik fijner om te hardlopen. _________________ "You can train anywhere. Use what you have" -Dr. Joe Vigil |
|
| Back to top |
|
 |
helterec Lid

|
Posted: Fri 30-07-2010 8:32 Post subject: |
|
|
25X200 meter op de baan gisteravond met 100 meter dribbelpauze. Na 19X ging voor het gevoel het lichtje uit en zakte de hartslag niet meer en speelde darmpjes op (beetje te laat gegeten) maar op de Garmin uitlezing zag ik toch dat het tempo gehandhaafd is gebleven. Vandaag rustdag. _________________ www.cornevanhelteren.web-log.nl
Corné |
|
| Back to top |
|
 |
jjmeijer66 Lid

|
Posted: Fri 30-07-2010 9:03 Post subject: |
|
|
Na eergisteren een - voor mijn doen - echt lange duurloop ŕ 26 km, volgde gisteren een vlotte duurloop van ruim 13 km.
Tja, dan loop je in 24 uur toch bijna een marathon ... vandaag wel een beetje stijf in de spieren en gewrichten.
Groet'n JJ _________________ Doe as 'ie zeg, dan lieg 'ie niet.
de moeder van Bartje |
|
| Back to top |
|
 |
evelyne Miss Chat'n'Run 2006

|
Posted: Fri 30-07-2010 10:34 Post subject: |
|
|
Woensdagochtend eerst een uurtje bosu, 's middags een uurtje duurloop tempo ca. 5.30. De laatse minuten echter moeten wandelen vanwege enorme pijn in linkerbil/lage rug.
Oorzaak waren de bosu-oefeningen, plankliggend op de buik op de bosu en dan gestrekt been heffen. Niet goed in combinatie met een duurloop daarna, weet ik nu. De hele middag hier last van gehad, maar gelukkig na een goede nachtrust vrijwel verdwenen.
Wat blijft is een strakke hamstrings rechts, dus goed rekken en gisteravond op de fitness wat rustiger aan gedaan; lekker losfietsen achteraf. Ook nog even op de crosstrainer gestaan en de roeier nog eens warmgemaakt.
Hamstrings is nog steeds strak, vandaag wordt behalve goed en vaak rekken niet gesport. |
|
| Back to top |
|
 |
pjotreke Lid

|
Posted: Fri 30-07-2010 13:24 Post subject: |
|
|
Na een 2 maanden durende zeurende forse pijn in mijn been , kan ik sinds een weekje weer fatsoenlijk trainen (Op de pijn aan 2 likdoorns na dan). Vandaag kon ik me niet beheersen en heb ik 21.1 KM gelopen in 1:33:54. Lekker vlammen door het bos, heerlijk.  |
|
| Back to top |
|
 |
Dick Site Admin

|
Posted: Fri 30-07-2010 14:18 Post subject: |
|
|
| pjotreke wrote: | Na een 2 maanden durende zeurende forse pijn in mijn been , kan ik sinds een weekje weer fatsoenlijk trainen (Op de pijn aan 2 likdoorns na dan). Vandaag kon ik me niet beheersen en heb ik 21.1 KM gelopen in 1:33:54. Lekker vlammen door het bos, heerlijk.  |
Twee maanden niet trainen, een weekje trainingen hervat en dan een halve marathon op (bijna) wedstrijdtempo
Ik begrijp het: je kunt de lappenmand niet missen.
De essentie van (blessurevrij) hardlopen is dat je je WEL kunt beheersen. _________________ Ik ben DE LOPER. |
|
| Back to top |
|
 |
Tonny.J Lid

|
Posted: Fri 30-07-2010 16:06 Post subject: |
|
|
Net weer 6km gelopen + een paar 100m rust/wandel opbouwen bijna 2 maand niets gedaan dib en vakantie. _________________
Toontje weblog |
|
| Back to top |
|
 |
|