Posted: Thu 16-02-2012 23:49 Post subject: Blij met m'n RCX5
Om het "Chat-gedeelte" maar even wat te stimuleren wil ik laten weten dat ik blij ben met m'n RCX5 (Zie ook thread "Welke software").
Toen ik hem binnenkreeg en e.e.a. instelde vond ik de data op de display wel wat aan de kleine kant. Hardlopen met een leesbril lijkt me een beetje vreemd. Totdat ik erachter kwam dat je er ook een 2-regel display van kan maken, perfect! En met max. 6 schermen heb je keuze genoeg wat je wilt zien. Ook het wisselen tussen de schermen door hem bij je borst te houden is geweldig, geen gefrutsel met knopjes onderweg.
Nu ben ik me aan het oriënteren op zone-indelingen maar dat valt nog niet mee. Als techneut denk je dat e.e.a. redelijk vastligt maar de spreiding tussen de diverse methoden is enorm. Ook de definities van de verschillende zones komen me nogal vaag over. Misschien dat dit wel verandert als ik er meer van weet.
Maar vooralsnog ben ik blij met de aanschaf!
Erg toevallig maar ik heb zojuist de door Mr. Rainmaker geschreven review van dit horloge even doorgelezen.
Opvallend detail vond ik dat de hartslag ook onderwater bleek te worden geregistreerd.
Leuk voor zwemmers dus.
Dit is met de Garmin 310 niet mogelijk ..
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum