Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Fotoalbum
· Kalender
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privť berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. CalorieŽn om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - SallandTrail2016 - jubileumeditie!
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

SallandTrail2016 - jubileumeditie!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Wedstrijden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sil
Lid
Lid

PostPosted: Sun 13-03-2016 12:00    Post subject: Reply with quote

Voor mij de eerste keer hier. Zelf nog nooit geweest in dit gebied dus dan maakte te trail extra speciaal. Geweldige organisatie, het kan niet vaak genoeg gezegd worden en een heel mooi parcours.
Voor mij was het mijn eerste 60plus afstand en eerlijk is eerlijk na 50km had ik het al ver gehad. Toch verder gegaan en zelfs nog een paar km bij gesnoept door verkeer te lopen. Ik had na het oversteken van de weg het bospad rechtsaf gemist waarschijnlijk door de linten die rechtdoor hingen voor de route terug.
Daar zelfs nog even getwijfeld of ik toch niet beter alsnog rechtstreeks naar de finish terug kon lopen. Maar ik ben blij dat ik er de laatste schitterende ronde toch nog aan vast heb weten te plakken.
Mijn vrees bij de start of ik het wel zou gaan redden binnen de tijd bleek ongegrond, zelfs met de extra km's toch nog in 8hr15 weten te finishen.
Back to top
View user's profile Send private message
42195
Lid
Lid

PostPosted: Sun 13-03-2016 12:17    Post subject: Reply with quote

Helaas zelf niet deel kunnen nemen vanwege een schouderblessure, maar onder meer van de gelegenheid gebruik gemaakt om de laatste lus met mijn hond tegen de richting in te lopen om zo foto's van een groot aantal lopers te kunnen maken. Bekijk ze hier: https://onedrive.live.com/redir?resid=24B704E7276A55E8%2142335&authkey=%21ANocH_9WDMcz4Go&ithint=album%2C
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
qmark
Lid
Lid

PostPosted: Sun 13-03-2016 12:28    Post subject: Reply with quote

42195 wrote:
Helaas zelf niet deel kunnen nemen vanwege een schouderblessure, maar onder meer van de gelegenheid gebruik gemaakt om de laatste lus met mijn hond tegen de richting in te lopen om zo foto's van een groot aantal lopers te kunnen maken. Bekijk ze hier: https://onedrive.live.com/redir?resid=24B704E7276A55E8%2142335&authkey=%21ANocH_9WDMcz4Go&ithint=album%2C

Aha, was jij dat? Ik herinner me inderdaad dat moment.
Eerst dacht ik dat je wel heel erg veel ruimte maakte om me te laten passeren en daarna zag ik pas het fototoestel.

Bedankt voor de mooie foto! Geeft goed weer hoe ik de trail ervaren heb.

Mark (WP_20160312_108.jpg)
tOOter
Lid
Lid

PostPosted: Sun 13-03-2016 15:53    Post subject: Reply with quote

Ik leef ook nog! Very Happy Voor de mensen die nog wat tijd over hebben op deze mooie zondag: hier is (een link naar) mijn verslag van mijn avontuur gisteren:

https://www.facebook.com/anke.striezenau/posts/978129215557757
Back to top
Michiel_N
Lid
Lid

PostPosted: Sun 13-03-2016 16:25    Post subject: Reply with quote

Lekker stukje om te lezen. Pff..., die Anke heeft ook reeds 75 in de benen Goed gedaan! Goede uiteenzetting van het mentale aspect. Het lijkt een soort rollercoaster waar je gedachten op zitten gedurende die uren. Heerlijk einde met die foto van na je dip Very Happy Voldoening is duidelijk! Wie weet ooit..
Back to top
MiepMiep
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sun 13-03-2016 17:01    Post subject: Reply with quote

Mooi verslag Anke en leuk dat je nog bij de finish stond! Een punt uit het verslag herkende ik. Ik schreef ook al in mijn eigen verslag dat ik tussen 50 en 60km erg dorst kreeg. Dat was na het drinken van bouillon op 50km. Een leerpunt voor een volgende ultra.
Verder was mijn beleving wel heel anders. Ik liep ook een stuk langzamer en dat is voor mij een goede keuze geweest. Hoewel keuze, een heel stuk wilde het ook niet sneller. Toch voelde ik mij ook in die periode verder prima en was er geen moment van twijfel over doorgaan.

Vanmiddag heb ik alweer een mooie fietstocht met mijn vrouw over de Veluwe gemaakt. Met een stop bij een terrasje in de zon en uit de wind in Garderen. Het herstel gaat erg snel.
Back to top
tOOter
Lid
Lid

PostPosted: Sun 13-03-2016 17:12    Post subject: Reply with quote

En ik dacht nog wel dat je al die tijd wel voor me zou lopen met dat mooi constante dieseltempo. Wink Ik ben waarschijnlijk in het begin ook wel iets te snel begonnen (goh ...), maar ik denk dat ik gewoon teveel gemist heb aan goede trainingen en teveel heb gehad aan ander gedoe in de voorbereidingstijd. Toen ik na het omkleden nog even bij de finish stond te kijken, zag ik boven op 't Stut opeens jouw witte kuif voorbij komen. Ja, dan ga ik natuurlijk even wachten! Smile
Vandaag heb ik wel stijve bovenbenen, het enige onderdeel dat ik gisteren door alle andere pijn niet heb gevoeld, maar het is goed te doen. Van de rest heb ik vandaag allemaal geen last meer. Ik heb hier vanmorgen lekker op het gemakje met de family en hondjes een uurtje door het bos gekeuteld.
Back to top
mattiman
Lid
Lid

PostPosted: Sun 13-03-2016 20:35    Post subject: Reply with quote

Mooi verslag Anke!
Back to top
Runnerd
Lid
Lid

PostPosted: Mon 14-03-2016 11:53    Post subject: Reply with quote

Het was weer leuk! Smile
En ik ben blij dat ik die 50 'gewoon' gelopen heb (wilde eingenlijk 25 doen maar die zat zo snel vol, toen maar ingeschreven bij de 50).

Wel geprobeerd om iemand op sleeptouw te nemen (vanaf... 30 km?), maar na 38 km was haar pijp echt leeg. Ze ging bellen en ze werd opgehaald. Dan maar alleen verder, het was wel harken die laaste stukken.
Toch gehaald, bijna net zo snel als 'onze' Jeroen, alleen liep hij in die tijd 75 km en ik slechts 50 Laughing !!

Lekker in het zwembad na afloop, netjes teruggebracht naar het station (prima service!) en de trein weer gepakt. Wat een goed georganiseerde trail is dit toch... Voldoende eten/drinken bij de posten, breng-haal service vanaf 't station, vriendelijke mensen, mooi weer, een vers aangelegd MTB-pad,... Bertus bedankt! Goed gedaan!

Volgende keer (Rotterdam!), als ik weer zo'n lang stuk ga lopen, wil ik wel wat vlotter. Dit keer was ik gewoon blij dat ik heelhuids de finish heb gehaald. Confused Cool
Back to top
Pietje
Lid
Lid

PostPosted: Mon 14-03-2016 16:18    Post subject: Reply with quote

Ik heb bewust rustig aan gedaan na de fikse griep van 4 weken geleden, voelde ik tijdens de trainingen al dat het me aan energie ontbrak helaas.
Dan kan je twee dingen doen of niet gaan en spijt krijgen zeker de onwijze mooi loop.
Of gaan en wel zien, het tweede lukte aardig na 21 km voelde ik de fut eruit lopen maar die kwam weer terug na 26 km.....
Nog lekker gekletst met Qmark.

Op naar de volgende.....
Back to top
Eide
Lid
Lid

PostPosted: Mon 14-03-2016 20:42    Post subject: Reply with quote

Voor de liefhebbers, er zijn ondertussen een aantal duizenden foto's online op de site van de Sallandtrail.
Back to top
JeroenV
Lid
Lid

PostPosted: Tue 15-03-2016 21:26    Post subject: Reply with quote

Ik vond het ook weer een superdag! Zoals altijd super georganiseerd en uiteraard een prachtig parkoers. Had het dit jaar wel zwaarder dan vorig jaar, ook iets minder snel. Maar gezien mijn mindere voorbereiding toch tevreden met een tijd van 6.13 op de 75km.

Bedankt Bertus! Goed gedaan!

http://naturailrunner.blogspot.nl/2016/03/sallandtrail-2016-op-karakter.html
Back to top
Le_nageur
Lid
Lid

PostPosted: Tue 15-03-2016 21:46    Post subject: Reply with quote

@JeroenV

Oprecht dikke proficiat!

Aan de organisator, de vrijwilligers en de andere deelnemers overigens eveneens!
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005

PostPosted: Wed 16-03-2016 23:06    Post subject: Reply with quote

Peter, The Warrior !

Laughing Goed gedaan!
theWarrior
Lid
Lid

PostPosted: Thu 21-07-2016 16:06    Post subject: Reply with quote

Met nog minder dan een maand te gaan tot de 100km editie van de Sallandtrail vind ik het ongebruikelijk stil over deze loop op dit forum. Ook het maximaal aantal inschrijvers is zo te zien nog niet gehaald. Zelf ben ik helaas niet thuis op die datum, anders zou ik zeker meedoen aan deze loop.

Bertus en de zijnen hebben ongetwijfeld weer hun best gedaan om een aantrekkelijke loop op poten te zetten, het zou jammer zijn wanneer het aantal beoogde deelnemers niet gehaald zou worden.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Wedstrijden All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 9 of 10

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum