Het was trouwens echt prachtig weer dit weekend om een lekker rondje te draven. Ik heb zelf in het gebied tussen Arnhem en de A50 lopen genieten van het mooie winterse weer en het stralende zonnetje. _________________ Eide luistert in het echte leven naar de naam Frank
Posted: Tue 24-01-2017 6:11 Post subject:
absoluut! ik heb mijn langste duurloop in tijden gedaan! (13 km )
ondanks de kou konden op een gegeven moment de handschoenen uit, en ging even later zelfs de muts af.
genoten! _________________ 10361820382159406440852219646
Vandaag trouwens geen traditionele training gedaan, maar met verplichte sporttest. Hieronder valt ook het afleggen van een Coopertest. De baan is wel een ongelukkige. Dit is een vierkante asfaltbaan van 500m die om twee voetbalvelden heen ligt. Je maakt dus echt haakse bochten op een smal baantje waar je net met 2 personen naast elkaar kan lopen. De bochten zijn, zeker met het huidige weer verre van ideaal.
Toch 3300 meter gelopen waarmee ik mijzelf eigenlijk wel heb verrast. Mijn PR is 3400 meter op een sintelbaan. Dat was bovendien 15 jaar geleden toen ik fitter was dan ik ooit ben geweest. Bovendien ligt de nadruk momenteel toch op de lange afstanden en niet op snelheid. Al met al dus positief verrast.
En het sporttestje vanzelfsprekend ruimschoots gehaald. _________________ Eide luistert in het echte leven naar de naam Frank
Heerlijk wezen lopen in het voorjaarszonnetje. Dit is niet trainen, dit is genieten. _________________ Eide luistert in het echte leven naar de naam Frank
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum