Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Fotoalbum
· Kalender
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privé berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. Calorieën om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - 14e editie De Zestig van Texel, Tweede Paasdag 17 april 2017
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

14e editie De Zestig van Texel, Tweede Paasdag 17 april 2017
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Wedstrijden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
thieu
Lid
Lid

PostPosted: Thu 13-04-2017 10:22    Post subject: Reply with quote

tot km 32 loop ik met rugzakje ivm met strand, daarna blijft fietser bij me met drinken en banaan. genoeg eten op de posten, maar ik drink daar alleen cola en ga dan weer door.
omdat ik me niet erg druk maak voor de start kan ik nu onderzoek er wel naast doen. in 2013 bij eerste 60 v texel had ik daar echt geen tijd en geduld voor gehad ivm spanning.
net nog 8 km gemaakt. benen zijn goed Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
MiepMiep
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Thu 13-04-2017 18:08    Post subject: Reply with quote

Als ik een rugzakje meeneem dan zal het vooral voor kleding zijn. Ik verwacht dat het weer nogal gaat varieren. Buien en zon, wind mee en tegen. Dat kan zo nu en dan een jasje schelen. Met zulk weer moet de verzorging onderweg genoeg zijn. Gelletjes en een flesje drinken kan ik ook wel zonder rugzak meenemen.

Ik voel mij goed en heb er zin in. De knieproblemen laatst in Diever kwamen daarna niet terug. Ik vermoed dat ik daar bij een sprintje tijdens het inlopen iets heb verrekt.

Trainingsschema's boeien me niet, ik loop verder en geniet!

mijn site
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
tOOter
Lid
Lid

PostPosted: Thu 13-04-2017 18:15    Post subject: Reply with quote

Ik voel me er helemaal niet klaar voor en toch heb ik er wel zin in. Het zal een nieuw soort ontdekkingstocht worden, denk ik, en dat het zeer gaat doen, staat wel vast.
Tot maandag! Smile
Back to top
roen
Lid
Lid

PostPosted: Thu 13-04-2017 20:35    Post subject: Reply with quote

Voor mij geen rugzak. Er zijn genoeg verzorgingsposten, voor de paar krentenbollen voor onderweg heb ik een gordeltje. Beproefde outfit. Afgelopen weken stevig getraind, ik hoop dat ik op tijd van mijn vermoeidheid ben verlost. We gaan het meemaken, ik heb er in ieder geval veel zin in.
Back to top
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005

PostPosted: Thu 13-04-2017 23:32    Post subject: Reply with quote

Het begint er op te lijken dat Chat'n'Run langzaam maar zeker naar de achtergrond wegzakt.
Wel jammer natuurlijk maar er zijn andere wegen die - samen met Facebook - de communicatie tussen hardlopers (en andere groepen 'passiedelers') hebben overgenomen.
Geldt ook voor mij.

Wil nog wel graag alle Chat'n'Runners die komende maandag de 60 of 120 van Texel gaan lopen heel veel succes wensen!!
Die succeswens gaat tevens naar de organisatoren.

Maak er samen een mooi ultra-hardloopfeestje van !

Very Happy Wink
Pietje
Lid
Lid

PostPosted: Fri 14-04-2017 8:33    Post subject: Reply with quote

Heb anders getraind veel marathons gelopen langzaam, in Diever lekker soepel naar 3:48, Salland de 50 ging ook vrij goed.
Voel me goed heb er zin in..

Het zal weer een mooi feest worden...

Zaterdag ga ik op Texel even naar het graf van Jan Knippenberg, op een of andere manier voel ik dat ik daar heen moet raar he
Back to top
thieu
Lid
Lid

PostPosted: Fri 14-04-2017 19:31    Post subject: Reply with quote

daar ben ik in 2011 wezen kijken, na zijn boek te hebben gelzen moest ik daar idd ook even heen. weet niet waarom ,maar het voelde zo.
Back to top
tOOter
Lid
Lid

PostPosted: Tue 18-04-2017 16:36    Post subject: Reply with quote

Jongens, waar blijven al die verslagen van jullie heroïsche tocht gisteren? Smile Na mijn finish zei Martien Baars al tegen me dat hij verwachtte dat mijn verslag wel weer lang zou worden. Gut ... kennen jullie me? Razz
Vooruit, hier komt mijn verhaal dan, in een link dan valt het niet zo op: Wink

https://www.facebook.com/anke.striezenau/posts/1303724002998275
Back to top
MiepMiep
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Tue 18-04-2017 19:10    Post subject: Reply with quote

Ja Anke, het duurde even voordat ik aan mijn verslag begon. Ik kan namelijk nog steeds nauwelijks geloven dat het gisteren zo ongelooflijk gemakkelijk liep. Het was mijn 5e 'Texel' en de vorige edities heb ik met wisselende voorbereiding altijd wel binnen de limiettijd uit kunnen lopen. In 2015 was dat in het 2e deel echter behoorlijk moeizaam met kramp en wandelen. De laatste tijd loop ik wat regelmatiger een duurloop of lange wedstrijd in het weekend en ik probeer ook door de week minstens 2x te lopen. Het is nog steeds geen gerichte voorbereiding, maar blijkbaar goed genoeg.

Zoals altijd waren we weer een paar dagen op Texel. Fietsen, strandwandeling, lekker uit eten. Het weer was best redelijk, alleen die wind! Bij het fietsen waaiden we bijna achteruit. Gelukkig ging een van onze tochtjes van Oudeschild naar Den Burg en daardoor wist ik al voor de loop dat de laatste 5km tegen de harde wind in zouden gaan. En dat laatste stuk is altijd al zwaar met de venijnige heuvels.

Een blik op buienradar leerde verder dat de gevoelstemperatuur mar net boven 0 zou zijn. Het liefst neem ik zo weinig mogelijk mee, maar nu deed ik toch maar de rugzak om om kleding te kunnen wisselen. Achteraf was het niet nodig. Tot de vuurtoren liep ik met een jasje aan en daar gaf ik rugzak en jasje aan mijn meefietsende vrouw. Verzorging is er onderweg voldoende, dus het eigen drinken in de rugzak bleef bijna onaangeroerd.

Bij de start zijn altijd veel bekenden, maar Anke zag ik niet. Na een plaspauze voordat we het strand opgingen liep ze echter voor mij. We lopen hetzelfde tempo en hadden beide geen toptijd in de planning, dus het was wel zo verstandig om samen rustig de stukken strand met harde tegenwind te lopen. Nauwelijks inhalen en niet teveel energie verspillen.

In de Slufter liepen we een tijdje met 120km loopster Wilma op. Indrukwekkend. Die liep na 85km nog lekker ons tempo alsof ze net was gestart (en ze eindigde uiteindelijk niet ver achter mij). Bij de verzorgingsposten was ze zelfs veel sneller dan ons. En dat terwijl zij een hele banaan naar binnen werkte en wij slechts een beker drinken!

Anke ging rennend het duin over van de Slufter naar het fietspad en ik deed dat wandelend. Behalve de duinovergangen vanaf het strand was dat de enige keer dat ik wandelde. Het gaatje was snel weer gedicht, maar ik voelde dat het tempo van Anke net iets hoger was dan ik zelf wilde lopen. Bij het bordje van 30km namen we definitief afscheid en Anke verdween snel uit beeld.

Niet dat het slecht ging met mijn lopen. Eigenlijk beter dan tijdens de vorige edities. En bij de Waddenkust aangekomen werd het alleen maar beter. Het was net of ik net was gestart en met nog 25km te gaan was ik er al van overtuigd dat ik tot het eind zou kunnen rennen zonder wandelen. Ook de laatste 5km met tegenwind en heuvels.

Hoewel ik steeds het gevoel had dat ik wel harder kon deed ik het niet. Mooi tempo rond 10km/u en daarmee zou ik ruim binnen de tijd binnenkomen. Estafettelopers gingen sneller, maar 60km lopers haalde regelmatig in. Posities: na 15km 389e, na 43km 328e, na 60km 287e.
Eigenlijk is het tweede deel van 'Texel' heel saai, maar omdat het zo lekker liep met de wind in de rug was het geen probleem en was ik zo bij Oudeschild. Nu nog het laatste stuk met tegenwind. Een makkie. De benen zaten nog steeds vol energie.

Al met al een bijzondere ervaring en dinsdagochtend kon ik zelfs alweer een stukje hardlopen zonder de 60km van maandag te voelen. Waar het aan heeft gelegen weet ik niet. Iets meer voorbereiding, maar niet erg veel. Wel meer gegeten onderweg. Bij elke post een stuk ontbijtkoek en ook meer gels onderweg. Misschien waren de rustige eerste 30km het belangrijkste.

Eindtijd 6:36:47. Niet dezelfde tijd als Anke (6:31:56), maar wel beide 12e in onze categorie...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
tOOter
Lid
Lid

PostPosted: Tue 18-04-2017 19:15    Post subject: Reply with quote

Hahaha, dat is grappig, toch weer een overeenkomst! Very Happy Hou jij de statistieken bij? Ik ben onze tel een beetje kwijt ... Wink
Back to top
roen
Lid
Lid

PostPosted: Tue 18-04-2017 22:02    Post subject: Reply with quote

Martien vroeg mij ook al om een verslag op CnR; hieronder een poging om mijn Zestig van Texel te beschrijven. Deze editie was mijn derde keer het eiland rond. De grote verschillen tussen de etappes en de invloed van het weer maken de loop heel bijzonder. In 2013 extreem koud, in 2013 perfect weer en gisteren was memorabel vanwege het hoge water en de wind.

Door de wind pal tegen op het strand in combinatie met het hoge water merkte ik na 10 kilometer dat mijn doel, een tijd van 5:30, niet haalbaar was. Het ging te langzaam en ik moest te hard werken. Vooral bij de tweede keer strand heb ik flink gebuffeld. In het tweede deel kon ik nog redelijk wat tijd goedmaken, maar merkte ik dat ik minder kracht had dan normaal. Ik loop graag een negatieve split (eerste 30km in 2u58; tweede helft in 2u46), maar dit kreeg ik niet meer "goed". Al met al ben ik tevreden met 5:44 onder deze omstandigheden. Lekker kunnen doorlopen waar ik het wilde en niet 1 wandelpauze hoeven inlassen door een krampaanval. Tijdens de route de hele tijd in de buurt van Pieter gelopen, maar we lopen toch ons eigen tempo en jojo'en richting de finish.

Texel 2019 staat al in mijn planning. Het is fantastisch om met zoveel ultralopers tegelijk te rennen. Geeft me het idee dat ik niet de enige ben die gek is. De organisatie is perfect, veel vrijwilligers, iedereen is vriendelijk, heel veel verzorgingsposten en de verzorgingspunten hebben wat ik nodig heb (banaan, sportdrank, cola). Bovendien maken veel lopers door de toch wel uitdagende logistiek om in de ochtend op tijd te kunnen starten er een weekendje weg van. Dat versterkt het gevoel van een schoolreisje. De route is bovendien goed toegankelijk voor eventuele supporters. Ik had mijn eigen supporters mee die me onderweg hebben bezig gehouden.
Back to top
Runnerd
Lid
Lid

PostPosted: Wed 19-04-2017 8:00    Post subject: Reply with quote

Ik vond het geweldig! Alhoewel als ik de volgende keer rondom een eiland ga lopen, ik Schiermonnikoog zou uitkiezen Smile. Ik vond 60 toch best wel ver.

Voorbereiding? Ja, Salland ging 'okee', niet gelopen daar wat ik wilde (rond de 5.30, 5.45 maar 6.10). Wat meer duurtempo loopjes gedaan en eigenlijk was het dat wel.
Ik was wel ontzettend aan het twijfelen of ik het wel zou halen, gezien de voorbereiding. Als ik lees wat 'iedereen' allemaal aan afstanden verzet en hoe vlot jullie zijn op de marathon dan doe ik niks, lijkt het.

Maar goed: gezin mee, mijn ouders mee, oom en tante die nog langs kwamen, ook nog een nicht met heel t gezin... Ja, de druk lag er lekker op Smile Er was in elk geval genoeg support onderweg!

Ik vond het bij het NIOZ maar koud, je kon niet naar binnen in tegenstelling tot voorgaande jaren (werd mij verteld). Dus dan maar verderop bij een tent staan hangen. Uit de wind, in de zon. Prima! So far so good.

Na de start eindelijk lekker bezig. Na een kilometertje of 2-3 haalt een Duitser mij in, en hee! Die ken ik. We hebben samen met zijn neefje en mijn kinderen zaterdag staan voetballen bij de Stayokay, en toen tegelijk onze startnummers opgehaald. Jens blijft lekker kletsen en we lopen zo'n beetje het hele parcours met zijn tweeën. Top!

Eerste stuk strand is prima, tweede stuk is behoorlijk zwaar. Vooral dat ene venijnige regen- en hagelbuitje hakt er in. 'Lekker fris', zeg maar. Ik krijg toch vochtige voeten door dat schuim maar gelukkig is er een stel backup schoenen als we het strand af gaan.*pitstop* Ik verlies wel een van mijn gelpakketjes maar goed, er is nog meer in de fietstassen verderop.

Voor mijn gevoel duurt het daarna uren voordat ik die vuurtoren zie, en door de pitstop ben ik Jens kwijtgeraakt. Ik had mezelf in elk geval belooft minstens tot daar te komen en dat lukt dan ook, uiteindelijk. Ik zit nog aardig op schema voor mijn gevoel en nu hebben we wind mee! Yes! Ik kom Jens weer tegen en we praten weer wat af.

Mijn ouders fietsen ondertussen mee en zorgen voor eventuele bevoorrading. Maar alles gaat prima, ik heb weinig nodig behalve dat ik bij me heb of van de voedertafels afhaal. Ik mis alleen nog pretzels (die heb ik zelf) maar de rest is prima! Steady as she goes, zeg maar.

Soms zit Jens er wat doorheen, soms ik. Maar we blijven praten en zorgen voor een mooi gelijkmatig tempo, gewoon nog steeds onder die 7.00 per km. Rond de 6.20/6.40 gaat het. Gewoon, goed. Niet teveel kijken naar al die frisse estafette mensen maar gewoon genieten van het rennen en de omgeving.
Jens heeft ook familie aan de kant staan en we juichen elkaar toe. ‘Alles prima!’ ‘Jawohl, wir schaffen das! (okee, niet gezegd maar dat had best gekund 😊)’.

Hij moet op 10 km van het eind toch lossen, wil wat wandelen. Ik twijfel, maar hij zegt dat ik toch echt zelf verder moet gaan. En ik wil het ook niet NIET halen, ik ben er zo dichtbij! En hij haalt het ook, weet ik zeker!

Dan het laatste stuk. Wind tegen en heuveltje op, gezien tijdens een verkenningsfietstochtje. Maar wat moeten we een eind richting haven! Ik vervloek de stenen die er niet mooi bij liggen, de regen die we net nog kregen en eigenlijk alles. Ja, Texel is mooi, maar wel groot! Na de haven in Oudeschild komt mijn gezin er ook nog eens bij, voor mijn gevoel moet ik nu overal op letten! Twee minuten later vind ik het echter weer geweldig dat ze er zijn en moet bijna janken van… geluk? Pijn? Blijheid? Geen idee, maar het doet best veel met me. We gaan in colonne verder en er wordt ‘een potje met vet’ ingezet. Ik ga er in elk geval harder van lopen (ze zingen vals 😃).
Aftellen maar! Ik wil toch nog iets versnellen want ik moet dit toch kunnen halen binnen die zeven uur..? Kom op! 5 km nog en nog dik 45 minuten, dat moet kunnen! Ik kan de speaker al horen en (bij wijze van spreken) de Skuumkoppe al proeven 😊.

Ik finish in 6.50.00 volgens uitslagen.nl, ik heb mijn Garmin iets te laat uitgedrukt dus daar staat 6.50.10 op. Jens haalt het ook, prima! Gelukkig maar anders zou ik me toch wel schuldig hebben gevoeld.

Ik ben blij dat het gelukt is, ik had al een goed weekend maar dit was wel de kers op de appelmoes 😊. Ik heb veul te danken aan mijn supporters en aan al die vrijwilligers die de kramen bemanden. Super! Ik heb genoten…

Maar ik weet nog niet of ik er over 2 jaar weer bij ben. Want ik vind 60 km toch wel een heel eind..!
Back to top
Pietje
Lid
Lid

PostPosted: Wed 19-04-2017 11:28    Post subject: Reply with quote

Verwikkeld in een felle strijd met de elementen…
Zaterdag 15 april hèhè we mogen naar ultra eiland Texel, een plek die ik omgedoopt hebt tot mijn tweede thuis.
Met Daphne en broer Jos in de Volvo van pa, gaat die in de velsertunnel ineens zijn eigen gang lampjes branden en disco aan waarschuwingen, stress nee hoor afslag Alkmaar een ANWB tje .
Diagnose dynamo stuk, Johan van de wegenwacht ontpopt zich als ware held, bellen naar garage, automaterialen handel, taxi om een dynamo te halen…
12:30 na 3 uur vertraging on the road op naar de uitvoering, eenmaal op de boot wordt ik emotioneel het doet wat met me hier heb ik knetterhard voor getraind.
Wat niet mag ontbreken is een rondleiding in de brouwerij van Texels speciaal bier, het proeflokaal is toch het leukste mmmm.
Dan iets wat ik altijd al heb willen doen is naar het graf van Jan Knippenberg een held voor vele ultralopers een bijzonder mens, Jan die ik helaas nooit heb mogen leren kennen was lopen zoals lopen is.
Lopen is geen sport maar een manier van reizen, waarbij geest en lichaam zich voortdurend verplaatsen. Lopen is daarom Kunst en geen middel ter bestrijding van welvaartskwaaltjes’
Zondag 06:00 wakker kan ik nee ff wachten nog 06:45 schoenen aan en blokje loslopen alle pijntjes verdwijnen als sneeuw voor de zon…race Day is coming…
Op de fiets eiland verkennen en Daphne wegwijs maken hoe of wat, onderweg veel lammetjes ik stop om er een te roepen die rent heel hard weg haha, op de terug weg volle bak wind tegen 2 witte vlinders met een knipoog weet ik het….
15:00 startnummer halen kom Edwin Rinus Pauline en nog meer bekenden tegen iedereen gespannen op zijn of haar manier.
Na een onrustige nacht plots om 04:28 wakker de start van de 120 op gevoel geslapen, draai me om en lig om 06:00 naar het plafond te staren, Jos snurkt en laat scheten in zijn slaap iets wat ik nooit doe….
Half 10 met de bus naar de start, de wind is fors heb de juiste kleding keuze gemaakt, thermoshirt, handschoenen en de welbekende zoals vele hem noemen de Klaasvaakmuts…
Dat is Ultrapietje ben gezond gespannen wat gaan we doen vandaag, gelukkig had Feyenoord al gewonnen nu ik nog.
Geef Daphne een kus en naar de start, 10:35 we mogen los, ik loop samen met Jeroen mijn loopmaat die ik 2 jaar geleden op de Hoge berg er finaal af gelopen heb gheghe.
Na 5 km komt de Hors die is pittig maar valt in het niet bij de rest die we voorgeschoteld krijgen, daar is die de wind 6 km vol tegen met een loodzwaar schuin strand door het hoge water, zoek een groepje maar die zijn er niet iedereen loopt in een trein…
13 km het strand af bos in kan soepel versnellen naar 12 per uur voel me sterk na wat duinwerk weer de zandbak in deze is nog moordender de schuimkoppen kleven aan de schoenen.
Paal 21 strand af daar is Jos die vraagt hoe het gaat? Goed, voel me sterk bij Daphne flesjes aanpakken en door de Slufter benen voelen goed loop makkelijk 05:15 min/km…Hell yeah.
Wat ik dan niet weet is dat ik mijn fietsster eruit gelopen heb, op naar de Vuurtoren met elke keer weer dat laatste heuveltje…
30 km 2 uur 53 not bad, wind in de rug nu gaan we laagvliegen, op techniek ros ik naar 43.4 km in 2015 in 4:09. Nu 4:06 poten doen zeer maar hier heb ik voor getraind nu mag je dood gaan….
49 km daar is Daphne, die ontpopt zich als Henny de Kievit navel in, hiel aanslag, actieve arm, als trainer doe ik dat ook maar op zo’n moment denk je….
50 km 4:39 op PR koers de laatste 10 voel me gesloopt, wat je ook doet alles doet zeer lopen zal je, mentaal onbreekbaar voel ik me.
55 de klok zegt 5:07 we gaan nu de Hoge berg op wind tegen 56 hamstrings lopen vol, iets langzamer helpt 58 daar is op precies dezelfde plek als in 2015 krijg ik mijn cookie….
Kop zegt versnellen, lijf zegt stop ik luister naar de geest en ga door, de dood of de gladiolen op 60 km ik door in 5:38 finish in 5:44 netto heb 60.8 km op de teller staan PR? Nee tevreden? ABSOLLUUT ik wijs omhoog di dit for you…..ben compleet leeg.
Daar staat Joop mijn held, met een scuumkoppe speciaal voor mij ongelofelijk, ook Henrie vangt me op met de mooie woorden “We weten een ding als jij op Texel start finish jij”….
Na de foto met Pascal topper op de fiets naar de B&B hapje en drankje, compleet gesloopt ga ik slapen……..71 ste van de 481 best aardig…
De day after mijn hemel wat een spierpijn kan amper lopen een teken dat ik echt alles eruit gehaald heb wat er in zat, Daphne kan amper zitten van de zadelpijn..
Graag wil ik iedereen bedanken die me de afgelopen maanden gesteund heeft, de trainingen, de groepsapp op de dag zelf die sleepten me er onwijs door heen….
Tot donderdag Ultrapietje….
Back to top
sil
Lid
Lid

PostPosted: Thu 20-04-2017 6:58    Post subject: Reply with quote

Ik had er deze editie 24min langer voor nodig dan de vorige keer dat ik meedeed (2013). Op het strand kwam ik nauwelijks vooruit en werd door een ieder ingehaald. En ik heb wel geprobeerd om bij passerende treintjes aan te haken. Maar dan lag het tempo toch net wat te hoog om niet te forceren, dus toch maar steeds alleen verder.
Eenmaal op de weg terug echter met de wind in de rug ging het weer heerlijk en heb ik vervolgens weer de nodige mensen kunnen inhalen. Zelfs die laatste km's waar de wind weer tegen zat heb ik toch nog aardig door kunnen lopen. Maar op de heenweg al zoveel tijd verspeeld dat ik er niet meer dan 5hr46;21 van heb kunnen maken.

Maar het was vooral weer een schitterende ervaring. En waar ik de vorige edities niet zoveel van de tweede helft had meegekregen heb ik nu ook daar nog kunnen genieten van de mooie uitzichten.
Back to top
Jooost
Lid
Lid

PostPosted: Sat 22-04-2017 9:57    Post subject: Reply with quote

Heb net alle verhalen gelezen . Mooi hoor . Iedereen noemt wel z'n eindtijd , maar ook dat 't niet belangrijk is , jullie hebben gestreden , geleden en genoten . Petje af .
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Wedstrijden All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 5 of 6

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum