Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privé berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. Calorieën om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - 2017-04-09 Marathon Rotterdam
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

2017-04-09 Marathon Rotterdam

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Wedstrijden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
qmark
Lid
Lid

PostPosted: Sat 08-04-2017 22:03    Post subject: 2017-04-09 Marathon Rotterdam Reply with quote

Nou, het is hier wel eens drukker geweest met berichten over de Marathon in Rotterdam....
Hoe dan ook, ik heb vandaag toch nog maar even een startnummer geregeld en ga morgenochtend als Xavier van start Wink

Mark
LazyD
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sun 09-04-2017 17:38    Post subject: Reply with quote

Hoe ging het Gabjieeer? Laughing

inderdaad... bericht 2 Shocked

ps: ik had vandaag mijn eigen marathon, op de mountainbike. vast in tegenstelling tot de lopers... heb genoten van het zonnetje en de warmte Cool

Lefty rulez!

GasGeben!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
qmark
Lid
Lid

PostPosted: Sun 09-04-2017 19:29    Post subject: Reply with quote

LazyD wrote:
Hoe ging het Gabjieeer? Laughing

inderdaad... bericht 2 Shocked

ps: ik had vandaag mijn eigen marathon, op de mountainbike. vast in tegenstelling tot de lopers... heb genoten van het zonnetje en de warmte Cool

Het was op de fiets vast meer genieten in het zonnetje dan lopend; jij gaat Rotterdam zeker pas weer doen als het weer wat koeler is?
Zelf heb ik toch wel genoten en heb niet heel veel last van de warmte gehad.
Sterker nog, ik heb totaal onverwachts een paar minuten van mijn PR afgehaald Smile

Het is wel een bijzondere naam: de helft van de mensen roept Ksavier, de andere helft Gafjee.
Ik heb ze allemaal maar bedankt want ik wil de echte Xavier natuurlijk geen slechte naam bezorgen Wink

Het leukst vond ik nog de aanmoediging van iemand die gewoon 'hup Mark' riep omdat 'ie niet naar het startnummer maar naar mij zelf keek Laughing

Mark
Jooost
Lid
Lid

PostPosted: Sun 09-04-2017 20:47    Post subject: Reply with quote

Ben al een tijdje niet meer op CnR geweest , er zit inderdaad niet veel leven meer in . Toch jammer .
Bij mij een beetje hetzelfde als Mark , ook op t laatst iemand z'n startnr. overgenomen .
Had er eigenlijk niks van verwacht , een druk weekend , op vrijdagavond per ongeluk toch iets teveel gedronken , op zaterdagavond een feest waar ik wel braaf was .
Maar wel moe aan de start dus . Heel rustig begonnen , bij alle drankposten een bekertje water en sportdrank , en ff wandelen. Het is warm , het is druk op Zuid , wegen zijn vaak net te smal , inhalen is vaak niet mogelijk .
Paar keer wildplassen , het schiet allemaal niet op .
Ik weet niet wat 't was , maar na een km of 25 verdwijnt de vermoeidheid , het gesukkel , het tempo gaat omhoog , het gaat lekker , merk dat alles nu scherp binnenkomt , bekenden langs de kant , de muziek , ik loop te lachen , het voelt super .
Affijn , lang verhaal kort , de 2e helft ging dus sneller dan de eerste 21 zag ik net op de site van de marathon . M'n tijd was niet om over naar huis te schrijven , 4 uur en 20 seconden , maar voelde me wel een marathonloper en dat voelde geweldig .
O ja , onderweg hoorde ik een aantal keer . "Hee , nog een blote voetenloper " , die een paar minuten voor me zou lopen . Ik herinner me , dat Menno van plan was om ook de marathon te lopen . Dus , als je het was , en je leest dit , vertel je verhaal , want heb je niet bij kunnen halen .
En PS nr 2 , het begint al bijna normaal te worden , na afloop weer geinterviewd door TV-Rijnmond . Was bang , dat ik weer alleen maar onzin verteld had , maar 't viel mee zag ik net in de herhaling .
Back to top
View user's profile Send private message
dijkloper
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Tue 11-04-2017 7:36    Post subject: Reply with quote

Ha Joost, leuk dat je hem toch weer gelopen hebt, gefeliciteerd met de overwinning op jezelf. Smile

Er was in elk geval nog één tamelijk markante blotevoetenloper:

Het betreft Sidy Diallo voor wie het bepaald niet de eerste keer was, getuige zijn eigen website: http://www.sidy42k.com/
knnth
Lid
Lid

PostPosted: Tue 11-04-2017 17:46    Post subject: Reply with quote

We 'hoorden' hem van honderd meter al aankomen. Overal uitingen van verbazing en applaus en gejuich. Erg tof, zeker met die outfit erbij.
Back to top
endorfinejunk
Lid
Lid

PostPosted: Tue 11-04-2017 19:17    Post subject: Reply with quote

een opvallend figuur idd die blotevoetenloper, leuk Smile

zelf was ik deze keer pacer van dienst voor 4u45, ik schreef er een blogje over: http://peterdedecker.com/11-04-2017/marathon-rotterdam/
Back to top
Menno
Lid
Lid

PostPosted: Wed 12-04-2017 21:37    Post subject: Reply with quote

Joost, ik heb gelopen maar toch voor sandalen gekozen. De winter met de duurlopen op blote voeten en alle pekel dit jaar ging niet; al met al de hele 42k op blote zolen voor mij dit jaar dus niet weg gelegd. Eerste straat marathon bovendien, onervaren en genoeg aan mijn hoofd dus makkelijk wegkomen met enige bescherming van de huaraches.

De markante blote voeten loper heb ik ingehaald; toch enige weemoed, hij wel en ik niet😐.

Maar verder mooie ervaring en veel spierpijn rijker. Net een fractie te snel de eerste 20k waardoor ik de tweede helft met spierpijn liep waar ik nu nog van nageniet. Beginnersfoutje😀. Erg warm naar mijn goesting. Ook dat was lastig. En weinig ruimte op het parkoer vooral tussen de 10 en 20k.

Maar die rotterdammers maken er wel een feestje van! Toch genoten dus een met 3h47m gewoon tevreden.

Nu weer terug naar de trails en weer lekker op blote voeten!
Back to top
racoon
Lid
Lid

PostPosted: Thu 11-05-2017 10:04    Post subject: Reply with quote

Vraagje, weet er iemand een overnachtingsadresje niet te ver van de start\finish en waar ik eventueel mijn spullen kan laten en na afloop kan ophalen?

Wil indien mogelijk volgend jaar gaan lopen.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Wedstrijden All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum