Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privé berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. Calorieën om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - Nieuwe schoenen
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

Nieuwe schoenen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 245, 246, 247

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Accessoires
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Musicmaestro
Lid
Lid

PostPosted: Tue 06-06-2017 8:26    Post subject: Reply with quote

Nieuwe schoenen: Decathlon Kalenji Run One

€ 10,99; gewicht 187 gram voor maat 44

en lopen erg lekker!

Ter vergelijking: een beetje traditionele of wedstrijdschoen kosten al vaak 10x zoveel. Als ik hier 200 km lekker op kan lopen, vind ik het al goed Cool Laughing Ik zit nu al op 118 km Very Happy Shocked

Run One (klik)

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
Back to top
View user's profile Send private message
Gert88
Lid
Lid

PostPosted: Fri 09-06-2017 11:25    Post subject: Reply with quote

Net de nieuwe Nike Pegasus 34 gekocht. M'n zoveelste van de Pegasus serie. Eigenlijk mijn "huisschoen". Deze wissel ik af met de Mizuna Wave Rider 19 en de New Balance 890v4. Voor de snellere lopen gebruik ik altijd de NB. Weet eerlijk gezegd niet of dit echt aan de schoen ligt of tussen mijn oren zit maar het werkt wel Very Happy .
De NB overweeg ik te vervangen met de NB 1500v3.
Nieuwe schoenen zie ik altijd als een cadeautje voor mezelf. Ook als ik ze nog niet echt nodig heb....
Back to top
Gert88
Lid
Lid

PostPosted: Tue 13-06-2017 22:36    Post subject: Reply with quote

Helaas. Ik had hiervoor de Peg 31. De teenruimte in de Peg 34 is smaller geworden (tenminste zo voel ik dat). Jammer. Veel jaren plezier gehad van de Peg's. Moet nu op zoek naar een vervanger.
Back to top
EnerGize
Lid
Lid

PostPosted: Sat 24-06-2017 14:09    Post subject: Reply with quote

Gert88 wrote:
Helaas. Ik had hiervoor de Peg 31. De teenruimte in de Peg 34 is smaller geworden (tenminste zo voel ik dat). Jammer. Veel jaren plezier gehad van de Peg's. Moet nu op zoek naar een vervanger.

Je kan ze ook breder bestellen bij nike. http://store.nike.com/nl/nl_nl/pd/air-zoom-pegasus-34-hardloopschoen-heren/pid-11382241/pgid-12169866

Sinds ik ren met mijn benen merk ik dat ik vooral hardloop met mijn hoofd.
Back to top
jaapio1984
Lid
Lid

PostPosted: Wed 09-08-2017 10:58    Post subject: Reply with quote

Vorige week bij de Lidl een paar hardloopschoenen gehaald.. afgeprijsd naar een 10tje.. eerste gedachte was gewoon om ze lekker mee te nemen op vakantie om op rond te wandelen.. maar misschien toch es proberen hoe ze lopen op een kort rondje.. duidelijk verschil in kwaliteit, maar of je dat merkt met lopen..

Voor 20E 2 paar is nooit weg

Jaapio
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Runnit
Lid
Lid

PostPosted: Sun 17-09-2017 15:39    Post subject: Reply with quote

Iemand die een webshop kan aanraden waar ze de Asics GT-2000 voor een scherpe prijs hebben?
Back to top
LazyD
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sun 17-09-2017 17:51    Post subject: Reply with quote

ok dan, tijd om ook eens / nog meer* voor paal te lopen Smile
tri run in hilversum ruimt (ruimde?) op en ik kon deze 2 lelijkerds, én een gave (ok, ook lelijke Wink ) tijdrithelm voor dat geld niet laten staan.

heb sinds 2 weken, door iemand die met noppen op mijn hak ging staan tijdens een potje veldvoetbal, last van de onderkant van mijn hak. dan komen deze spekzooltjes best van pas Mhihihi

de clayton gaat nog, maar die stinson 3 Embarassed

Lefty rulez!

GasGeben!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Appie-B
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Mon 18-09-2017 17:57    Post subject: Reply with quote

Welke zet je nou op je hoofd tijdens een tijdrit Dries? Rolling Eyes
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Mon 18-09-2017 18:47    Post subject: Reply with quote

tsja, een plaatje van die helm hoort natuurlijk weer thuis op een ander forum (aliens united of tijdrijders of zo Razz )

Lefty rulez!

GasGeben!
Back to top
Gert88
Lid
Lid

PostPosted: Tue 19-09-2017 20:59    Post subject: Reply with quote

Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor. De meeste hardloopschoenen zien er nou eenmaal niet uit als een klassieke Van Bommel.

Loop je wel meer op Hoka's? Ik heb pas nog een paar Hoka's gepast (Clayton, Clifton, Bondi en Vanquish) voor de lange duurlopen maar kan er nog niet toe komen om er een paar te kopen. Klassieke "kussenvarianten" (sorry flatrunners) zoals Vomero en Glycerin zijn ook nog een optie.

Maar hoe bevallen de Hoka's, gebruik je ze voor bepaalde runs en wissel je ook af met schoenen met een veel hogere drop?

Ik heb ff gekeken bij de webshop/sale van Tri Run. Als je schoen/maat er bij zit dan zijn het idd supergoede aanbiedingen.
Back to top
racoon
Lid
Lid

PostPosted: Thu 21-09-2017 7:28    Post subject: Reply with quote

Ik loop al jaren op hoka schoenen, op andere schoenen loop klapt mijn rechtervoet naar binnen omdat daar bij de enkel geen versteviging zit en bij de hoka's wel.
Back to top
LazyD
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sun 24-09-2017 21:01    Post subject: Reply with quote

Gert88 wrote:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor. De meeste hardloopschoenen zien er nou eenmaal niet uit als een klassieke Van Bommel.

Loop je wel meer op Hoka's? Ik heb pas nog een paar Hoka's gepast (Clayton, Clifton, Bondi en Vanquish) voor de lange duurlopen maar kan er nog niet toe komen om er een paar te kopen. Klassieke "kussenvarianten" (sorry flatrunners) zoals Vomero en Glycerin zijn ook nog een optie.

Maar hoe bevallen de Hoka's, gebruik je ze voor bepaalde runs en wissel je ook af met schoenen met een veel hogere drop?

Ik heb ff gekeken bij de webshop/sale van Tri Run. Als je schoen/maat er bij zit dan zijn het idd supergoede aanbiedingen.

Ik heb er pas 1 loopje met de hoka's op zitten. had/heb wat last van mijn hak tgv voetbal, dus loop iets minder vaak, en dan ook even liever op vertrouwde schoenen. ook omdat ik vandaag de Posbankloop (6km) op het programma had, met klimmen en dalen wat belastend, dus even bij 'het oude' gehouden. eerste loopje met de Stinson viel me niet tegen. had echt het idee hoger op de poten te staan, maar verder best comfortabel. wel wat lomp en zwaar aanvoelend, maar kan ook door vermoeidheid komen (plus dat ik er wat hoogtemeters mee maakte). denk dat ze wel gaan bevallen.
De Clayton voelt en oogt lichter en sneller, dus dat zal vast ook wel wat worden.
ik loop normaal gesproken vooral op Nike Lunartempo, of Adidas energy boost. van drops e.d. heb ik minder kaas gegeten Wink.
waarom dan Hoka? omdat ik er al jaren met belangstelling naar keek, en ze nu voor weinig eens kon testen Wink.

Lefty rulez!

GasGeben!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Accessoires All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 245, 246, 247
Page 247 of 247

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum