Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Fotoalbum
· Kalender
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privť berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. CalorieŽn om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - The final curtain....?
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

The final curtain....?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Forum algemeen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
marco1
Lid
Lid

PostPosted: Mon 19-02-2018 19:06    Post subject: Reply with quote

Een hoop lopers leren kennen dankzij dit forum, vroeger dagelijks checken en lezen, nu slechts eens in de paar maanden en dan nog niet veel nieuws. Helaas de tijd van weleer is voorbij, het waren gezellige tijden, maar veel van de lopers van 10 jaar geleden lopen helaas ook niet meer. Waarschijnlijk heeft CnR niet voldoende verjongt. Wink
De Run en Greetz was toch geweldig, voor de loop de online namen in het echt leren kennen en loopvrienden voor jaren gemaakt.
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005

PostPosted: Tue 20-02-2018 1:28    Post subject: Reply with quote

Tegenwoordig bijna drukker met het training geven en organiseren van (trail)wedstrijden dan dat ik zelf aan het lopen van allerlei wedstrijden tot kom.
Zelfs de Safarirun lukt me maar steeds niet om bij te zijn.

Maar...bij de afgelopen 6 afleveringen van de SallandTrail heb ik regelmatig deelnemers mogen verwelkomen en na afloop kunnen binnenhalen, die we in het verleden hier op CNR hebben leren kennen. Laughing

Kom gerust langs! De SallandTrail2018 van 10 maart a.s. zit met 1.200 inschrijvingen al tjokvol!
Maar voor de VechtdalTrail die op zaterdag 30 juni voor de tweede keer plaats zal vinden, zijn nog startbewijzen te krijgen.
De 20 km. zit bijna aan het maximumaantal maar op de 35 en de (prachtige!) 50 km. is nog voldoende plaats voor de echte trailliefhebbers.

Be my guests!! Very Happy
View user's profile Send private message
DeKeiler
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Wed 21-02-2018 16:25    Post subject: Reply with quote

Ook voor mij roept het een keer per maand snuffelen op ChatnRun nostalgische gevoelens op. Waarom het nu niet meer in trek is, weet ik niet. Ik kan alleen voor mijzelf spreken. Wanneer je niet meer loopt (zie eerder bericht) dan neemt de interesse af.
Neemt niet weg dat ik met een heel goed gevoel terugdenk aan wat Chatnrun mij gebracht heeft.
Back to top
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006

PostPosted: Wed 21-02-2018 23:03    Post subject: Reply with quote

Ik dacht zojuist, laat me eens een keertje op het good-old ChatnRun linkje klikken... Kom ik in dit draadje! Rolling Eyes Wink

Inderdaad veel mooie herinneringen, zowel op het forum als de chat en uiteraard de ontmoetingen in de greetz.

Afgelopen week kwam ik nog een mapje tegen met de gegevens van 2 estafetteteams van de RUN in Winschoten, waaronder die van het blotevoetenteam!

En de geweldige beker die we ooit een keer wonnen bij de estafette staat ook nog steeds te pronken op mijn zolderkamertje Laughing

Ook al loopt het hier misschien af... De herinneringen zijn geweldig, en gelukkig af en toe nog ontmoetingen!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
FionaM
Lid
Lid

PostPosted: Mon 26-02-2018 15:52    Post subject: Reply with quote

Ik kijk hier al jaren niet meer. Waarom net nu deze week wel? Geen idee! Toeval bestaat niet Smile.

P.S. ik loop nog steeds... Very Happy
MarcRunning
Lid
Lid

PostPosted: Tue 06-03-2018 14:26    Post subject: Reply with quote

Toch raar, zo weinig activiteit hier. Ook bij mij dus en waar het aan ligt? Geen idee eigenlijk. Toevallig vandaag ook nog eens gekeken.....
Back to top
Eline
Lid
Lid

PostPosted: Sun 11-03-2018 12:43    Post subject: Reply with quote

Ook ik kijk hier nog maar af en toe. Toen ik pas begon met hardlopen heb ik het vaak 'rondgehangen', toen had ik ook nog veel vragen over het hardlopen. Over blessures, over hoe het allemaal 'werkt', kleding, schoenen en trainen. En toen zag je hier ook nog een vast ploegje mensen die hier vaak berichten posten of antwoorden...

Ik denk dat de tijd veranderd is, mede door facebook. Ik zie het ook bij andere fora waar ik eerder vaak te vinden was. Dat bloedt op een gegeven moment dood...
Maar goed, ik heb ook wel veel mensen van hier in het echt ontmoet en dat is toch wel heel leuk.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
remco
Lid
Lid

PostPosted: Fri 16-03-2018 15:56    Post subject: Reply with quote

Eline wrote:

Ik denk dat de tijd veranderd is, mede door facebook. Ik zie het ook bij andere fora waar ik eerder vaak te vinden was. Dat bloedt op een gegeven moment dood...
Maar goed, ik heb ook wel veel mensen van hier in het echt ontmoet en dat is toch wel heel leuk.

Ik snap de redenatie, maar toch zijn er nog forums die heel succesvol blijven. Wel zijn dit fora die qua software met hun tijd meegaan. Eerlijk gezegd vind ik een forum eigenlijk veel fijner dan een facebook groep wat eigenlijk een hele platte lijst is zonder structuur
Back to top
dijkloper
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Mon 19-03-2018 7:07    Post subject: Reply with quote

Daar heb je gelijk in Remco. Ik ken en gebruik ook beslist beter lopende forums. Of het beter loopt vanwege de gebruikte software is natuurlijk de vraag.
Of CnR nog eens van nieuwe software voorzien gaat worden weet ik niet. Ik houd de boel momenteel een beetje bij, wat niet veel meer inhoudt dan zo nu en dan wat spam/spammers verwijderen. De site upgraden zal ik in elk geval niet meer doen, en of Dick nog plannen heeft om het zelf te gaan doen, of probeert er iemand anders voor te vinden, dat weet ik eigenlijk niet.

Peter
Hens
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Mon 19-03-2018 9:26    Post subject: Reply with quote

Dat een forum te verkiezen is boven iets als Facebook, daar ben ik het wel mee eens. Die is niet moeilijk!
Ik ben wel eens benieuwd wat forums die "met hun tijd meegaan" dan extra te bieden hebben. Persoonlijk zie ik zo links en rechts niks schokkends voorbijkomen. Of zijn het eerder details dan grote wijzigingen?
remco
Lid
Lid

PostPosted: Tue 20-03-2018 12:19    Post subject: Reply with quote

Hens wrote:
Dat een forum te verkiezen is boven iets als Facebook, daar ben ik het wel mee eens. Die is niet moeilijk!
Ik ben wel eens benieuwd wat forums die "met hun tijd meegaan" dan extra te bieden hebben. Persoonlijk zie ik zo links en rechts niks schokkends voorbijkomen. Of zijn het eerder details dan grote wijzigingen?

Zijn denk ik wel details en user experience, dit forum is zo onderhand wel heel erg gedateerd.

Een mooi modern forum is discourse

https://try.discourse.org/
Back to top
Hens
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Wed 21-03-2018 9:04    Post subject: Reply with quote

Voorbeeldje (mss 2?) zou fijn zijn.
remco
Lid
Lid

PostPosted: Wed 21-03-2018 9:34    Post subject: Reply with quote

Hens wrote:
Voorbeeldje (mss 2?) zou fijn zijn.

Dat had ik toch gegeven?

https://try.discourse.org/

Dit is een voorbeeld forum gemaakt met discourse

Een voorbeeld van een heel actief forum gemaakt met discourse vind je hier:

https://forums.gearboxsoftware.com
Back to top
Musicmaestro
Lid
Lid

PostPosted: Wed 21-03-2018 22:12    Post subject: Reply with quote

fietsforum: https://www.fiets.nl/forum/
motor-forum.nl

maar wat mij betreft hoeft er niks te veranderen hoor, het licht volgens mij niet aan de vorm van het forum.

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
Back to top
Hens
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Wed 21-03-2018 22:40    Post subject: Reply with quote

Musicmaestro wrote:
het licht volgens mij niet aan de vorm van het forum.
Goed gedaan!

Ik vind de verschillen vooral cosmetisch. Modern is kennelijk ook dat je o.a. geen afscheidingen meer hebt tussen verschillende berichten. Alles zit in dezelfde witruimte. Goed overzicht en makkelijk navigeren wordt dan lastiger.
De basisstructuur is bij alle fora die ik ken, en de voorbeelden hierboven, exact eender: Een lijst met hoofdgroepen, die vaak gegroepeerd zijn in interessegebieden. In elke hoofdgroep een lijst met onderwerpen die mensen gestart zijn. Daaronder hangen de berichten zelf. Precies zoals hier dus. Idea
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Forum algemeen All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 2 of 7

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum