Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Fotoalbum
· Kalender
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privé berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. Calorieën om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - Het einde van mijn werk op de site is in zicht
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

Het einde van mijn werk op de site is in zicht
Goto page 1, 2  Next

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Forum algemeen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dijkloper
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Wed 27-11-2019 13:58    Post subject: Het einde van mijn werk op de site is in zicht Reply with quote

Dat klinkt wel heel dramatisch misschien, maar dat valt heus wel mee.

Hierboven zie je de aantallen berichten per jaar op Chat'n'Run.
Het is duidelijk dat de gloriejaren wel achter ons liggen.
Er zijn meerdere oorzaken aan te wijzen voor het 'verval'. De verouderde look-and-feel van de site speelt ongetwijfeld een rol (hoewel ik ook forums ken die met een vergelijkbaar uiterlijk nog behoorlijk veel activiteit kennen.
De opkomst van social media speelt vermoedelijk een grotere rol.

Hoe dan ook, de laatste twee jaar heb ik de boel nog draaiende gehouden door op gezette tijdens spamberichten en de bijbehorende gebruikers te verwijderen, maar enkele weken geleden heb ik aan Dick doorgegeven dat ik er mee ga stoppen. Ik maak het jaar nog af, en dan zet ik er een punt achter.

Vanaf het prille begin was ik bij deze site betrokken, en zeker in de hoogtij-jaren heb ik met veel plezier mijn steentje bijgedragen.
Misschien kom ik sommige van jullie nog weleens tegen, hetzij IRL, hetzij ergens online. Het ga jullie goed.

Peter
Hens
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Fri 29-11-2019 0:16    Post subject: Reply with quote

Het moest er een keer van komen.
Het zullen inderdaad de sociale media wel zijn, al vind ik dat inhoudelijk bepaald geen vooruitgang. Het zij zo.

Dank je wel voor al je werk al die tijd, het waren toch een dikke 16 jaar met een kleine 400.000 berichten. Alles werkte doorgaans vlekkeloos, zat het tóch goed in elkaar!

Ik vond het een leuke tijd, maar ook aan goede dingen komt kennelijk een eind. Het ga je heel goed en hopelijk nog eens tot ziens!

Het prille begin: http://www.chatnrun.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=2&sid=92f731279d57952afd04de737259d4da#2
DeKeiler
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Fri 29-11-2019 8:49    Post subject: Reply with quote

Peter,

Bedankt voor al jouw werk in deze 16 jaar. In de hoogtijaren heb ik erg genoten van het forum en alles wat daaruit voortkwam (meet and greetz, chats, voorleesavonden, ...).
Alle goeds.

Erik
Back to top
View user's profile Send private message
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006

PostPosted: Fri 29-11-2019 21:42    Post subject: Reply with quote

Peter, ook van de grunneger kouk-etende medemens Razz : Bedankt voor je inspanningen de afgelopen, best vele, jaren!

Hopelijk treffen we elkaar nog een keer !

Groet,
Henk
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
LazyD
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sun 01-12-2019 8:53    Post subject: Reply with quote

Aan al het goede komt een eind!
Dank voor al je werk Peter, en voor je leuke berichtjes natuurlijk Razz

Ik heb jaren genoten van dit leuke forum.
de onderlinge 'strijd' heeft me altijd flink gestimuleerd, al hielpen de bacchanalen Greetz mijn goede vorm natuurlijk wel weer om zeep.

Geen idee of het door social media komt, de rek blijkt er hier in ieder geval uit.
't Is een mooi moment om te stoppen, als ik de cijfers zo zie.

Wie weet tot ziens! xmas smile

Lefty rulez!

GasGeben!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Dippides
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sun 01-12-2019 14:00    Post subject: Reply with quote

Hens wrote:
Het zullen inderdaad de sociale media wel zijn, al vind ik dat inhoudelijk bepaald geen vooruitgang.
Voornamelijk selfies en screenshots van routes, lekker interessant.
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005

PostPosted: Wed 04-12-2019 0:24    Post subject: Reply with quote

Hier praten we NIET MEER over runnen.

Gehoopt dat het nog weer een opleving zou krijgen, Chat'n'Run.
Paar keer geprobeerd om het vuurtje weer op te rakelen.
Tevergeefs, helaas.

Peter, enorm bedankt dat je vele jaren - samen met Dick - hebt bijgedragen aan enorm veel leuke momenten die ik op Chat'n'Run heb beleefd. Soms tot diep in de nacht zelfs. Rolling on floor, laughing out loud - met enkele andere nachtbrakers op 'de chat'
Het is wel jammer dat een aantal prachtige 'draadjes' over onbenullige onderwerpen op CnR voorgoed zullen verdwijnen. Veel erger dan het verlies van allerlei discussies over wat goed en niet goed is om te doen als je gaat hardlopen.
Ik kan me daar niets meer van herinneren en ondanks dat, loop ik nog steeds vaak en veel met enorm veel plezier 'hard'. M'n aanwezigheid op CNR heeft wel meegewerkt aan een succesvolle start van de SallandTrail 9 jaar geleden. Er was voor mij een platform waar ik het idee en de start voor een breed hardlooppubliek kon presenteren.

Voor wie dit nog leest, voordat hier de gordijnen dichtgaan: kom gerust eens langs in Salland en wil je een leuke tocht maken over de Sallandse heuvels, laat het me weten. Laat ik je mijn geweldige achtertuin zien. Mag ook met een gezellige groep. (-;

Dag Peter, dag runners. (-;
JurP
Lid
Lid

PostPosted: Sun 15-12-2019 16:07    Post subject: Reply with quote

Op naar de 100-berichten dit jaar Wink
Maintainers bedankt voor het onderhouden van de site en contributors bedankt voor de gezelligheid. Ik vond het leuk hier Goed gedaan!
Back to top
Psychorunner
Lid
Lid

PostPosted: Thu 19-12-2019 16:23    Post subject: Reply with quote

Goedemiddag Peter en alle anderen,

Erg jammer maar ook heel erg begrijpelijk Peter. Dank voor alles wat je voor het forum hebt gedaan! Ik heb er jaaarenlang ontzettend veel plezier aan beleefd maar ben ook de laatste jaren niet actief geweest. Dit jaar heb ik hier nog een paar pogingen gedaan, met een aantal posts, maar Chat'n'Run lijkt idd op sterven na dood. Of gaan we een doorstart maken? Smile

Mijn laatste nieuws, behalve dat ik weinig hardloop: ik heb een enorme werkswitch gemaakt (ik schrijf o.a. webteksten, ook over hardlopen, voor een bekende website) en ga emigreren, naar de Bourgogne (midden-Frankrijk). Ben daar een bijzonder huis aan 't kopen en heb mijn huis in Utrecht al verkocht. Weg uit de drukte en de stress, wonen in rust en ruimte. O ja, en ik ga twee gastenkamers verhuren, dus wees welkom. Wel ver lopen Wink.

Loop-ze,

Bart
Ruud
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Fri 20-12-2019 14:08    Post subject: Reply with quote

Hi Peter,

al was ik persoonlijk de laatste jaren niet meer aktief hier, ik weet nog als de dag van gisteren hoe het destijds begon.
Het was een mooie tijd maar interesses en hobbies veranderen nu eenmaal soms en eindigend met een cliché,
“aan alle komt een eind”

Fijne feestdagen!
Back to top
MiepMiep
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Fri 20-12-2019 22:23    Post subject: Reply with quote

CnR heeft er zeker aan bijgedragen dat ik aan veel mooie loopjes heb meegedaan op plekken waar ik anders nooit was gekomen. Loopjes kun je ook vinden op sites als inschrijven.nl, maar door CnR kwam je overal bekenden tegen. Het feest begon vaak al dagen eerder via de berichten op de CnR site. Bedankt daarvoor CnR-gemeenschap!

Zelf was ik vorig jaar ook gestopt. Door een versleten knie ging het rennen niet meer zo lekker. In maart liep ik ongetraind als afscheid de halve van Nijkerk. Volgens de dokter kon het geen kwaad. Als de knie versleten was werd hij toch niet beter en als het te pijnlijk werd kon ik naar een paar km bij ons huis stoppen. Maar het ging eigenlijk best goed. Er deden zelfs oude CnR-kennissen mee. Leuk! Zonder training was het een heel eind, maar mijn knie had er niet onder geleden. Sterker nog: in de weken erna gingen de problemen helemaal weg. Inmiddels heb ik o.a. alweer een 30km trail gelopen (Haarlerberg, met Anke ‘Tooter’) en sta ik ingeschreven voor de Galgenbergmarathon en ben ik van plan om de Slachte marathon te lopen.

Tijdens een duurloopje woensdag riep een tegemoetkomende loper “jij loopt lekker snel zeg”. Ik moest direct denken aan CnR waar we vroeger draadjes hadden om dit soort dingen te delen. Dat is helaas voorbij, maar ik blijf nog wel even doorlopen en hoop jullie nog vaak tegen te komen.

Trainingsschema's boeien me niet, ik loop verder en geniet!

mijn site
Back to top
loopgek
Lid
Lid

PostPosted: Wed 25-12-2019 17:14    Post subject: Reply with quote

Als er iets nieuws was geweest wat een fatsoenlijke vervanger was geweest voor CnR was het minder pijnlijk. Het uitwisselen van standpunten en wetenswaardigheden was erg leuk. Ook mijn runningstreak starte nog in de actieve CnR tijd , over een paar weken maak ik de 5 jaar vol.

Bedankt allen en de moderators in het bijzonder!
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address
dijkloper
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Tue 31-12-2019 10:47    Post subject: Reply with quote

En dit wordt dan mijn allerlaatste bericht.
Ik wil iedereen bedanken voor al zijn bijdragen in de afgelopen jaren.

Ik ben zelf erg blij dat ik hier een platform heb kunnen vinden voor mijn indertijd bijzondere, tegenwoordig al meer gangbare hobby: het hardlopen op blote voeten. Ik breng nog altijd het grootste deel van mijn tijd ongeschoeid door, dat had ik in 2006 toch niet gedacht.

Omdat het de tijd van het jaar voor lijstjes is, en omdat ik het ook leuk vind hier nog de top 25 van veelposters. Smile

Dank je wel jongens en meisjes. Het was me een groot genoegen, het ga jullie goed.

Peter
AndriesW
Lid
Lid

PostPosted: Tue 31-12-2019 15:26    Post subject: Reply with quote

Op de valreep nog een berichtje van mij. Ondanks dat ik al vijf jaar niet meer hardloop ben ik vaak op het forum blijven kijken. Ik heb goede herinneringen aan vooral het uitwisselen over het blootsvoets hardlopen. Ik loop verder nog steeds meestal blootsvoets al schakel ik in het najaar tegenwoordig sneller om naar schoeisel (Sockwa').
Was ik doorgegaan met hardlopen dan was ik hier waarschijnlijk wel blijven schrijven. Sociale media en mobiele communicatie zijn aan mij niet besteed.

Bedankt Peter en bedankt alle anderen voor de leuke tijd!
Back to top
Psychorunner
Lid
Lid

PostPosted: Wed 01-01-2020 15:07    Post subject: Reply with quote

dijkloper wrote:

Omdat het de tijd van het jaar voor lijstjes is, en omdat ik het ook leuk vind hier nog de top 25 van veelposters. Smile

Peter

Aan topposter Boco had toch ook in dit decennium niemand meer kunnen tippen. Maar plaats 22 is ook niet verkeerd Wink.

Een mooi 2020 allen, bonne année!

Loop-ze,

Bart
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Forum algemeen All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum