Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Fotoalbum
· Kalender
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privť berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. CalorieŽn om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - RUN Winschoten 12.09.2015
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

RUN Winschoten 12.09.2015
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Wedstrijden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005

PostPosted: Sat 12-09-2015 1:26    Post subject: Reply with quote

Voorbereiding niet geweldig (weinig slaap dus) maar ben er morgen vanaf een uur of ťťn bij en loop pas als laatste in een estafetteteam. Laughing
View user's profile Send private message
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006

PostPosted: Sat 12-09-2015 10:07    Post subject: Reply with quote

boco wrote:
Voorbereiding niet geweldig (weinig slaap dus) maar ben er morgen vanaf een uur of ťťn bij en loop pas als laatste in een estafetteteam. Laughing

Weet je de geplande starttijd Bertus?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
virago750
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sat 12-09-2015 20:19    Post subject: Reply with quote

Zo, de RUN Winschoten zit er weer op. Mijn tijd 44:34 min. Ben ik tevreden mee. Heb alleen Kouketer en Appie gezien.

Jan
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006

PostPosted: Sat 12-09-2015 20:24    Post subject: Reply with quote

virago750 wrote:
Zo, de RUN Winschoten zit er weer op. Mijn tijd 44:34 min. Ben ik tevreden mee. Heb alleen Kouketer en Appie gezien.

Jan

Leuk je weer eens te spreken Jan! Ik liep 48:20 Ik heb Bertus niet meer zien finishen (Vooraf wel gesproken) . Weer een geweldige sfeer, zeker nu met het WK/EK/NK

Ik liep weer voor team Abiant. Uitnodiging voor volgend jaar staat alweer... Of zou ik dan toch een keer voor de 50 ..... Wink Eerst maar zien of lijf en leden niet weer tegensputteren op weg naar de Marathon van Zeeuws-Vlaanderen
Surprised
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
virago750
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sat 12-09-2015 20:27    Post subject: Reply with quote

Is toch een goede tijd voor jouw leeftijd? Embarassed
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006

PostPosted: Sat 12-09-2015 22:11    Post subject: Reply with quote

virago750 wrote:
Is toch een goede tijd voor jouw leeftijd? Embarassed

Laughing als ik het met jou vergelijk moeten er volgend jaar weer een paar minuten af Smile
Back to top
Chiel
Lid
Lid

PostPosted: Sat 12-09-2015 23:41    Post subject: Reply with quote

Winschoten was weer top.
Fantastische sfeer en een goede organisatie.
Ook sportief niets te klagen met een 6e en 15e plaats voor de 2 TeamVroem teams.
Hopelijk volgend jaar weer van de partij.
View user's profile Send private message Visit poster's website
DikkieDick
Lid
Lid

PostPosted: Sun 13-09-2015 7:24    Post subject: Reply with quote

Ik was er ook gisteren voor de 50km. Voorbereiding was niet lekker gegaan maar toch besloten te starten. Ontspannen lopen en vooral genieten en dan zien we wel verder. Dat ging 2 rondes super. De 3e ronde een stop bij de Dixi gemaakt en daarvoor was ik het gezelschap van de 1e 2 rondes al lang kwijt. Tegen het eind van de 3e ronde begon ik kramp te voelen. Na 30km door in 3:06. Bij het tafeltje een halve kilometer na de startlijn waar ik mijn spullen had liggen wat eten en drinken en magnesiumtabletten gekregen van loopster. Toen weer verder maar het ging totaal niet ineens. Na 50 meter de Polar uitgedrukt en teruggewandeld.
Doelstelling 50 van Winschoten (uit)lopen voor mijn 50e dit keer nog niet gehaald. Nog 2 kansen daartoe.
Wel supergenoten en dik tevreden over deze 3 rondjes. Volgend jaar dus weer.

http://blog.dickpluim.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Appie-B
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sun 13-09-2015 9:05    Post subject: Reply with quote

Ik heb ook een erg leuke en gezellige dag in Winschoten gehad!

Sportief viel het een klein beetje tegen door een (voor mij zeldzame) dip in de laatste 3 kilometers. Opspelende darmen, waardoor ik na de finish ook op een holletje door moest naar de toilet. Door de dip toch wel een minuut verloren en de gelopen 37:23 is precies 1 minuut boven mijn 10km PR... Rolling Eyes

In de tweede ronde waren de darmen weer tot rust gekomen en heb ik vrij soepeltjes een 41:56 gelopen.

Verder prachtige prestatie van andere lopers gezien. Erg mooi evenement, zeker met het EK/WK erbij. Volgend jaar weer wat mij betreft.
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005

PostPosted: Sun 13-09-2015 16:10    Post subject: Reply with quote

Als gastloper meegelopen in de estafette van de MenzRunners (Menzis team van Albert/Appie) Kon zelf helaas niet meedoen aan de 50 km. omdat ik 's morgens nog een training bij de club gaf. Vroeg in de middag in Winschoten aangekomen en kon daardoor veel bekenden aanmoedigen op de 50 en 100 km.Laughing

Geen goed gevoel vooraf voor m'n eigen 10 km. die ik als laatste in de rij pas om half zeven 's avonds kon beginnen! Bij het inlopen protesterende achillespezen; beloofde niet veel goeds... Vreesde dat de dunne en lichte Mizuno's die ik van Dries heb overgenomen niet veel goeds zouden opleveren op deze 10 km. over asfalt en klinkers; althans wat demping voor de achillespezen betreft. Voorgenomen om de hakken goed te ontzien onderweg!!
Na start even op gang komen en toch nog te snel begonnen. Moest wat terug in tempo na ca. 2 km. Daarna goede tempo gezocht en geprobeerd vast te houden. Onderweg even af en toe een praatje met bekenden; strijdend op hun 100 km. (de 50 km. lopers waren toen al binnen) en daarna zelf weer het tempo oppakken. Viel me niet tegen! Haalde onderweg zeker 6 lopers in die net als ik als laatste gestart waren voor de estafette (kon ik zien aan de startnummers) dus moet het team daardoor toch een plaats of 5-6 opgeschoven zijn in de uitslagen! Wink
In tijden geen 'snelle' wedstrijd op asfalt gelopen dus hoopte ergens net onder de 50 minuten uit te komen. Over de finish in iets meer dan 45 minuten en dik, dik tevreden! (45:09 zelf geklokt)

Volgens TomTom was de afstand 9km. en 950 meter. Op dit zeer secuur gemeten parcours lijkt me dat aan de korte kant! Ik heb de afgelopen weken zowel met de iPhone als met de TomTom gelopen en opgenomen om verschil te ontdekken. TomTom meet altijd een kortere afstand dan de iPhone. Dacht dat de TomTom secuurder was maar begin nu te twijfelen.... Laughing

Veel, heel veel bekenden gezien maar helaas niet allemaal gesproken of maar heel eventjes. Doen we een volgende keer dan maar. Cool
Jan Virago nog wel zien finishen in een flits. Was verdorie toch weer duidelijk sneller dan ik!
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006

PostPosted: Sun 13-09-2015 17:20    Post subject: Reply with quote

boco wrote:
Als gastloper meegelopen in de estafette van de MenzRunners (Menzis team van Albert/Appie) Kon zelf helaas niet meedoen aan de 50 km. omdat ik 's morgens nog een training bij de club gaf. Vroeg in de middag in Winschoten aangekomen en kon daardoor veel bekenden aanmoedigen op de 50 en 100 km.Laughing

Geen goed gevoel vooraf voor m'n eigen 10 km. die ik als laatste in de rij pas om half zeven 's avonds kon beginnen! Bij het inlopen protesterende achillespezen; beloofde niet veel goeds... Vreesde dat de dunne en lichte Mizuno's die ik van Dries heb overgenomen niet veel goeds zouden opleveren op deze 10 km. over asfalt en klinkers; althans wat demping voor de achillespezen betreft. Voorgenomen om de hakken goed te ontzien onderweg!!
Na start even op gang komen en toch nog te snel begonnen. Moest wat terug in tempo na ca. 2 km. Daarna goede tempo gezocht en geprobeerd vast te houden. Onderweg even af en toe een praatje met bekenden; strijdend op hun 100 km. (de 50 km. lopers waren toen al binnen) en daarna zelf weer het tempo oppakken. Viel me niet tegen! Haalde onderweg zeker 6 lopers in die net als ik als laatste gestart waren voor de estafette (kon ik zien aan de startnummers) dus moet het team daardoor toch een plaats of 5-6 opgeschoven zijn in de uitslagen! Wink
In tijden geen 'snelle' wedstrijd op asfalt gelopen dus hoopte ergens net onder de 50 minuten uit te komen. Over de finish in iets meer dan 45 minuten en dik, dik tevreden! (45:09 zelf geklokt)

Volgens TomTom was de afstand 9km. en 950 meter. Op dit zeer secuur gemeten parcours lijkt me dat aan de korte kant! Ik heb de afgelopen weken zowel met de iPhone als met de TomTom gelopen en opgenomen om verschil te ontdekken. TomTom meet altijd een kortere afstand dan de iPhone. Dacht dat de TomTom secuurder was maar begin nu te twijfelen.... Laughing

Veel, heel veel bekenden gezien maar helaas niet allemaal gesproken of maar heel eventjes. Doen we een volgende keer dan maar. Cool
Jan Virago nog wel zien finishen in een flits. Was verdorie toch weer duidelijk sneller dan ik!

Mooie prestatie Bertus! Ik doe het je (nu) niet na! Mijn FR 310 gaf iets meer dan 10 km aan. Welke afstand heb je trouwens gemeten? Als het "van hek tot hek" is dan zou het moeten kloppen, maar als je de knop bij de tijdregistratiematten hebt uitgedrukt, dan mis je dat stukje tussen de mat en het starthek.. En dat zou het heel dicht in de buurt moeten komen! Smile
Back to top
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005

PostPosted: Sun 13-09-2015 18:12    Post subject: Reply with quote

kouketer wrote:
Mooie prestatie Bertus! Ik doe het je (nu) niet na! Mijn FR 310 gaf iets meer dan 10 km aan. Welke afstand heb je trouwens gemeten? Als het "van hek tot hek" is dan zou het moeten kloppen, maar als je de knop bij de tijdregistratiematten hebt uitgedrukt, dan mis je dat stukje tussen de mat en het starthek.. En dat zou het heel dicht in de buurt moeten komen! Smile

Volgens mij heb ik m'n klokkie gestopt vlak na de matten.
Betekent dat nu dat de estafette geen 10x10km. is maar 10x9.950 meter??
Lijkt me vreemd. Of geldt die afstand alleen voor de laatste loper?

Nu ik erover nadenk:
Als de eerste loper vanaf de start en achter de matten gestart is, loopt de eerste loper 10.050 meter (10 km. + 50m. van finishmat naar het starthek voor de volgende lopers). Vervolgens 8 lopers die wel precies 10 km. lopen en de laatste loper loopt 'slechts' 9.950 meter.
Totaal voor de estafette wel 100 kilometer.
Ha,ha! Laughing
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005

PostPosted: Sun 13-09-2015 18:27    Post subject: Reply with quote

We zijn met het estafetteteam van de Menzrunners op de 77e plaats geŽindigd, van de in totaal deelnemende 240 teams.
In de uitslag 7 teams die binnen 2 minuten achter ons geŽindigd zijn.
Ben er vast van overtuigd dat ik de laatste deelnemers van die teams allemaal voorbij gelopen ben tijdens mijn 10 km.! Twisted Evil

Ik vind het mooi!
Laughing
DikkieDick
Lid
Lid

PostPosted: Sun 13-09-2015 19:26    Post subject: Reply with quote

Polar gaf bij mij 30km na 3 ronden en de Garmin zat er toen al ruim 300 meter boven. Moet die laatste nog uploaden om te kijken waardoor het verschil nu is ontstaan. Garmin kwam vlotter met de kilometerpiepjes dan Polar. Wink

http://blog.dickpluim.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Appie-B
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sun 13-09-2015 19:50    Post subject: Reply with quote

boco wrote:
We zijn met het estafetteteam van de Menzrunners op de 77e plaats geŽindigd, van de in totaal deelnemende 240 teams.
In de uitslag 7 teams die binnen 2 minuten achter ons geŽindigd zijn.
Ben er vast van overtuigd dat ik de laatste deelnemers van die teams allemaal voorbij gelopen ben tijdens mijn 10 km.! Twisted Evil

Ik vind het mooi!
Laughing

Dank voor je inzet en gezelligheid Bertus! Goed gedaan! Ben blij dat je ook tevreden bent met je eigen prestatie. Wink
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Wedstrijden All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum