Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Fotoalbum
· Kalender
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privť berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. CalorieŽn om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - RUN Winschoten 12.09.2015
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

RUN Winschoten 12.09.2015
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Wedstrijden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Pietje
Lid
Lid

PostPosted: Mon 04-05-2015 9:41    Post subject: RUN Winschoten 12.09.2015 Reply with quote

40 jaar RUN in Winschoten
Het jaar 2015 is een jubileumjaar voor de organisatie van de RUN in Winschoten. Het organiseert dan voor de 40e keer de RUN. Om dit jubileum kracht bij te zetten zijn vele vrijwilligers achter de
schermen met man en macht aan het werk om er een spetterende editie van te maken.
Back to top
View user's profile Send private message
Thunnissen
Lid
Lid

PostPosted: Mon 04-05-2015 21:30    Post subject: Reply with quote

Maar hoe hard de organisatie en vrijwilligers ook hun best doen, zonder deelnemers wordt het niks! Inschrijvingen zijn daarom van harte welkom.

De inschrijving is net open en het begin is goed met al 3 Spanjaarden en deelnemers uit TsjechiŽ, Duitsland, Engeland en Polen. Plus een lading Nederlanders natuurlijk.

Wat Pieter al zegt, wordt het met het WK erbij ongetwijfeld een bijzondere editie. In de straten van Heiligerlee en Winschoten was het afgelopen jaar al feest, maar een WK geeft altijd wat extra.

Als Chat'n'Runners zijn jullie allemaal van harte welkom in Winschoten op 12 september.
Back to top
DikkieDick
Lid
Lid

PostPosted: Tue 05-05-2015 6:57    Post subject: Reply with quote

Ik ben van plan de 50km te doen. Dat is nog een streven/doel van me. De 50km voor mijn 50e. En als ik dat in Winschoten wil doen heb ik nog 3 mogelijkheden. Dan maar de 1e aangrijpen en uitwijk in geval er onverhoopt iets mis mocht gaan. Wink

http://blog.dickpluim.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Pietje
Lid
Lid

PostPosted: Tue 05-05-2015 13:06    Post subject: Reply with quote

Ik wacht na de Leiden marathon maar ik denk wel dat ik er ben hoor, heb wat goed te maken met vorig jaar want 11.47 is niks voor mij....
Ik kan veel beter Very Happy
Back to top
marco1
Lid
Lid

PostPosted: Tue 05-05-2015 13:09    Post subject: Reply with quote

Ik twijfel nog tussen de 50 en de 100 km, een beetje afhankelijk van de situatie en conditie rond september. Misschien word het wel nummer 100. Wink Wink
Pietje
Lid
Lid

PostPosted: Wed 15-07-2015 7:39    Post subject: Reply with quote

Heb me inmiddels ingeschreven voor de 100 Very Happy zeker na de goede 9 uurse bij Haag en drie weken erna de Bokemei run die ook soepel ging.
herstel lijkt wel steeds sneller te gaan ultralopen is geduld hebben...

Over een week of 4 een hele rustige 6 uurs training en dan zijn we er klaar voor ga dit jaar flink taperen de laatste 3 weken, train wel door maar enkel kort en snel....

Voeding weet ik nu al Fantomalt, banaan, en boulion..

Hotel is ook al gereserveerd.....
Back to top
Appie-B
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Wed 15-07-2015 10:28    Post subject: Reply with quote

Ik ben uiteraard weer aanwezig. Opnieuw als deelnemer aan de 10x10-wedstrijd. Heb er nu al zin in! Very Happy
Lid
Lid

PostPosted: Thu 16-07-2015 12:33    Post subject: Reply with quote

Ik heb me ingeschreven voor de 50 en mag lopen met startnummer 778. Helaas toch net niet de 777 gekregen. Wink

http://blog.dickpluim.com
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Pietje
Lid
Lid

PostPosted: Mon 27-07-2015 13:01    Post subject: Reply with quote

De rustige 6 uurs training ga ik niet doen dat betekend dat ik met een basis van 20 juni 9 uursloop 84 km en 12 july een 43 km marathon in 4 uur als langste trainingen naar Winschoten ga....

Ik heb de aanpak van vorig jaar bekeken dat was 4 uurs----4 1/2 uurs---5 uurs---weekend rust en 2 weken voor de run een 6 uursloop.
Dat heeft voor mij teveel energie gekost stond niet geheel fris aan de start dat verklaard ook na 30 km al zoiets van dit gaat een heel eind worden.

na 40 km de eerste serieuze dip tot 50 en van 70 tot 80 weer een forse en fiks oplopende ronde tijden....
Heb mijn schema goed geevalueerd veel advies gekregen van Joop Keizer een topper met een PR van 6.53 op de 100.
Ben al veel met minuten training bezig en korte snelle duurlopen om de laatste 7 weken de puntjes op de i te zetten.

Joop zegt ook je moet snakken om te mogen starten echt helemaal fris en fit daar staan en dan wel langzaam starten, zo loop je de eerste 50 km gratis wat me ook tijdens de 60 van Texel gebeurde de eerste 45 probleemloos lopen en daarna nog versnellen en een hap van 40 minuten nemen uit het PR van 2013.

Ik heb er vertrouwen in anders zou ik het niet doen, kilometers maken heb ik gedaan nu even een andere opzet en tijdens een 100 km gaat het toch wel zeer doen en loop je op karakter maar dat hoop ik wel 40 km te doen en niet zoals vorig jaar 60 km Very Happy .
Back to top
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006

PostPosted: Mon 27-07-2015 17:28    Post subject: Reply with quote

Appie-B wrote:
Ik ben uiteraard weer aanwezig. Opnieuw als deelnemer aan de 10x10-wedstrijd. Heb er nu al zin in! Very Happy

Ik ben er ook weer! Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Pietje
Lid
Lid

PostPosted: Sun 09-08-2015 14:16    Post subject: Reply with quote

Trainingen lopen goed kort snel werk 5 tot 10 km, op de club avonden interval en fartlek.
Geen training is langer dat 2 uur en niet te vergeten de 15 keer 1 minuut van Joop Keizer...

Vorig jaar deed ik om deze tijd afmattende duurlopen van uren 4/5 5.5 en 6 uur terug kijkend heb ik tijdens die 6 uursloop een mentale tik gekregen ik was na 4 uur al moe en dacht pfffff 100 km.

2 weken afbouwen was veels te kort nu doe ik het anders en wie weet 12 September weten we het.
De week totalen zijn nog steeds wel rond de 100 a 125 km Very Happy
Back to top
roen
Lid
Lid

PostPosted: Sun 09-08-2015 16:14    Post subject: Reply with quote

Gaat lekker, Pieter! Mijn trainingen verlopen anders; pas sinds twee weken is mijn week-totaal weer "normaal" (mijn vrouw denkt daar overigens anders over Laughing ), afgelopen week twee duurlopen: op donderdag een snelle van 25km, vandaag een rustige van ruim 34km. Tussendoor nog wat afwisselende trainingen en tempo's voor de leut. Voor een ultra heb ik graag een serie lange duurlopen in mijn systeem, zodat ik zo min mogelijk verval heb in het tweede deel. Overigens sla ik Winschoten dit jaar over, ik wil een paar weken later een 100 gaan lopen. In juli heb ik voor mijn gevoel trainingsachterstand opgelopen na de 9 uur van Den Haag iets te lang gechilled. Winschoten is al over vijf weken...
Back to top
Pietje
Lid
Lid

PostPosted: Sun 09-08-2015 19:38    Post subject: Reply with quote

@vrouwen hahah, ik zei vandaag ook ik train minder kilometers ze schoot bijna in de lag en raar toch is het zo.
Ik loop wel meer keer maar dan korter maar heb 200 km minder dan vorig jaar om deze tijd.
Back to top
Pietje
Lid
Lid

PostPosted: Wed 26-08-2015 10:02    Post subject: Reply with quote

Zaterdag 33 km door de duinen gelopen heerlijk, maar daarna zondag tot nu verkoudheid te pakken hoesten in de nacht.
Toch maar een paar trainingen geskipt heb geen koorts gelukkig maar ff pas op de plaats...
Morgen tijdens de cursus weer lopen en dan zaterdag de duinen weer in Very Happy
Back to top
Chiel
Lid
Lid

PostPosted: Sun 30-08-2015 0:01    Post subject: Reply with quote

Ook ik ben er weer bij met Team Vroem op de 10x10. Eens kijken of we de prestatie van vorig jaar (2e) kunnen evenaren of verbeteren.
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Wedstrijden All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum