Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Fotoalbum
· Kalender
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privť berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. CalorieŽn om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - (poging tot nieuw leven) Hoe gaat het met ons?
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

(poging tot nieuw leven) Hoe gaat het met ons?
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Training
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2fastforya
Lid
Lid

PostPosted: Thu 16-08-2018 8:18    Post subject: Reply with quote

Prima ik las dat het forum een beetje dood is helaas.
Heb niet veel rondgehangen op dit forum maar ik kon altijd mijn vragen kwijt ook al was ik soms wat ongeduldig en eigenwijs ,excuses daarvoor.
Wat mij altijd een beetje ontbrak is dat er weinig mensen waren die voor de korte afstanden liepen tot 10km. ik zat soms met verbazingwekkende ogen te kijken als ik las dat iemand 100+ kilometers had gelopen ik zat dan echt zo van ja in een maand ofzo nee gewoon in een keer Shocked Shocked

Maar oke hoe het nu gaat.

28 oktober een 5km run doelstelling is onder de 20 maar in de 20 is ook mooi. huidige tijd op 5km is 22:30 moet nog veel gebeuren maar he 6 weken geleden zat ik nog in de 28 te lopen. ik fitness 6x per week 3x lopen 3x grondoefeningen sochtends en voetbal ook nog 2x want gelukkig is het voetbalseizoen weer begonnen !!!
Back to top
View user's profile Send private message
Plenty2run
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Fri 17-08-2018 20:24    Post subject: Reply with quote

Ja, ik ben er ook nog. Sinds 2012 loop ik geen wedstrijden meer maar ik train wekelijks nog wel. Twee keer een rondje van 10 km en in het weekend een stevige wandeling van een paar uur. En als het minder mooi weer is doe ik een duurloop tot 20 km.
Vooral genieten van de natuur en de stilte, veel foto's maken enz.
En sinds we een vakantiehuis in Oostenrijk hebben ook heel veel berg(top)wandelingen.
Langzaam ga ik eigenlijk nooit, ook bij wandelingen in NL tussen de 6,5-7 km/uur. In de bergen red ik dat niet Laughing
Mijn nieuwe blog
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Runnerd
Lid
Lid

PostPosted: Wed 29-08-2018 8:56    Post subject: Reply with quote

Waarom ook niet Very Happy

Ik loop minder, maar ben wat meer gaan fietsen.
2 redenen: ik doe nu af-en-toe een triathlon (1/8e, binnenkort mijn eerste 1/4e) want dat voelt/is minder belastend voor me.
Ook heb ik wat last van mijn knieŽn, al een tijd. lopen/rennen gaat prima maar liefst met 'banden' er om heen.

Ik wil het lopen wel weer gaan opbouwen maar het vuur is/was een beetje weg. Komt waarschijnlijk wel weer terug. Smile

Planning? Nog steeds wil ik in elke provincie een marathon lopen, maar meer dan 1 per jaar hoeft niet. Tijd vind ik ook niet meer zo boeiend.
Waarschijnlijk loop ik "Salland" ook wel, 25 wederom.

En ook nog een paar 1/8 of een 1/4e triathlon. Wie weet.

Vanavond in elk geval de "Rozendaalse Veldloop", dit weekend "Stroombroek" (1/4e T), en misschien ook nog wel de 7HL. En/of Molenhoeks Makkie.

Plannen genoeg! Cool

Jan
Back to top
Psychorunner
Lid
Lid

PostPosted: Thu 22-11-2018 22:09    Post subject: Reply with quote

Nou, ik zal me ook weer eens melden. Mijn laatste post is van ruim twee jaar geleden zag ik. Sinds ik eind 2012 een paar maanden ziek ben geweest, nota bene op het moment dat ik topfit leek en stond te popelen om aan het cross-seizoen te beginnen, is mijn lopen nooit meer geworden wat het was. Waarschijnlijk heb ik een virus en ťťn of andere ontsteking gehad, ik had vlekjes op mijn longen ...).

Soms loop ik iedere week een keer, soms weken niet en ik mis 't ook totaal niet. Bizar eigenlijk, want ik heb ruim twintig jaar veel gelopen, wekelijks drie tot vijf keer, veel wedstrijden ook. Wekelijks reed ik van Gorinchem naar Roosendaal om daar met ons runningteam op de baan te trainen, wat een fanatisme haha.

In 2015 heb ik een knus oud huis(je) gekocht in Utrecht, op loopafstand van het centrum. En net afgelopen week ontdekte ik al Googlend een hardloopgroepje op 2km afstand. Vanmiddag mee getraind, we waren met z'n vijven, van verschillend niveau. Flinke stukken door het bos gelopen en een paar keer omgekeerd om de wat langzamere lopers op te pikken. Totaal zo'n zes kilometer gelopen. Het is ook ruim zes jaar geleden dat ik met een groep heb getraind, erg leuk!

Loop-ze,

Bart
HennyV
Lid
Lid

PostPosted: Sat 24-11-2018 21:41    Post subject: Reply with quote

Ik loop nog steeds. Per week probeer ik wel 4 keer te lopen. Vaker wordt lastig door werk en het feit dat het herstel iets meer tijd kost.
Wedstrijden loop ik zelden en als ik ze al loop dan bij voorkeur marathons. Inmiddels 19 gelopen en volgend jaar staan Boston (3e keer) en Chicago op de planning.

Verder begeleid ik met veel plezier en tot genoegen een aantal hardlopers bij het realiseren van hun hardloopdoelen. Gedurende de laatste jaren al diverse lopers begeleid om de magische grens van 3 uur op de marathon te doorbreken.

Chatnrun site krijgt van mij minder aandacht. Ik zie nog wel regelmatig CnR lopers.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Training All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum