Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Fotoalbum
· Kalender
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privé berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. Calorieën om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - De stekker gaat eruit
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

De stekker gaat eruit
Goto page 1, 2, 3  Next

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Forum algemeen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dick
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Wed 15-01-2020 16:15    Post subject: De stekker gaat eruit Reply with quote

Beste forumtoppers,

Peter kondigde onlangs aan zijn activiteiten te stoppen voor dit forum. Ik was al langer nauwelijks actief.

Ik heb de afgelopen maanden geprobeerd de site over te dragen aan belangstellenden, maar die trokken zich toch terug. Dat betekent dat de stekker eruit gaat. Na bijna 20 jaar stoppen we ermee. Op 3 februari 2020 zet ik de site op slot. Ik zal alle data nog bewaren voor het geval er toch iemand zich meldt.

Ik stel voor dat we een allerlaatste Greetz via deze site aanmaken. Weten jullie de eerste nog?

1-2-'03

Zie verder in het Greetz topic!!
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006

PostPosted: Wed 15-01-2020 22:27    Post subject: Reply with quote

Greetz bij de Cantharel na de Midwintermarathon in Apeldoorn! Laughing Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Dick
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Thu 16-01-2020 12:35    Post subject: Reply with quote

kouketer wrote:
Greetz bij de Cantharel na de Midwintermarathon in Apeldoorn! Laughing Cool

Die was ik alweer vergeten.

Ben jij er bij, Henk?
Weet je nog wie er allemaal bij waren?
Hens
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Thu 16-01-2020 14:29    Post subject: Re: De stekker gaat eruit Reply with quote

Dick wrote:
Greetz bij de Cantharel (Van Der Valk) vlakbij A1 afslag 19 (Hoenderloo)

Alleen voor mensen die met een auto komen?
Dick
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Thu 16-01-2020 14:34    Post subject: Re: De stekker gaat eruit Reply with quote

Hens wrote:
Dick wrote:
Greetz bij de Cantharel (Van Der Valk) vlakbij A1 afslag 19 (Hoenderloo)

Alleen voor mensen die met een auto komen?

Je kunt vast met iemand meerijden vanuit het centrum. Anders is dit een mogelijkheid:

Vanuit Apeldoorn centraal station neemt u buslijn 108 richting Ede/Hoenderloo. Deze bus gaat éénmaal per uur en stopt voor het hotel.
Hens
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Thu 16-01-2020 14:52    Post subject: Reply with quote

Ik was niet van plan te komen, wedstrijden lopen zit er, minstens voorlopig, niet in.
Ik wilde er alleen op wijzen dat de gekozen locatie tamelijk knudde is. Je kunt maar 2x/uur, duurt resp. 32 en 40 min en je moet ook nog terug.
Zijn er geen kroegen meer in het centrum van Apeldoorn? In Orpheus zelf is veel ruimte én het e.e.a. aan eten en drinken te koop.
Dick
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Thu 16-01-2020 15:13    Post subject: Reply with quote

Hens wrote:
Ik was niet van plan te komen, wedstrijden lopen zit er, minstens voorlopig, niet in.
Ik wilde er alleen op wijzen dat de gekozen locatie tamelijk knudde is. Je kunt maar 2x/uur, duurt resp. 32 en 40 min en je moet ook nog terug.
Zijn er geen kroegen meer in het centrum van Apeldoorn? In Orpheus zelf is veel ruimte én het e.e.a. aan eten en drinken te koop.

Ik begrijp je punt. De romantiek van de eerste Greetz wint het hier. Ik denk overigens dat Orpheus veel te druk zal zijn.
fransgoddijn
Lid
Lid

PostPosted: Thu 16-01-2020 19:10    Post subject: Dag! Reply with quote

Ik wens iedereen die komt een fijne ontmoeting / reünie! Toen Chat'nRun begon raakte ik al minder actief op de loopschoenen en zodoende heb ik die gezellige boot gemist en nu gaat de boot dan op het droogdok.

Enkele malen was ik erbij tijdens de Midwintermarathon, voornamelijk als toeschouwer / toejuicher / bewonderaar en een enkele keer op de kortere afstand als loper (dan was er nog warm water in de douches naderhand terwijl de echte marathonlopers koud water hadden).

Ja, Henk Borgmeijer die schalde: "Das mooi, das heel mooi"! Pracht herinnering.

Ik vond nog een paar kiekjes uit 2006, die heb ik hier geplaatst:
http://www.goddijn.com/apeldoorn2006/
Back to top
View user's profile Send private message
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005

PostPosted: Thu 16-01-2020 23:46    Post subject: Reply with quote

Poeh!
2 februari 15:00 uur Apeldoorn...
Ben dan net vrijdagavond geland na tien dagen training, samen met m'n zoon in een Muay Thai resort in Thailand. Razz Hoop van harte dat ik dat overleef. (-;
Voor zondagmorgen 11:00 uur sta ik ingeschreven voor de 25 km. Sukerbietentrail over de Lemelerberg. Dat wordt waarschijnlijk een stevige opgave.
Na afloop opfrissen en dan om 15:00 uur in Apeldoorn verschijnen...
Heb er best zin in maar beloof nog even niets... (-;
DeHaagseRègâh
Lid
Lid

PostPosted: Fri 17-01-2020 8:10    Post subject: Reply with quote

Jongens! Wàt een bericht vanmorgen in mijn mailbox. Chat'n'Run ingehaald door de social media!

Ik zag dat ik het zesde lid was van dit forum in 2003. Maar ik meen dat er nog een voorganger van ChatnRun was en dat dit het forum "nieuwe stijl" was.

Maar wàt een leuke tijd heb ik hier gehad dankzij jullie. In dit topic alleen al 3 namen van mensen die ik persoonlijk ken.
Ik loop al heel veel jaren niet meer hard vanwege een hardnekkige kuitblessure die iedere keer weer de kop opsteekt wanneer ik weer ga hardlopen.
Nu zal het helemaal niet meer gaan vanwege een versleten enkel, artrose dus. Mijn enkel is in maart 2018 vastgezet met twee pennen en ik kan weer bijna alles. Dit jaar weer inschrijven voor de 16e keer Nijmeegse Vierdaagse die ik de afgelopen 3 jaar niet mee heb kunnen doen.

Ooit, een keer samen de Vierdaagse gedaan met André (andreadlock). Het adres waar wij sliepen hadden wij via Ton (Drum), was bij een jeugdliefde van hem.
Ook een jaar met Bertus en Henk een paar biertjes gedronken toen zij ook liepen.
Met de Indische broertjes heb ik ook regelmatig gelopen.
Bertus heb ik tijdens een vakantie opgezocht en hebben we gerend over Holterberg. Daarna een lekkere dikke sigaar in zijn tuin gerookt.
Na de CPC meetings in de kroeg met andere forummers.
Ik sla vast nog een heleboel namen over. Maar ik heb een hele leuke tijd gehad hier en ben Dick dankbaar voor het werk wat hij hier heeft verzet.

Guys, het gaat jullie goed!

groetjes,

Maarten
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
LonelyRunner
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Fri 17-01-2020 8:44    Post subject: Reply with quote

Het is lang geleden dat ik hier actief was, maar bewaar warme herinneringen aan die tijd. Hardlopen werd door dit forum voor mij een groepsactiviteit naast alle trainingen die ik altijd alleen deed (ben geen verenigingsmens). Ik vond het geweldig om bij tal van wedstrijden tal van chatnrunners tegen te komen en dus ook persoonlijk te leren kennen en zelfs mee samen te werken. Zo herinner ik mij de 10 van Winschoten, de RopaRun, de PKRun Memorial en tal van andere gelegenheden. Dat hebben Dick, Peter en Ruud toch allemaal maar mogelijk gemaakt. Toppers!

Mijn hardloop loopbaan is vanwege artrose in de grote teengewrichten (nog maar 10 van de 50 graden beweging) helaas definitief gestrand. Hoewel ik probeer te compenseren met skeeleren (ook langdurig en ver buiten sporten) mis ik het lopen nog regelmatig. Maar ik kan het nooit meer doen.

Ook ik blijk een van de (zelfs Benefactor) leden uit de begintijd van chatnrun zijn en vind het wel mooi om nog een keer allerlei bekende namen voorbij te zien komen. Ik hoop dat het jullie in de afgelopen jaren goed is gegaan en dat jullie die lijn nog lang mogen voortzetten.

Bertus, zorg jij op de laatste Greetz voor de ijsjes Laughing
FionaM
Lid
Lid

PostPosted: Fri 17-01-2020 9:21    Post subject: Reply with quote

Ik loop die zondag de 16km en sta de hele dag bij de kraam van Decathlon Apeldoorn. Ik zal er niet bij zijn ook al is het mijn hometown.

Mooi verhaal van een mooie avond in 2007 waar ChatnRun nog in mijn verhaal van die avond naar voren komt. Ziue http://www.loopkrant.nl/2007/10/strijd-of-gezelligheid/
MasterRunner
Lid
Lid

PostPosted: Fri 17-01-2020 10:42    Post subject: Reply with quote

We hebben een lang weekend met een meet & greetz met onze hardlopende zoon in de "vogeltjes stad", net iets te ver weg om "even" langs te komen.....
Veel plezier!
Back to top
Gert88
Lid
Lid

PostPosted: Fri 17-01-2020 11:37    Post subject: Reply with quote

Bedankt allen voor de inzet en de mooie tijd. Ik ben ook één van de "schuldigen" die het op dit forum af heeft laten weten.

Lopen blijft hoe dan ook m'n passie ook al kwakkel ik nu wat met m'n gezondheid. Het ga jullie goed, heel veel dank voor de inzet om het forum in de lucht te houden en veel loopplezier!
Back to top
vicky
Lid
Lid

PostPosted: Fri 17-01-2020 13:37    Post subject: Reply with quote

CnR..... lang niet op gekeken, maar nu brengt het toch wel heel veel goede herinneringen boven.
Ooit lang geleden toen ik begon met lopen, ben ik hier lid geworden. Jullie waren degene die me antwoord gaven op vragen en me steeds meer en meer enthousiaster maakten.
Vele van jullie heb ik ontmoet, altijd superleuk.

En door CnR ook een aantal stevige vriendschappen opgedaan, vriendschappen voor het leven! Kitty en Janine, zo blij dat ik jullie ooit heb ontmoet!

Een paar namen die me opeens te binnen vallen:
Bertus, die me enthousiast maakte voor mijn 1e 50km.
Drum (Ton) die ervoor zorgde dat ik nu in Eindhoven droog en warm kan wonen ipv onder een brug Wink
Peter, die ooit met zijn fiets bij mij in de tuin stond voor een kop koffie.
Denis, met zijn circuit.
Maurieske die ik regelmatig in Eindhoven nog tegen kom Smile
En en en en..... jemig, ik veergeet er nu vast in de snelligheid heel veel.

Het Eikden in Rotterdam, geweldige dag gehad daar Smile

Eigenlijk moet ik geen namen noemen, weet zeker dat ik er nu nog heel veel vergeet!

Ik loop heel weinig wedstrijdjes op het moment en Apeldoorn is niet echt naast de deur. Bovendien zijn die grote, overweldigende mensenmassa's op de wegwedstrijden niks voor mij. Maar ik ga toch eens nadenken of ik naar de allerlaatste MnG toe ga. Toch wel leuk om een aantal van jullie nog een keer te spreken.

Last edited by vicky on Fri 17-01-2020 14:53; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Forum algemeen All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum