Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Fotoalbum
· Kalender
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privť berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. CalorieŽn om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - Hoe heb je getraind de afgelopen keer/keren
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

Hoe heb je getraind de afgelopen keer/keren
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 2269, 2270, 2271, 2272  Next

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Training
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Musicmaestro
Lid
Lid

PostPosted: Tue 08-03-2016 7:14    Post subject: Reply with quote

Zondag had ik top getraind 20 km in wisseltempo, maar daarna de ganse dag wel vermoeid Very Happy

Gisteren (maandag) toch wel heel erg stijfjes en kleine ongemakken, rustig 7 km herstelloopje maar nog last (en ook al gefietst woon-werk vv); 's avonds Spinning (verplicht nummertje aangezien ik de instructeur ben Cool ) en daar knapte ik gelukkig erg van op!

Nu nagenoeg nergens last meer (en ja, ook weer op het fietsje naar mijn werk gegaan Surprised )

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
Back to top
View user's profile Send private message
Eide
Lid
Lid

PostPosted: Tue 08-03-2016 20:07    Post subject: Reply with quote

Vandaag nog een paar keer gas gegeven in de duinen, wat heuveltjes op tempo gepak, maar over het algemeen lekker rustig en ontspannen getraind. Woensdag en/of donderdag nog wat hele rustige kilometers maken en dan zaterdag naar Nijverdal voor de Sallandtrail! Smile
Back to top
joostbekkers
Lid
Lid

PostPosted: Wed 09-03-2016 9:45    Post subject: Reply with quote

Gisterenavond de eerste training, na de marathon van Tokyo vorige week zondag (was bijzondere ervaring, met als toetje een nieuw PR, 3.25).

Het voelde een beetje zoals na een blessure: wat onzekerheid, begin ik niet weer te snel, op zoek naar verborgen pijntjes, ..... Conclusie: Cool

Deze week en volgende week (op reis) doe ik het nog een beetje rustig aan, daarna ga ik weer het normale trainingsschema oppakken en trainen richting de halve marathon van Enschede (op 17 april); daar moet ook een PR sneuvelen..... Razz
Back to top
JurP
Lid
Lid

PostPosted: Wed 09-03-2016 22:21    Post subject: Reply with quote

5x200p200wdw Ik vind het heerlijk als tussentraining.
't Is voor mij weer opstarten na vorige week slechts 17km gelopen te hebben. t' Was de rustige week voor een halve marathon, maar zowel op dinsdag als op donderdag heb ik de training afgebroken. Omdat ik kort ziek ben geweest heb ik die halve ook niet gelopen. Het gaat behoorlijk rond hier. Gisteravond weer gestart, maar 3x1200 ipv 7x1200 was voor mij genoeg. Dat viel dus best tegen. Maar vandaag even lekker gelopen Smile
Back to top
anderson
Lid
Lid

PostPosted: Thu 10-03-2016 17:04    Post subject: Reply with quote

9,3 km gelopen en 2km uitgelopen totaal 11,3km.
Back to top
MiepMiep
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Fri 11-03-2016 21:24    Post subject: Reply with quote

Het mooie weer lokte vanmiddag, maar ik had niet zoveel zin om mij om te kleden. Ik bedacht een alternatief. Een rustig stukje fietsen op de MTB, gewoon in de spijkerbroek. Eerst een kilometer over de weg en dan een bos in om te kijken hoe de modderpaden erbij lagen na een paar droge dagen. Ik twijfelde namelijk of ik morgen de 75km Sallandtrail op trailschoenen of op mijn lichte Newtons ga lopen.

Tegenvaller. Bij het bos stond een bord dat het nu een particulier landgoed is en dat fietsen er niet toegestaan is. Net geplaatst, gisteren stond het er nog niet. Gelukkig mag lopen nog wel, maar daar had ik nu niets aan. Op naar het volgende bos. Daar kon ik gelukkig wel een stuk off-the-road. De stukken die vaak heel erg modderig zijn waren nu heel goed begaanbaar. Dus morgen de Newtons mee.

Fietsen doe ik zelden meer en het begon wat stroef, maar gaandeweg raakte ik lekker in mijn ritme en ging het tempo omhoog. Het rondje werd ook veel langer dan gepland. Toen ik weer thuis was moest ik alsnog omkleden, mijn shirt kon ik zowat uitwringen. Maar het was leuk om weer eens wat anders te doen dan rennen.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Musicmaestro
Lid
Lid

PostPosted: Sat 12-03-2016 8:18    Post subject: Reply with quote

het voorgaande bericht doet me denken dat ik donderdag een stukje ging rennen in de buurt, ik dacht ook even een bospaadje mee te pakken...

daar lagen plassen water waar ik van geen centimeter omheen kon (en aangezien ik ook niet meer wilde omkeren) dus er vollebak doorheen...

modder overal aan mn benen en schoenen zeiknat...
gelukkig had ik hele platte/dunne/minimale fivefingers aan.

haha was wel een lekker gevoel!

Na de training gelijk de kleinste opgehaald van school met mn modder-renkleren nog aan, maar ja ze zijn daar inmiddels ook wel wat gewend van me Cool Very Happy Razz

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
Back to top
Musicmaestro
Lid
Lid

PostPosted: Mon 14-03-2016 17:27    Post subject: Reply with quote

vandaag 19 km in 1:31. Test en laatste lange duurloop voor zondag a.s.
Ik ben er klaar voor!

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
Back to top
Eide
Lid
Lid

PostPosted: Thu 17-03-2016 5:23    Post subject: Reply with quote

Voor het eerst in weken weer eens wat harder getraind. Met twee 25km trails in twee weken heeft de nadruk toch gelegen op rust en herstel. Meestal heb ik ook wel een weekje nodig voordat de beentjes weer goed voelen.

Dat viel dit keer enorm mee. Gisteravond daarom maar eens lekkere lange intervallen gelopen. 3x 2km tempo x 1km dribbelen. Alle tempoblokken gingen onder de 8 minuten hoewel de laatste wel hard werken was. Ik ben er nog niet om de 10km onder de 40 te lopen maar dat moet toch wel gaan lukken binnen afzienbare tijd. Hoop ik. Very Happy
Back to top
Musicmaestro
Lid
Lid

PostPosted: Thu 31-03-2016 6:22    Post subject: Reply with quote

Sportief dagje gisteren:
ochtend: 35' matig intensief Spinning met Videoband
middag: 17' (rustig) zwemmen 25 m. borstcrawl 25m. schoolslag, totaal 600 m. ( Embarassed kan nog niet sneller en zeker niet continu borstcrawl maar daar wordt aan gewerkt... )
avond: training @ de atletiekclub: 4,5 km inlopen, loopscholing, 20 rondjes 200 m. tempo / 200 m. dribbelen en uitlopen, totaal 15 km.

en toen waren de paaskilo's er weer af Very Happy Cool Laughing

oh, en tussendoor: stofzuigen, boodschappen doen en wasjes draaien/ophangen/opvouwen. Lang leve parttime werken!

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
Back to top
Manon
Miss Chat'n'Run 2007
Miss Chat'n'Run 2007

PostPosted: Sun 03-04-2016 18:48    Post subject: Reply with quote

De wielrenners hadden de fiets ook weer uit de mottenballen gehaald... Ik had voor vandaag een volledig verhard rondje op het programma staan, en het wemelde van de fietsers Shocked . Met name op de Bloemersweg was het druk, maar dat is natuurlijk ook een prachtig stukje weg om te fietsen of te lopen.

Ik liep een wisselduurloop met 5 blokjes van 15 minuten. Ging iets te snel, zodat ik aan het eind van het rondje nog 6 minuten over had en ik nog een stukje heen en weer "moest". Een kleine 15.5 km op de teller na 75 minuten. Lekkere training!
Musicmaestro
Lid
Lid

PostPosted: Thu 21-04-2016 6:38    Post subject: Reply with quote

Gisteren clubtraining: eerst inlopen Rolling Eyes etc.
programma: 1000-800-600-500-400-300-200 en die gingen me toch een partij lekker! Ik kan echt merken dat ik nog steeds aan het opbouwen ben Cool Very Happy
Bij de training ben ik steeds vaker van voren te vinden; vooral vanaf de 500 hield ik de meesten achter me Razz

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
Back to top
Bert74
Lid
Lid

PostPosted: Sun 24-04-2016 15:07    Post subject: Reply with quote

Vandaag voor het eerst 10K gelopen binnen het uur: 57:41. Gemiddelde HS 182 (HS max 195, omslagpunt 180). Ben er trots op, vorig jaar mei gestart als beginner.
Back to top
MiepMiep
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sat 30-04-2016 18:02    Post subject: Reply with quote

Vanmiddag heb ik na 2 weken looprust de hardloopschoenen weer eens aangetrokken. Lekker een klein rondje gerend. Morgen een lange duurloop in de voorbereiding op een ultra in de Ardennen op 25 mei.
Back to top
Musicmaestro
Lid
Lid

PostPosted: Sat 21-05-2016 21:38    Post subject: Reply with quote

lang geleden maar vandaag was het weer eens zover:
helemaal stuk en klaar met de training en dan nog ruim 4 km van huis zijn Crying or Very sad

Na lange rust en wandelpauze rustig joggend naar huis gegaan Confused Cool

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Training All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 2269, 2270, 2271, 2272  Next
Page 2270 of 2272

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum