| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
boco Mister Chat'n'Run 2005

|
Posted: Mon 01-02-2010 14:38 Post subject: |
|
|
En nu maar hopen dat Wehkamp deze binnenkort ook in het assortiment aanbiedt voor 6 tientjes.  _________________ 't Giet ow goet, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough. |
|
| Back to top |
|
 |
hagenouw Lid

|
Posted: Mon 01-02-2010 15:33 Post subject: |
|
|
Ik heb dezelfde in het oranje ( 69,-- Wehkamp) en geel ( 120,-- run2day arnhem).
Wat mij opvalt bij de foto van Dick is de extra "versteviging" aan de binnenzijde van de schoen. Dit zit er bij mij niet.
Wellicht is dit recent aangepast.
Dit is juist de plaats waar ik bij lange duurlopen > 10k last/pijn krijg.
Verder zijn het hele fijne schoenen, met veel ruimte voor mijn tenen.
Boco en LazyD: Hebben jullie de extra versteviging wel op jullie schoen?
John |
|
| Back to top |
|
 |
LazyD Benefactor

|
Posted: Mon 01-02-2010 17:09 Post subject: |
|
|
John,
de mijne (geel/grijs, 80 euro bij wiggle uk en de oranje/zwarte, gewonnen bij losse veter prijsvraag) hebben geen van beiden de afgebeelde 'versteviging'.
ik vond de schoen in het begin wat stug, zowel qua zool als schoenfit op zich, maar dat is na een tijdje 'gewoon lopen' over.
ik heb niet het gevoel steun te kort te komen (ben neutrale loper), of de ingebouwde correctie sterk genoeg is voor anti-proneerders... ik weet het niet. _________________ Ben ik nu du oder wass!?
Mijn Weblog
Last edited by LazyD on Tue 02-02-2010 7:32; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
jankeemink Lid

|
Posted: Mon 01-02-2010 23:28 Post subject: |
|
|
| Dick wrote: |
Mooi hè. Past bij mijn outfit. Loopt overigens prima in de sneeuw. Veel grip door goed profiel. |
Ziet er zeker gaaf uit Dick
Heb ze zelf ook eens gepast en vond ze toen ook best lekker breed, maar helaas moest ik een keuze maken tussen 3 paar lekkere schoenen en toen vielen deze helaas af. Misschien dat ik ze alsnog ga kopen  |
|
| Back to top |
|
 |
boco Mister Chat'n'Run 2005

|
Posted: Mon 01-02-2010 23:44 Post subject: |
|
|
| hagenouw wrote: | | Boco en LazyD: Hebben jullie de extra versteviging wel op jullie schoen? |
Geen idee wat je ermee bedoelt en waar ik dat kan zien, maar het bovenwerk van mijn Nike Lunar Glides ziet er exact zo uit als dat van Dick's nieuwe pantoffels. _________________ 't Giet ow goet, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough. |
|
| Back to top |
|
 |
Moon Lid

|
Posted: Mon 01-02-2010 23:50 Post subject: |
|
|
| LazyD wrote: | | ik heb niet het gevoel steun te kort te komen (ben neutrale loper), of de ingebouwde correctie sterk genoeg is van anti-proneerders... ik weet het niet. |
Ik wel. Steun genoeg, zelfs voor de lange duur. En ik weet niet of het aan de schoenen ligt of dat ik ineens het licht heb gezien maar sinds ik op de Lunar Glides loop loop ik de ene pr na de andere  _________________ Veni, vidi, Velpon! |
|
| Back to top |
|
 |
Tonny.J Lid

|
Posted: Wed 03-02-2010 22:03 Post subject: |
|
|
Brooks Ghost 2 Yellow/Black/Silver/White Heren Running Schoen
Neutrale schoen de een hoge demping heeft. Kracht van deze schoen is dat je voet op natuurlijk wijze kan functioneren.
Specificaties Brooks Ghost 2 Yellow/Black/Silver/White Heren Running Schoen
Gewicht: ongeveer 306 gram
Goede ondersteuning en stabiliteit
Natuurlijke beweging wordt gestimuleerd
Dempend vermogen door speciale foam gedeeltes aan de zijkanten van de schoen
Ademend en comfortabel
Duurzaam, slijtvast rubber
Zo'n breede loopvlak daar loop ik nu ook mee en dacht misschien is wat nieuws en de demping spraak mij wel aan.
Loop nu op Brooks Addiiction 7 neutraal
Ik heb deze schoen nog niet gekocht weet dus niet of het wat is _________________
Toontje weblog |
|
| Back to top |
|
 |
Dippides Benefactor

|
|
| Back to top |
|
 |
MarcRunning Lid

|
Posted: Thu 04-02-2010 9:38 Post subject: |
|
|
| Tonny.J wrote: | Zo'n breede loopvlak daar loop ik nu ook mee en dacht misschien is wat nieuws en de demping spraak mij wel aan.
Ik heb deze schoen nog niet gekocht weet dus niet of het wat is |
Ik heb de eerste Ghost van Brooks.
Die heb ik toen gekocht om wat beter op m'n middenvoet te kunnen landen, omdat ik dat eens wilde proberen
Helaas heb ik vorig jaar een blessure gehad aan m'n hamstring en niet veel op de Ghost gelopen.
Volgens een loopanalyze kan ik een neutrale schoen gebruiken, maar ik liep tot nu toe op anti-pronatie (Brooks Adrenaline GTS).
Inmiddels ben ik op de Ghost weer aan het opbouwen en wissel ik af met de Adrenaline. Ik hoop uiteindelijk op neutraal uit te kunnen komen.
Ik vind de Ghost lekker lopen en hij is merkbaarder lichter dan de Adrenaline.
In het begin voelde ik wel duidelijk het brede loopvlak onder de voor/middenvoet. Je 'voelt' een beetje die gele 'noppen' die op de foto zichtbaar zijn. (De eerste Ghost is zwart/rood van onder).
Maar het is naar mijn mening wel meer een schoen voor iemand die meer op de middenvoet land, hoewel haklanding ook mogelijk is. |
|
| Back to top |
|
 |
Tonny.J Lid

|
Posted: Thu 04-02-2010 11:05 Post subject: |
|
|
| MarcRunning wrote: | | Tonny.J wrote: | Zo'n breede loopvlak daar loop ik nu ook mee en dacht misschien is wat nieuws en de demping spraak mij wel aan.
Ik heb deze schoen nog niet gekocht weet dus niet of het wat is |
Ik vind de Ghost lekker lopen en hij is merkbaarder lichter dan de Adrenaline.
In het begin voelde ik wel duidelijk het brede loopvlak onder de voor/middenvoet. Je 'voelt' een beetje die gele 'noppen' die op de foto zichtbaar zijn. (De eerste Ghost is zwart/rood van onder).
Maar het is naar mijn mening wel meer een schoen voor iemand die meer op de middenvoet land, hoewel haklanding ook mogelijk is. |
Oke bedankt voor de info heb weer wat meer duidelijkheid over deze schoen _________________
Toontje weblog |
|
| Back to top |
|
 |
petrusgradus Lid

![]()
|
Posted: Thu 04-02-2010 13:55 Post subject: |
|
|
| Ik ben ook op zoek naar nieuwe schoenen. Klopt het dat jullie schoenen kopen op internet zonder ze te passen en zonder loopanalyse? Ik zou dat niet durven. |
|
| Back to top |
|
 |
Robisrunning ChatnRunCircuit

|
Posted: Thu 04-02-2010 14:02 Post subject: |
|
|
| petrusgradus wrote: | | Ik ben ook op zoek naar nieuwe schoenen. Klopt het dat jullie schoenen kopen op internet zonder ze te passen en zonder loopanalyse? Ik zou dat niet durven. |
Nee, dat moet je nooit doen. Passen doe ik altijd eerst in de winkel en kopen op internet. Niet leuk voor de winkelier, maar wel voor de knip.  _________________ With money you can buy a clock, but not time
http://robisrunning.web-log.nl/ & Mijn uitslagen |
|
| Back to top |
|
 |
Iwanowitsch Mister Chat'n'Run 2008

|
Posted: Thu 04-02-2010 14:02 Post subject: |
|
|
Ik zou nooit schoenen kopen zonder ze te passen.
Alleen voor mij bekende schoenen zou ik via internet kopen.
Iwan. _________________ M'n activiteiten !!! |
|
| Back to top |
|
 |
ptaurus Lid

|
Posted: Thu 04-02-2010 14:13 Post subject: |
|
|
| Robisrunning wrote: | | petrusgradus wrote: | | Ik ben ook op zoek naar nieuwe schoenen. Klopt het dat jullie schoenen kopen op internet zonder ze te passen en zonder loopanalyse? Ik zou dat niet durven. |
Nee, dat moet je nooit doen. Passen doe ik altijd eerst in de winkel en kopen op internet. Niet leuk voor de winkelier, maar wel voor de knip.  |
Tsja
Ik zou er niet trots op zijn
Paul _________________ Luister naar http://soundcloud.com/ptaurus/lick-it-i-need-you
|
|
| Back to top |
|
 |
jjmeijer66 Lid

|
Posted: Thu 04-02-2010 14:53 Post subject: |
|
|
Ik loop al 11 jaar op hetzelfde merk+model schoenen.
Deze zijn mij ooit aangemeten bij Zier running in Den Haag, een paar jaar later kwamen ze bij PK opnieuw als advies uit de bus.
Sindsdien bestel ik ze online bij PK, die volgens mij 1 van de goedkopere webshops voor dit model is.
Opmerking: ik heb dan ook weinig blessureleed gehad en dus geen aanleiding gehad om andere schoenen te laten adviseren.
Groet'n, JJ _________________ Doe as 'ie zeg, dan lieg 'ie niet.
de moeder van Bartje |
|
| Back to top |
|
 |
|