| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Andreadlock Benefactor

|
Posted: Mon 08-02-2010 20:55 Post subject: |
|
|
| ODT wrote: | Heeft iemand al ervaring met de Brooks Glycerin 8? Loop nu op de 6, en daar heb ik weinig tegen afgezien van het feit dat de schoen eufemistisch gezegd nogal zwaar is  |
meen gelezen te hebben dat de 7 iets anders was en dat de 8 weer terug op de 6 leek. Meten is weten. _________________ Andre
DA6XE3H - de chip heb ik, nu nog champion. |
|
| Back to top |
|
 |
patrick-mesens Lid

|
Posted: Tue 02-03-2010 16:41 Post subject: |
|
|
| Andreadlock wrote: | | ODT wrote: | Heeft iemand al ervaring met de Brooks Glycerin 8? Loop nu op de 6, en daar heb ik weinig tegen afgezien van het feit dat de schoen eufemistisch gezegd nogal zwaar is  |
meen gelezen te hebben dat de 7 iets anders was en dat de 8 weer terug op de 6 leek. Meten is weten. |
De glycerin 6 heb ik ook al gehad maar ik verkies nu al enige tijd de infiniti. Had die online besteld voor 89euro en normaal kost die 139, net zoals de glycerin 6 daar. Toch wel een koopje vind ik. |
|
| Back to top |
|
 |
Appie-B Benefactor

|
Posted: Fri 05-03-2010 14:08 Post subject: |
|
|
Nieuwe lichte trainingsschoen gekocht; Mizuno Rider. Nu even inwandelen, volgende week de eerste training. Ben er blij mee!  _________________ Tweeetttt... |
|
| Back to top |
|
 |
Chiel Lid

|
Posted: Fri 05-03-2010 14:55 Post subject: |
|
|
| Appie-B wrote: | Nieuwe lichte trainingsschoen gekocht; Mizuno Rider. Nu even inwandelen, volgende week de eerste training. Ben er blij mee!  |
Ah, mijn favoriete schoen. Ga er gauw eens een nieuwe van bestellen
Edit: zojuist gedaan _________________ to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT |
|
| Back to top |
|
 |
Appie-B Benefactor

|
Posted: Fri 05-03-2010 18:29 Post subject: |
|
|
| Chiel wrote: | | Appie-B wrote: | Nieuwe lichte trainingsschoen gekocht; Mizuno Rider. Nu even inwandelen, volgende week de eerste training. Ben er blij mee!  |
Ah, mijn favoriete schoen. Ga er gauw eens een nieuwe van bestellen
Edit: zojuist gedaan |
Nu ga ik misschien ook opeens mijn duurlopen in hoog tempo doen...
Waar besteld (en voor hoeveel?) _________________ Tweeetttt... |
|
| Back to top |
|
 |
jankeemink Lid

|
Posted: Fri 05-03-2010 21:31 Post subject: |
|
|
| Appie-B wrote: | Nieuwe lichte trainingsschoen gekocht; Mizuno Rider. Nu even inwandelen, volgende week de eerste training. Ben er blij mee!  |
Ook nog steeds mij favoriete schoen .
Heb er al 5 paar van versleten en de pasvorm van de schoen is door de jaren heen gelukkig ongewijzigd gebleven.
Wens je veel (loop)plezier met deze schoen toe. |
|
| Back to top |
|
 |
Chiel Lid

|
Posted: Sat 06-03-2010 8:38 Post subject: |
|
|
Besteld bij Wiggle.com voor ongeveer 70 pond (= € 78 ?) _________________ to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT |
|
| Back to top |
|
 |
meteor Lid

|
Posted: Sat 06-03-2010 22:32 Post subject: |
|
|
Vandaag een paar Mizuno Wave Inspire 6 aangeschaft. Ik heb het twee maanden op de New Balance MR1064 geprobeerd maar hiermee liep ik elke keer met blaren ter plaatse van de zijkant van mijn voorvoet.
De demping van deze schoenen is toch dermate zacht dat ik flink begin te proneren. Op zich ben ik van mening dat je niet altijd pronatie hoeft te corrigeren, maar bij deze schoenen draaide ik telkens over de opstaande rand van de zool heen. Daarom op advies van Runnersworld maar voor een licht corrigerende schoen gekozen. Hopenlijk ben ik dan van de problemen af. Binnenkort maar eens rustig een kort rondje proberen.
Trouwens wel een lekkere lichte schoen die Mizuno's
Marc |
|
| Back to top |
|
 |
Calimero Miss Chat'n'Run 2005

|
Posted: Sat 06-03-2010 22:38 Post subject: |
|
|
| meteor wrote: | | Vandaag een paar Mizuno Wave Inspire 6 aangeschaft. |
Prettig schoentje! Ik heb de damesversie en ben er heel blij mee. De nr. 6 dempt weer net zo subtiel als de 4 en de pasvorm is weer vergelijkbaar. Voor mij ook precies goed. Binnenkort koop is er een paar bij. Veel plezier ervan! _________________ Zin om (sport)foto's te bekijken? Breng een bezoekje aan: www.jannemien.nl |
|
| Back to top |
|
 |
Dippides Benefactor

|
Posted: Sun 07-03-2010 22:24 Post subject: |
|
|
| hagenouw wrote: | | Nu maar hopen dat Dick de mannen-versie heeft gekocht! | Als het plaatje klopt bij de werkelijkheid, heeft Dick toch echt de dames versie. _________________ Bas "Slowfoot" Prins
Dippides' trainingen |
|
| Back to top |
|
 |
Don_K Benefactor

|
Posted: Wed 10-03-2010 9:01 Post subject: |
|
|
Nike Zoom LJ-161
Een oud model, dus.
_s.png) |
|
| Back to top |
|
 |
Dick Site Admin

|
Posted: Wed 10-03-2010 9:43 Post subject: |
|
|
| Dippides wrote: | | hagenouw wrote: | | Nu maar hopen dat Dick de mannen-versie heeft gekocht! | Als het plaatje klopt bij de werkelijkheid, heeft Dick toch echt de dames versie. |
Plaatje klopt niet bij mijn werkelijkheid.  _________________ Ik ben DE LOPER. |
|
| Back to top |
|
 |
Dippides Benefactor

|
Posted: Wed 10-03-2010 9:50 Post subject: |
|
|
| Dick wrote: | | Dippides wrote: | | hagenouw wrote: | | Nu maar hopen dat Dick de mannen-versie heeft gekocht! | Als het plaatje klopt bij de werkelijkheid, heeft Dick toch echt de dames versie. |
Plaatje klopt niet bij mijn werkelijkheid.  | Aha, valsheid in geschr.. visualisatie. _________________ Bas "Slowfoot" Prins
Dippides' trainingen |
|
| Back to top |
|
 |
ptaurus Lid

|
|
| Back to top |
|
 |
mynko ChatnRunCircuit

|
Posted: Tue 16-03-2010 22:35 Post subject: |
|
|
Dit zijn de racers die ik vandaag heb aangeschaft.
Hiermee moet het in Enschede gaan gebeuren.
Voor het eerst sinds de 80'er jaren van de vorige eeuw weer een paar adidas. Ze voelen erg goed om m'n voeten.
loopse
mynko |
|
| Back to top |
|
 |
|