Login
Loginnaam

Wachtwoord

Nog geen lid? U kunt een account aanvragen. Alleen als geregistreerde gebruiker kunt u berichten plaatsen in de diverse forumonderdelen.

Modules
· Startpagina
· FORUMS
· Aanbeveling
· Downloads
· FAQ (vragen)
· Ledenlijst
· Persoonlijke gegevens
· Plaats nieuws
· PR lijst
· Privé berichten
· Statistieken
· Web Links

Advertentie
Dit blok heeft geen inhoud.

Running Calculators

Snelheden
. Bereken met wedstrijd
. Bereken met VO2
. Leeftijdsgebonden tijden
. Bereken tempo
. Vertaal tempo of snelheid
. Wedstrijd split calculator

VO2 training zones
. Bereken VO2 met wedstrijd
. Balke test van VO2
. Cooper test van VO2
. Trainingstempo's van VO2

Hartslag training
. Max HF calculator
. Hartslagzones
. Hartslag training tempo's

Gewicht en dieet
. Body mass index
. Dagelijkse calorie behoefte
. Calorieën om af te vallen
. Gewicht & prestatie

Help
. FAQs

Chat'n'Run Index
. Calculator

Chat'n'Run, hardloopforum: FORUMS

Chat'n'Run :: View topic - Nieuwe schoenen
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log inLog in 

Nieuwe schoenen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 245, 246, 247  Next

Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Accessoires
View previous topic :: View next topic  
Author Message
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005

PostPosted: Sat 16-04-2005 16:56    Post subject: Reply with quote

kalepier wrote:
die heb ik ook.
Lekkere schoen, ik vind hem iets beter afwikkelen als het vorige model.
De modellen hierna gaan anders heten trouwens, heb ik gezien in de stand op de sportexpo. De responsive wordt dan geel, mooie schoen.
Peter

Klopt Peter, dat de volgende versie een andere naam gaat krijgen konden ze mij in de loopzaak ook vertellen. Trouwens, ik heb er vanmorgen voor het eerste op gelopen, 37,2 kilometer zonder één centje pijn! Uitstekende schoen dus! (althans voor mij)
View user's profile Send private message
Walter
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sat 16-04-2005 18:51    Post subject: Reply with quote

boco wrote:
kalepier wrote:
die heb ik ook.
Lekkere schoen, ik vind hem iets beter afwikkelen als het vorige model.
De modellen hierna gaan anders heten trouwens, heb ik gezien in de stand op de sportexpo. De responsive wordt dan geel, mooie schoen.
Peter

Klopt Peter, dat de volgende versie een andere naam gaat krijgen konden ze mij in de loopzaak ook vertellen. Trouwens, ik heb er vanmorgen voor het eerste op gelopen, 37,2 kilometer zonder één centje pijn! Uitstekende schoen dus! (althans voor mij)

Bertus,

Dat belooft wat met de Enschede Marathon Smile

Walter
kalepier
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Sat 16-04-2005 21:59    Post subject: Reply with quote

boco wrote:
ik heb er vanmorgen voor het eerste op gelopen, 37,2 kilometer zonder één centje pijn! Uitstekende schoen dus! (althans voor mij)

Da's pas lekker rustig inlopen van nieuwe schoenen.
De eerste 2 keer was bij mij niet verder dan 10km maar de 3e keer heb ik de CPC erop gelopen.
Inderdaad geen centje pijn.

Succes met de verdere marathonvoorbereiding.
Dat moet zeker goed komen in Enschede.

Peter
Mailman
Lid
Lid

PostPosted: Wed 20-04-2005 20:21    Post subject: Reply with quote

Hallo allemaal,

Na een lange tijd van afwezigheid ben ik weer terug met weer een vraag: Ik vrees dat ik ook nieuwe schoenen nodig ben, mijn oude adidasjes zijn helemaal afgelopen en ik krijg tijdens het lopen last van mijn enkels en kuiten. Is dit een teken voor nieuwe schoenen of is mijn loophouding in 1x drastisch veranderd? En zo ja, waar kan ik het beste heen als (amateur)loper?
the thought of anyone living there we just can't stand
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006

PostPosted: Wed 20-04-2005 20:47    Post subject: Reply with quote

Mailman wrote:
Hallo allemaal,

Na een lange tijd van afwezigheid ben ik weer terug met weer een vraag: Ik vrees dat ik ook nieuwe schoenen nodig ben, mijn oude adidasjes zijn helemaal afgelopen en ik krijg tijdens het lopen last van mijn enkels en kuiten. Is dit een teken voor nieuwe schoenen of is mijn loophouding in 1x drastisch veranderd? En zo ja, waar kan ik het beste heen als (amateur)loper?

Je geeft zelf het antwoord: "helemaal afgelopen". Het is aannemelijk dat je klachten daaruit voortkomen. Nieuwe schoenen kopen dus! Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005

PostPosted: Wed 20-04-2005 21:25    Post subject: Reply with quote

Mailman wrote:
Hallo allemaal,

Welkom terug!
Henk (en jijzelf) hebben de 1e vraag al beantwoord. Op je 2e vraag: PK Runningshop in Dodewaard (www.pkrun.nl) is mij erg goed bevallen en heeft een goede naam. De loopanalyse wordt met video-opnames op een baan in de winkel gedaan en dus niet op een loopband. Dat heeft het voordeel dat je loopt zoals je ook op de atletiekbaan en op straat loopt. Het advies is duidelijk onderbouwd en de service prima, dat is mijn ervaring tenminste.
Succes!
Back to top
Marlies
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Wed 20-04-2005 22:10    Post subject: Reply with quote

Calimero wrote:
Op je 2e vraag: PK Runningshop in Dodewaard (www.pkrun.nl) is mij erg goed bevallen en heeft een goede naam.

Mijn broer heeft zijn schoenen ook bij PK Runningshop gekocht en is ook zeer te spreken over de aanpak én zijn schoenen. Als ik hem zie lopen kan ik alleen maar zeggen: hij loopt lekker!
Je komt vast ergens uit de buurt dat je nieuwe schoenen nodig 'bent'!!!
Hoop dat je mét nieuwe schoenen weer lekker gaat lopen! Veel plezier
Marlies
Mailman
Lid
Lid

PostPosted: Tue 26-04-2005 19:21    Post subject: Reply with quote

Calimero wrote:
Welkom terug!
Henk (en jijzelf) hebben de 1e vraag al beantwoord. Op je 2e vraag: PK Runningshop in Dodewaard (www.pkrun.nl) is mij erg goed bevallen en heeft een goede naam. De loopanalyse wordt met video-opnames op een baan in de winkel gedaan en dus niet op een loopband. Dat heeft het voordeel dat je loopt zoals je ook op de atletiekbaan en op straat loopt. Het advies is duidelijk onderbouwd en de service prima, dat is mijn ervaring tenminste.
Succes!

Sorry, maar ik woon in OOst-Groningen en als (arme) student zonder OV-kaart word het aardig lastig om daar te komen. Wink
the thought of anyone living there we just can't stand
Back to top
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006

PostPosted: Tue 26-04-2005 20:40    Post subject: Reply with quote

Mailman wrote:
Sorry, maar ik woon in OOst-Groningen en als (arme) student zonder OV-kaart word het aardig lastig om daar te komen. Wink

Dat wordt dan een fietstochtje naar Groningen om een hardloopspeciaalzaak te zoeken. Er zijn er twee: Run2Day aan het Hoornsediep (met indoorbaan) en Runners aan de Oosterstraat (loopband).

Succes! Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Marlies
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Tue 26-04-2005 22:28    Post subject: Reply with quote

kouketer wrote:
Mailman wrote:

Dat wordt dan een fietstochtje naar Groningen om een hardloopspeciaalzaak te zoeken. Er zijn er twee: Run2Day aan het Hoornsediep (met indoorbaan) en Runners aan de Oosterstraat (loopband).

Succes! Razz

Ik heb die van mij (ascics) bij Runners gekocht. Blijkt dat die man een kennis is van de sportzaak in Den Haag waar ik mijn schoenen altijd kocht: Ziere. Toeval?
Hens
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Tue 26-04-2005 23:20    Post subject: Reply with quote

Vandaag ook nieuwe sloffen gekocht. Ik kreeg af en toe last van m'n rechter bal v.d. voet. Die bleek dan ook al een aardig eind op weg te zijn richting asfalt.
Ik was behoorlijk tevreden met m'n New Balance 764 (die niet meer gemaakt wordt) en wilde iets soortgelijks en liefst beter. Razz
Het zijn toch weer NB's geworden de M1221SN om precies te zijn.

Nog wel een paar Brooksen aangehad, maar als deze lopen zoals ze vanmorgen liepen, dan is het die 135 euro wel waard.
frederica
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Wed 27-04-2005 15:52    Post subject: Reply with quote

Balen is dat toch altijd, dat zodra je een lekkere schoen hebt gevonden er al weer een nieuw type is.

Ik heb bij PK Run vorig jaar een paar New Balance 1220 gekocht, zitten echt heerlijk, alleen op het moment dat ik ze kocht was het al een verouderd model. Maar ja, op dat moment weet je dat niet, dat zie je altijd pas achteraf. Misschien is de 1221 wel heel vergelijkbaar, maar hier in de buurt heb ik ze nog niet kunnen vinden. Gelukkig kan ik nog een paar maanden voort, dan maar echt op zoek.
Back to top
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005

PostPosted: Wed 27-04-2005 16:09    Post subject: Reply with quote

Hens wrote:
Vandaag ook nieuwe sloffen gekocht. Ik kreeg af en toe last van m'n rechter bal v.d. voet. Die bleek dan ook al een aardig eind op weg te zijn richting asfalt.
Ik was behoorlijk tevreden met m'n New Balance 764 (die niet meer gemaakt wordt) en wilde iets soortgelijks en liefst beter. Razz
Het zijn toch weer NB's geworden de M1221SN om precies te zijn.

Ik werd helemaal blij, toen ik je bericht las. Ik dacht: tóch een goeie opvolger van de 764! Meteen op de site van New Balance gekeken en nu blijkt dat jij gewoon de herenversie van de 1221 hebt.
Ik was ook heel tevreden over de 764. Vorig najaar was ik hard toe aan nieuwe en wilde ik graag weer hetzelfde type. Maar die bleken er toen inderdaad al niet meer te zijn. Ik ben uitgekomen op de W1221SB, die aanvankelijk prima leken, maar tijdens de eerste trainingen had ik al meteen last van mijn kuiten en daarna ook m'n knieën. Terwijl ik netjes om de training met m'n oude en nieuwe schoenen liep. De klachten bleven aanhouden en ik heb na een keer of 8 besloten om verder te lopen op mijn oude schoenen en terug te gaan naar PK. De klachten namen af. Maar vervolgens viel ik uit en dat heeft een paar maanden geduurd. In februari heb ik toch nog een paar 764's op de kop kunnen tikken (bij PK), een maatje smaller dan ik had. Hiermee loop ik weer zonder genoemde klachten. Ik heb de 1221's nog wel. Ik mocht de nieuwe 764's voor de helft van de prijs meenemen. Dat vond ik een prima service. Maar of ik ooit nog op de 1221's ga lopen, vraag ik me af. (Iets voor jou, Frederica, als jij op dat type uitkomt?) Objectief gezien (op video) corrigeren ze de overpronatie wel goed, maar net iets meer dan de 764. Mogelijk speelt ook mijn (lage) gewicht een rol en is de correctie voor mij nét iets te groot. Het liefst wil ik er een tweede paar naast om te kunnen afwisselen, maar ik de wijde omgeving is geen 764 meer te vinden in mijn maat. Mocht iemand ze tegenkomen, dan hoor ik het graag! New Balance W764 NS maat 6 1/2, 2A (EUR 37).

Dit blijft natuurlijk allemaal heel erg persoonlijk. Ik hoop voor je, dat jij er wel heel lekker mee kunt lopen!
Back to top
Hens
Benefactor
Benefactor

PostPosted: Wed 27-04-2005 22:37    Post subject: Reply with quote

Ik kan ze vrijdag pas voor het eerst echt uitproberen. Ik ben natuurlijk ook benieuwd. Ze zeiden gisteren wel dat ze nog steeds een paar 764's hadden, dus misschien is het de moeite om eens te bellen.
Overigens had ik wel een probleempje met die 764. Ze zijn vrij laag voor mijn wat hogere wreef, daardoor knelden ze in het begin wat en had ik ook last van brandende voorvoeten. Is in de loop wel over gegaan, verder zijn het prima de luxe schoenen!
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005

PostPosted: Wed 27-04-2005 23:41    Post subject: Reply with quote

Hens wrote:
Ik kan ze vrijdag pas voor het eerst echt uitproberen. Ik ben natuurlijk ook benieuwd. Ze zeiden gisteren wel dat ze nog steeds een paar 764's hadden, dus misschien is het de moeite om eens te bellen.

Dat was waarschijnlijk ook bij PK? (Daar hebben ze mijn maat niet meer).

De 1221 is wel iets hoger dan de 764 en kan dan voor jou juist wel heel geschikt zijn.
Loop ze vrijdag!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Chat'n'Run Forum Index -> Accessoires All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 245, 246, 247  Next
Page 3 of 247

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum