| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
iRun Lid

|
Posted: Tue 10-07-2012 9:48 Post subject: Saucony Kinvara |
|
|
Dag allen, even gebruik maken van de collectieve wijsheid hier:
ik ben erg geïnteresseerd in de Saucony Kinvara maar heb deze schoen nog nooit aan gehad. Wil dus graag passen voor maatvoering etc. Tot nu lijken deze schoenen vrijwel nergens verkrijgbaar: ik heb in omgeving Rotterdam tevergeefs gezocht/ gebeld en ook Delft lijkt me niet te kunnen helpen.
Wie kan me tippen waar ik een maat 42/ 42.5 kan passen in omgeving Barendrecht?
Alternatief is via internet op de goede gok. Ik moet dan alleen wel weten hoe deze schoen qua maatvoering valt tov een Asics DS Trainer/ -Kayano...
Kan iemand me hier verder helpen? _________________ Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. |
|
| Back to top |
|
 |
arjans Lid

|
Posted: Tue 10-07-2012 9:56 Post subject: |
|
|
Volgens de site van Run2day hebben zij deze in de collectie (onder kopje natural running).
Zij hebben ook een winkel in Rotterdam.
Wellicht zou je daar nog even heen kunnen bellen, als je dit nog niet gedaan hebt uiteraard. |
|
| Back to top |
|
 |
iRun Lid

|
Posted: Tue 10-07-2012 10:30 Post subject: |
|
|
Thanks voor de reactie: ik had ze al gebeld maar helaas hebben ze deze schoen op dit moment niet... _________________ Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. |
|
| Back to top |
|
 |
ChatnRunner Lid

|
Posted: Tue 10-07-2012 11:02 Post subject: |
|
|
Deze misschien ??
> klik <
Bij Futurumshop zit deze niet in de collectie zag ik.
Bij Hardloopaanbiedingen krijg je er boven de 50 euro mooie artikelen "gratis" bij.
------------
Fijne schoenen de Saucony's.
M'n voorlaatste schoen was de Progrid Omni 9 en nu loop ik op de Progrid Omni 11.
(Wel even goed naar de breedte van de voorvoet kijken). |
|
| Back to top |
|
 |
loopgek Lid

|
Posted: Tue 10-07-2012 11:54 Post subject: |
|
|
Bij mij valt de Kinvara hetzelfde qua maat. Hij is misschien iets smaller dan de genoemde asics modellen.
Runnersworld heeft hem in de collectie. Je zou filiaal Spijkenisse of Delft kunnen proberen?
Als je via een gerenomeerde webwinkel besteld kun je altijd retouren als hij toch niet lekker zit. _________________ Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl |
|
| Back to top |
|
 |
iRun Lid

|
Posted: Tue 10-07-2012 11:55 Post subject: |
|
|
| ChatnRunner wrote: | Deze misschien ??
> klik <
Bij Futurumshop zit deze niet in de collectie zag ik.
Bij Hardloopaanbiedingen krijg je er boven de 50 euro mooie artikelen "gratis" bij.
------------
Fijne schoenen de Saucony's.
M'n voorlaatste schoen was de Progrid Omni 9 en nu loop ik op de Progrid Omni 11.
(Wel even goed naar de breedte van de voorvoet kijken). |
Via het www is de schoen idd nog wel te krijgen; ik wil alleen erg graag vooraf passen aangezien ik de pasvorm van Saucony en deze schoen in het bijzonder niet ken.
Wel een mooie deal trouwens! _________________ Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. |
|
| Back to top |
|
 |
max09 Lid

|
Posted: Wed 11-07-2012 11:48 Post subject: |
|
|
Ik heb de Kinvara gepast bij Zier in Den Haag. Daar hadden ze toen de nieuwste schoen. Ik vond het een redelijke schoen, de Pure Flow zit beter. Maatvoering is hetzelfde ongeveer. _________________ http://www.runpower.nl
Wie zijn bestemming kent, vindt de weg - Lao Tse |
|
| Back to top |
|
 |
iRun Lid

|
Posted: Wed 11-07-2012 12:12 Post subject: |
|
|
| max09 wrote: | | Ik heb de Kinvara gepast bij Zier in Den Haag. Daar hadden ze toen de nieuwste schoen. Ik vond het een redelijke schoen, de Pure Flow zit beter. Maatvoering is hetzelfde ongeveer. |
Waar heb je de Pure Flow gepast als ik vragen mag? _________________ Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. |
|
| Back to top |
|
 |
max09 Lid

|
Posted: Wed 11-07-2012 12:32 Post subject: |
|
|
Ik heb toen de pure gepast (en gekocht) tijdens de Utrecht marathon. Er was toen een loop clinic van slimlopen door David en daar heb ik aan mee gedaan. Na de run de schoenen gekocht. Maar bij Zier hebben ze ook de pure flow als het goed is, dus kan je alles passen! _________________ http://www.runpower.nl
Wie zijn bestemming kent, vindt de weg - Lao Tse |
|
| Back to top |
|
 |
|