| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hans43 Lid

|
Posted: Thu 22-12-2011 14:26 Post subject: |
|
|
Hoi dick, heb je juicedefender op je telefoon geladen? Die app zorgt voor een zo efficient mogelijk energiegebruik van de accu. _________________ Soms zit het mee, vaak zit het tegen. |
|
| Back to top |
|
 |
Manon Miss Chat'n'Run 2007

|
Posted: Thu 22-12-2011 17:43 Post subject: |
|
|
| Hans43 wrote: | | juicedefender |
Sapverdediger...? _________________ Cikobesje |
|
| Back to top |
|
 |
Hans43 Lid

|
|
| Back to top |
|
 |
DikkieDick Lid

|
Posted: Fri 23-12-2011 9:40 Post subject: |
|
|
| Hans43 wrote: | | Hoi dick, heb je juicedefender op je telefoon geladen? Die app zorgt voor een zo efficient mogelijk energiegebruik van de accu. |
Heb ik wel gebruikt en Task Killer, maar haalt allemaal niks uit. Hele telefoon gewiped en opnieuw ingericht, maakt geen moer uit. Nu hangt ie aan de originele lader, maar loopt nog sneller leeg dan als ie niet aan een lader hangt. _________________ mvg, Dick
http://blog.dickpluim.com |
|
| Back to top |
|
 |
DikkieDick Lid

|
Posted: Wed 25-01-2012 16:16 Post subject: |
|
|
Lees net op twitter dat alleen nog vandaag Runtastic pro voor de Iphone gratis is en voor de android 50ct. Waarom daar nou weer verschil in moet zitten is mij een raadsel, maar is wel een koopje. Ik heb er bijna 5 euro voor betaald. _________________ mvg, Dick
|
| Back to top |
|
 |
LazyD Benefactor

|
Posted: Wed 25-01-2012 17:25 Post subject: |
|
|
meet je nu beiden, dick?
android appie en met de garmin 305?
ben wel benieuwd naar de verschillen/overeenkomsten. _________________ 10361820382159406440852219646
Lefty rulez!
Gas geben! |
|
| Back to top |
|
 |
DikkieDick Lid

|
Posted: Wed 25-01-2012 19:17 Post subject: |
|
|
Dries, nee heb nog niet beiden tegelijkertijd gebruikt. Zal ik binnenkort eens doen. Mijn HTC Desire heeft een probleem waardoor ie extreem snel leegloopt, maar heb sinds kort een Samsung Galaxy Gio erbij. Mogelijk ga ik a.s. zaterdag bij de lange duurloop eens beiden aanzetten. Kijken naar de 10 verschillen.
Overigens straks bij de tennistraining eens de 305 omdoen. Kijken hoeveel je nou loopt tijdens een tennisles.  _________________ mvg, Dick
|
| Back to top |
|
 |
DRUM Mister Chat'n'Run 2007

|
Posted: Wed 25-01-2012 20:30 Post subject: |
|
|
| DikkieDick wrote: | Kijken hoeveel je nou loopt tijdens een tennisles.  |
'n collega die op het middenveld speelt heeft de garmin eens omgehad tijdens een voetbalwedstrijd, het geeft een wat chaotische route  _________________ Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog |
|
| Back to top |
|
 |
DikkieDick Lid

|
Posted: Wed 25-01-2012 22:51 Post subject: |
|
|
| DRUM wrote: | | DikkieDick wrote: | Kijken hoeveel je nou loopt tijdens een tennisles.  |
'n collega die op het middenveld speelt heeft de garmin eens omgehad tijdens een voetbalwedstrijd, het geeft een wat chaotische route  |
Bij tennis niet minder chaotisch, tennisveld is wat kleiner dan een voetbalveld. Toch nog 1,5km afgelegd: http://connect.garmin.com/activity/144596134 _________________ mvg, Dick
|
| Back to top |
|
 |
DikkieDick Lid

|
Posted: Sun 29-01-2012 16:45 Post subject: |
|
|
Heb gisteren beiden aangezet. Wat wel opviel was dat Runtastic wat eerder met de km-melding kwam. Heb niet beide grafieken naast elkaar gezet, omdat ik op d'1 of andere manier sowieso een half uur miste. Toen we na de verzorging na 15km verder gingen, gaf mijn 305 aan dat we op 1:35 zaten en Runtastic riep van 1:05 en een aantal kilometers minder. Heb het toen maar verder met rust gelaten. Vermoedelijk een keer de resume-knop vergeten in te drukken (of net wat te vaak dat ie weer op pause stond ).
Zit overigens deze maand op 86 gelopen kilometers. En da's een nieuw record. _________________ mvg, Dick
|
| Back to top |
|
 |
Fugee Lid

Joined: Oct 14, 2008 Posts: 382 Location: Lèmburg, aon de Belsje en Braobantse grens
|
Posted: Sun 06-01-2013 16:02 Post subject: |
|
|
Ik was de OP meer dan twee jaar geleden. Ik gebruik nu alleen Podkicker met regelmaat tijdens het lopen.
Ik heb Osmand niet zo lang geleden uitgeprobeerd. Het is wel een handige app voor mensen zonder Internet of een beperkte data bundel maar ik heb geen nood voor stemnavigatie tijdens het lopen of een .gpx bestand te maken. Anderen misschien wel. _________________ How's my Dutch? |
|
| Back to top |
|
 |
boco Mister Chat'n'Run 2005

|
Posted: Sun 06-01-2013 21:39 Post subject: |
|
|
| Fugee wrote: | | maar "ik heb geen nood voor" stemnavigatie |
Beter Nederlands is: "ik heb geen behoefte aan" stemnavigatie
Blijft lastig dat Nederlands, vooral schrijven, maar je doet het erg goed!  _________________ 't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough. |
|
| Back to top |
|
 |
Marko Lid

|
Posted: Thu 07-03-2013 15:05 Post subject: |
|
|
Ik gebruim Runkeeper en Strava. Vooral Strava vind ik erg mooi, omdat je je met anderen kan vergelijken. Nog meet CnRnrs die jagen op KOMs (de echte strava fan weet waar ik het over heb ) |
|
| Back to top |
|
 |
Barthuz Lid

|
Posted: Thu 07-03-2013 21:25 Post subject: |
|
|
| Marko wrote: | Ik gebruim Runkeeper en Strava. Vooral Strava vind ik erg mooi, omdat je je met anderen kan vergelijken. Nog meet CnRnrs die jagen op KOMs (de echte strava fan weet waar ik het over heb ) |
Account aangemaakt en meteen een record in handen op onze baan
(wat volgens mij betekent dat nog niet veel mensen Strava gebruiken..maar goed) _________________ Never die easy - Walter Payton |
|
| Back to top |
|
 |
DikkieDick Lid

|
Posted: Thu 07-03-2013 21:41 Post subject: |
|
|
Ik heb hem wel geinstalleerd op de Android, maar gebruik hem daar niet. Ik upload mijn Garmindata wel naar Strava (en Garmin Connect en SportTracks). Gisteren een rondje gelopen en een stuk op snelheid om op een segment waar ik vaak langs loop wat te stijgen. Wel snellere tijd, maar op dezelfde plek gebleven. Verschil met degene een plaats hoger was ook groot, maar leuk om wat dichterbij te komen. Heb zelf ook een paar keer van die segmenten aangemaakt, maar daar hebben anderen mijn koppositie ook weer overgenomen.  _________________ mvg, Dick
|
| Back to top |
|
 |
|