Ontsporende topics

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.
MasterRunner
Lid
Lid

wo 07-09-2011 21:09

Wat ook zo "leuk" is voor een topicstarter, als hij/zij bijvoorbeeld enthousiast een wedstrijd aankondigt, dat er vervolgens bijvoorbeeld (!) wel 10 mensen op reageren die niet gaan, vast allemaal met een geldige reden (per slot van rekening is er geen jury hier) ..... maar op deze webpaginavulling zit niemand te wachten en zeker niet de TS. Die hoopt juist op mensen die wel gaan....

Zomaar een voorbeeld, om aan te geven dat mensen waarschijnlijk niet eens in de gaten hebben dat het maar weinig of niets toevoegt...
Als het de functie heeft dat je graag met iemand mee was gegaan kan dat ook via een PB, een idee om dat zo te doen?

Over de andere off-topics... ach iedereen weet het wel (hoop ik...)...
Iwanowitsch

wo 07-09-2011 21:33

...
Laatst gewijzigd door Iwanowitsch op do 08-09-2011 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

wo 07-09-2011 21:52

Iwanowitsch schreef:
MasterRunner schreef:Wat ook zo "leuk" is voor een topicstarter, als hij/zij bijvoorbeeld enthousiast een wedstrijd aankondigt, dat er vervolgens bijvoorbeeld (!) wel 10 mensen op reageren die niet gaan, vast allemaal met een geldige reden (per slot van rekening is er geen jury hier) .....
Zelfs nog erger dan dat gebeurt ook.

Ik heb mij laatst "groepsmatig" behoorlijk geergerd aan het voorval waarbij de immer enthousiaste Bjorn iets organiseert waar vervolgens vrijwel GEEN respons op volgt !!!

De afsluitende groepsfoto was bijzonder daarna ... :roll:

------

Wat wil ik ermee zeggen ??? hoor ik een enkeling denken.

Nou het volgende ;
Je kunt bij CnR jammergenoeg soms ook een fenomeen vaststellen dat bepaalde personen als O.T. beschouwd worden en dat is iets wat vind ik erger is dan een enkel "scheef woordje" of een enkel "gepaintshopt plaatje" !!!

Iwan.
Naar mijn idee trek je het iets uit verband Iwan.
Iemand verzint ergens te gaan lopen, en vraagt of er iemand meewil.
Verbaast me niet dat gezien de tijd tussen aankondiging en uitvoering, het soort activiteit en de locatie, dat er weinig animo is.
Heeft mijns inziens niets te maken met dat "iemand" offtopic is.

Offtopic vind ik niet erg, zelfs wel smeuïg zo af en toe. En na vele jaren CnR zijn de meeste onderwerpen wel besproken. Door herhaling (oude vragen van nieuwe leden) en wat kletspraat valt het in ieder geval niet stil.
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

wo 07-09-2011 21:52

Ik merk dat dit topic nu al zijn invloed heeft op andere topics... Moeilijk. Het is wel zonde dat je een grappige opmerking maakt in je post en de volgende het gevoel krijgt daar niet op in te mogen gaan/ of om te lachen... Dat lijkt mij nou ook weer niet de bedoeling. Ik kies voor een gulden middenweg.
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
Dippides
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

wo 07-09-2011 22:08

gzomer schreef:Ik was ook een tijdje op een wielerforum. Daar hadden ze een apart gedeelte voor allerlei minder aan het wielrennen gerelateerde zaken. Is dat wat?
Hier was ooit de afspraak dat in de forums (Wedstrijden, Training, Voeding en drinken,...) het zou gaan over waar die forums voor bedoeld zijn.

In het forum algemeen zou in principe alles mogen.

Wat dan bijvoorbeeld 'Dieren onderweg' in het forum training staat is mij niet duidelijk. Heeft feitelijk niks met hardlopen te maken en had dan ook beter in forum algemeen gestaan.

Wat mij ook niet duidelijk is waarom BV'ers bijvoorbeeld bijna altijd alles in het BV topic schrijven ook als het eigenlijk niks met BV lopen te maken heeft. Loop je volgende week ook in ...., dat hoort m.i. in een topic voor die loop bij in wedstrijden forum. Ik volg het BV topic graag, maar dan moet het wel over BV lopen gaan.

Tja en verder hebben we deze discussie al veel vaker gehad. Ik ken een forum dat wel streng wordt gemodereerd (door een groep moderators) en dat leest een stuk prettiger. Maar ik kan Peter's standpunt ook wel begrijpen.

CnR doet eigenlijk gewoon z'n naam een beetje eer aan, want het is veel meer (slow)chat dan infornaie uitwisseling.
Bas "Slowfoot" Prins
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

wo 07-09-2011 22:18

Dippides schreef:Wat dan bijvoorbeeld 'Dieren onderweg' in het forum training staat is mij niet duidelijk. Heeft feitelijk niks met hardlopen te maken en had dan ook beter in forum algemeen gestaan.
Na ruim 7,5 jaar verblijf in het verkeerde forum zijn de dieren nu verhuisd. :?
BV sinds september 2006. DN2ASR1
Jay
Lid
Lid
Contacteer:

wo 07-09-2011 22:30

Iwanowitsch schreef:Wat wil ik ermee zeggen ??? hoor ik een enkeling denken.
Zijn bijdragen zijn veruit het meest waardevol van allemaal en staan synoniem voor On Topic en Must Read dus die ga ik niet vervuilen met onzin.
Hens
Benefactor
Benefactor

wo 07-09-2011 22:43

Dippides schreef:CnR doet eigenlijk gewoon z'n naam een beetje eer aan, want het is veel meer (slow)chat dan infornaie uitwisseling.
Zo is het volgens mij al jaaaren en het verbaast me dan ook dat sommigen vinden dat de info-uitwisseling achteruit gaat.
Misschien toch eerst even naar je eigen berichten zoeken om te zien hoe to-the-point ze al of niet zijn?
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

wo 07-09-2011 23:05

Ik ben van mening dat dit topic aardig is ontspoord.
Het eerste oproepje van Peter vond ik duidelijk genoeg.
Persoonlijk zal ik m'n best doen om er wat meer op te letten.
Alles wat er daarna over gezegd is was voor mij in elk geval niet van toegevoegde waarde.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Iwanowitsch

wo 07-09-2011 23:08

...
Laatst gewijzigd door Iwanowitsch op do 08-09-2011 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
iRun
Lid
Lid
Contacteer:

do 08-09-2011 6:49

boco schreef:Ik ben van mening dat dit topic aardig is ontspoord.
Het eerste oproepje van Peter vond ik duidelijk genoeg.
Persoonlijk zal ik m'n best doen om er wat meer op te letten.
Alles wat er daarna over gezegd is was voor mij in elk geval niet van toegevoegde waarde.
De opmerking van Dijkloper is duidelijk en ook ik zal met wat meer terughoudendheid reageren.

Echter volgens mij is de discussie die ontsponnen is helemaal niet off topic maar juist heel erg 'on topic'. Dit lijkt me een goede manier voor de moderators/ eigenaar(en)(?) om feeling te houden met wat de bezoekers van deze site graag zien en wat zij nu off topic vinden, hoe eea moet worden aangepakt etc. Wat dat betreft zijn de mensen achter de, al dan niet off topic, posts het forum...

Maar wat je al zegt: de boodschap van dijkloper is duidelijk.
Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. Helaas nu ook de knieeen in de puin... (ik hoop dat ik ooit weer kan hardlopen).
ptaurus
Lid
Lid
Contacteer:

do 08-09-2011 7:30

boco schreef: Alles wat er daarna over gezegd is was voor mij in elk geval niet van toegevoegde waarde.

Hiermee geef je aan dat het ontopic is en dus kan en mag, want daar is nu juist een forum voor. Je spreekt over allerlei zaken. Dat sommige mensen de informatie/discussie niet relevant vinden kan gebeuren. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat we bij het onderwerp blijven en niet allerlei sidechains gaan bewandelen of rare plaatjes gaan toevoegen. Dat is m.i. niet aan de orde (of in elk geval nauwelijks)

Ik vind juist het tegenovergestelde als jij. Nu denken mensen tenminste na over dit onderwerp en bijvoorbeeld in mijn geval heb ik mijn eerste mening behoorlijk genuanceerd en is ie veel minder zwart/wit als in het begin. Dit komt juist door de discussie over het onderwerp.

Paul
De wiskunde oprecht bekeken, bezit niet alleen waarheid, maar opperste schoonheid. Een schoonheid koud en streng als dat van een beeldhouwwerk. (Betrand Russell)

FaceBook: https://www.facebook.com/euclides314
LazyD
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 08-09-2011 9:09

apart dat je het zo ervaart, Bertus. klinkt mij nogal diskwalificerend in de oren...

ik heb er in elk geval genoeg aan, lang leve de nuance en verduidelijking!
het toont me bijvoorbeeld opnieuw dat Iwan en ik op totaal verschillende golflengten zitten...
moet toch nog eens een manier vinden om me daar minder aan te storen
:roll:
10361820382159406440852219646

Lefty rulez!

GasGeben!
EmiliaFischer
Lid
Lid

vr 13-11-2020 12:30

"Ik heb onlangs besloten om het te proberen. https://www.imperio-haarvezels.nl de geur is niet scherp, onopvallend.
Nu zal ik je vertellen hoe ik het gebruikte.
Ik heb het vanmorgen toegepast. Op het oppervlak van de terugwijkende haarlijn, wrijven dit schuim met lichte massage bewegingen.
Er waren geen onaangename sensaties. Na de ingreep moet u uw handen wassen.
Het gereedschap kan niet overal op het hoofd gebruikt worden, alleen op het probleemgebied, begrijp ik...
De eerste resultaten verschenen na 2 weken gebruik. Fluffs begon te verschijnen. Maar alleen mijn moeder zag het, gewapend met een vergrootglas). Het was ook volledig onzichtbaar. Ik was erg overstuur door het uitzicht in de spiegel na het wassen van mijn haar."
Laatst gewijzigd door EmiliaFischer op di 24-11-2020 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

vr 13-11-2020 14:30

EmiliaFischer schreef:
vr 13-11-2020 12:30
bedankt voor de tips en informatie! :tree: :tree:

Fijn dat je er wat aan hebt Emilia. :lol: :lol:
BV sinds september 2006. DN2ASR1
Plaats reactie