Iwan, Tot ziens!

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 20-09-2011 15:08

boco schreef:
evelyne schreef: Mss iets tijdens die Run in Winschoten gezegd of misschien juist niet gezegd?
Ik durf gerust voor alle Winschotengangers te spreken wanneer ik zeg dat dat niet het geval is geweest; geen sprake van zelfs.
Vond het leuk om in Winschoten Iwan weer een keer te spreken en hoop/verwacht 'm bij een andere evenement wel weer te zien.

Zijn motivatie om hier te vertrekken weet ik niet, maar hij zal er zijn redenen voor hebben. Prima toch? Als hij weer zin heeft zich hier te melden, is hij uiteraard welkom.
Afbeelding
AdP
Lid
Lid
Contacteer:

di 20-09-2011 15:45

Appie-B schreef:Zijn motivatie om hier te vertrekken weet ik niet, maar hij zal er zijn redenen voor hebben. Prima toch? Als hij weer zin heeft zich hier te melden, is hij uiteraard welkom.
Ik ken de motivatie ook niet, maar als zo'n prominent lid vertrekt dan lijkt dat toch een statement. Overgaan naar een slapend account was immers ook een optie geweest. Omdat we nu geen terugkoppeling hebben gehad kunnen we er niet van leren - als dat al de bedoeling was. Anyway, Iwan, het ga je goed; in het echte loopleven blijven CnRers elkaar vanzelf tegen het lijf lopen.
ptaurus
Lid
Lid
Contacteer:

di 20-09-2011 15:45

Appie-B schreef:[

Zijn motivatie om hier te vertrekken weet ik niet, maar hij zal er zijn redenen voor hebben. Prima toch? .
Ik weet niet of het prima is.
Zolang ik Iwan zelf er niet over heb gehoord weet ik niet in hoeverre hij persoonlijk beschadigd is door wat dan ook de reden moge zijn. (of bij anderen mss, want dat er een soort van ruzie is geweest kan natuurlijk ook en dan zijn er meer partijen bij betrokken).

Ik hoop dat Iwan toch zijn gezicht hier ooit weer laat zien. Maar bovenal hoop ik dat het echt "prima" is met Iwan

Paul
De wiskunde oprecht bekeken, bezit niet alleen waarheid, maar opperste schoonheid. Een schoonheid koud en streng als dat van een beeldhouwwerk. (Betrand Russell)

FaceBook: https://www.facebook.com/euclides314
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

di 20-09-2011 16:16

... jammer dat ik Iwan nu geen PB-tje kan sturen ... :?
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
wallisman
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 20-09-2011 17:58

boco schreef:
evelyne schreef: Mss iets tijdens die Run in Winschoten gezegd of misschien juist niet gezegd?
Ik durf gerust voor alle Winschotengangers te spreken wanneer ik zeg dat dat niet het geval is geweest; geen sprake van zelfs.
Ik heb in Winschoten een goed en leuk gesprek(je) gehad met Iwan, waarin hij naar voren kwam zoals ik hem heb leren kennen; oprecht en belangstellend.

Ik kijk er naar uit om hem hier of daar weer tegen te komen. Jammer dat dat niet hier is :?

Jan
Mensen lopen in de eerste 30 jaar van hun leven hun neus achterna, en daarna hun oren (AM)
HennyV
Lid
Lid
Contacteer:

di 20-09-2011 19:07

Ik heb Iwan niet vaak persoonlijk ontmoet, maar heb prettige gesprekken met hem gehad. Inderdaad oprecht en betrokken. Jammer, dat hij niet meer actief deelneemt aan het forum.
Ik vermoed wel dat hij af en toe nog mee zal lezen. Het forum zat hem wel in het bloed, gegeven het grote aantal berichten dat hij gepost heeft en zijn vlotte reacties.
We zien elkaar vast wel ergens.
No pain, no gain

Ik ben een enthousiast amateur en geen professional. Waardeer mijn input op die manier en vraag in voorkomende gevallen advies bij een professional of gediplomeerd deskundige!
marcel61
Lid
Lid
Contacteer:

di 20-09-2011 19:32

Ik heb Iwan inmiddels gesproken vandaag via de mail. Ik ga hier niet op in uit pieteit tov Iwan. Het enige wat ik kwijt wil is dat ik zijn beslissing maar al te goed aanvoelde en nu ook snap en uiteraard respecteer.

Loopgek gaf mij in een berichtje aan dat Iwan kleur gaf aan CnR en zo heb ik het dus ook absoluut ervaren!
CnR gaat wat kleurlozer verder nu, helaas!
Gedreven, ervaren en altijd bereid anderen te helpen, altijd met raad en daad klaar staan voor anderen,empatisch en geinteresseerd in het wel en wee van andere lopers. En dat heeft verder niks te maken met die ene keer hazen in Apeldoorn.
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

di 20-09-2011 19:49

Chiel schreef:... jammer dat ik Iwan nu geen PB-tje kan sturen ... :?
pb-tje onderweg.

Rob
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Pim
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 20-09-2011 21:16

Jammer Iwan, wellicht kun je over een paar weken, als het een beetje gezakt is, weer aanhaken.

In de tussentijd: loop ze en rust ze!

Pim
Rutger
Benefactor
Benefactor

di 20-09-2011 21:19

Ik vind het ook spijtig dat zo'n actief lid als Iwan weg is van Chatnrun. We eten vast nog wel een keer samen een patatje na een wedstrijd.
iRun
Lid
Lid
Contacteer:

di 20-09-2011 21:38

Jammer, jammer, jammer.
Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. Helaas nu ook de knieeen in de puin... (ik hoop dat ik ooit weer kan hardlopen).
irene
Lid
Lid
Contacteer:

di 20-09-2011 22:59

Ik vind dit topic ook wel een beetje luguber, zo is het net of Iwan niet meer op de aardbol rondloopt...
Gelukkig kan ieder die hem waardeert nog steeds contact hebben :)
iRun
Lid
Lid
Contacteer:

wo 21-09-2011 6:12

irene schreef: Gelukkig kan ieder die hem waardeert nog steeds contact hebben :)
Oh ja?
Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. Helaas nu ook de knieeen in de puin... (ik hoop dat ik ooit weer kan hardlopen).
gadget
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

wo 21-09-2011 9:08

irene schreef:Ik vind dit topic ook wel een beetje luguber, zo is het net of Iwan niet meer op de aardbol rondloopt...
Gelukkig kan ieder die hem waardeert nog steeds contact hebben :)
Ik heb geen email adres van Iwan dus dat maakt het contact wat lastig.
Verder wilde ik Iwan vooral het allerbeste wensen..

Maarten
One, two, Tri
Plaats reactie