Wat ik vandaag weer meemaak....

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.
Plaats reactie
DeHaagseRègâh
Lid
Lid
Contacteer:

do 27-11-2003 15:07

Er komt komende week een artikeltje over mijn website in het personeelsblad van mij werk. Het is een rubriek waarin medewerkers met een eigen website onder de loep worden genomen.

Nou is net de fotografe langsgekomen, leuk ding trouwens. Die vroeg vantevoren of ik attributen bij me had die ook weer op de website slaan. Ik zei: ik kom net terug van hardlopen. Toen zei ze: dan doe je die kleding toch aan?
Dus ik heb net mijn vieze natte, blubberige, stinkende hardloopkleding weer aangetrokken en onder grote hilariteit van mijn collega's zijn er wat foto's genomen......
Ze vroegen of het voor de playgirl was (want ik moest op de grond liggen) enzo en toen ik een rode kop :oops: kreeg (ik kleur nou eenmaal vrij snel) zeiden ze tegen de fotografe dat ze beter een zwart/wit filmpje kon gebruiken.

De foto gaat weer gemonteerd worden onder een foto van mijn website. Vandaar dat het liggend moest.

Ben benieuwd wat het gaat worden.....
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up. Chuck Yeager
http://www.dehaagseregah.nl
Hens
Benefactor
Benefactor

do 27-11-2003 15:20

Sommige vrouwen krijgen een man meteen aan hun voeten. :lol:

Misschien kun je haar een keer uitnodigen om onder het genot van een paar flessen Beaujolais de foto's te bekijken? :wink:
DeHaagseRègâh
Lid
Lid
Contacteer:

do 27-11-2003 15:41

:idea: hmmmm, geen slecht plan :D
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up. Chuck Yeager
paganpaul
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 27-11-2003 15:43

*Grote grinnik!*

Prachtig, joh! Ik ben benieuwd of je de fotos en het artikel hier kunt plaatsen!!

:roll:

Paul uut Kuuk
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

do 27-11-2003 16:08

Attributen, attributen???
Wat voor hulpstukken gebruik je voor zo'n leuke fotografe die wil dat je gaat legge? :P
Bertus
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
DeHaagseRègâh
Lid
Lid
Contacteer:

do 27-11-2003 16:13

Bertus,

jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen hè? :evil: Niet het hele spul uit zijn verband trekken hè?
Attributen van mijn website zouden kunnen zijn: bungyjumptouwen, abseiltouwen (of ik die elke dag bij me heb), wandelschoenen, Drakenboot, een raft, een Euromastje, een polsstok, Zevenheuvelenloopmaatjes of mijn kinderen ofzo :P
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

do 27-11-2003 16:17

Bungyjumptouwen; het wordt ook steeds gekker wat ze bedenken! :wink:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Andreadlock
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 27-11-2003 16:33

Maarten,
ga je nou vertellen dat je geen drakenboot bij je had vandaag?
sommige vrouwen vinden de geur van zweet opwindend maar oud, nat, klam zweet van je kloffie ook?!?!
And I thought MY job sucked! 8O
Andre
DA6XE3H - de chip heb ik, nu nog champion.
Walter
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

vr 28-11-2003 11:34

Nou weten jullie waarom Maarten zo af en toe met mij in de middagpauze gaat wandelen.Zij kan natuurlijk niet van hem afblijven
Een beer van een vent en een geweldige sporter.Tja wat wil je dan nog meer als fotografe

Walter
Plaats reactie