Even jullie mening.

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.

Even jullie mening over ChatnRunner.

Ik wil graag dat ChatnRunner zo snel mogelijk van Chat'n'Run verdwijnt want wij ergeren ons alleen maar aan hem en hij past er echt niet tussen.
7
14%
Geen mening over ChatnRunner.
5
10%
Ik wil graag dat ChatnRunner blijft zoals hij is en lekker bij Chat'n'Run blijft want hij hoort er net zo goed bij als van allerlei andere types.
9
18%
Wat een onzin dit !!
29
58%

Totaal aantal stemmen: 50
ChatnRunner
Lid
Lid
Contacteer:

zo 03-03-2013 1:32

Graag even jullie mening over het volgende waarbij ik naast jullie mening de poll ook erg belangrijk vind.

Men, een aantal leden van Chat'n'Run, wil graag dat ik mij anders moet gedragen of zoiets.
Waarom ik mij anders moet gedragen en hoe dan eigenlijk dat blijft vrij onduidelijk.
Dat zeggen ze er dan niet bij.

Ze willen dat ik mij liefjes opstel of zo en liefst minder prominent aanwezig ben of zo.
Dat ik me precies moet gedragen zoals zij dat eigenlijk graag zouden willen of zo.
En dat ik mij vooral niet zo moet storen aan het feit dat er ook andere mensen weggedrukt werden en worden.

Misschien hebben ze ook liever dat ik gewoon van Chat'n'Run verdwijn omdat ik gewoon niet in hun straatje pas maar dat zeggen ze natuurlijk niet. Ook die keuzemogelijkheid staat netjes in de poll aangegeven.

Vroeger (op z'n Ernems "Vroegah") was er veel meer onderling verband tussen de leden vind ik.
Nu zijn er groepjes-binnen-de-groep met gevolgen van dien en wat best wel jammer is dat er zo'n verandering is opgetreden.

Vreemd dat men bijv. niet bij hun eigen tien-jarig-feestje tijdens de Safari Run aanwezig was maar ja dat zal er wel weer niets mee te maken hebben ..
Dat is dan weer dom van ChatnRunner dat hij dat erbij haalt !!
8)

De poll is mij behulpzaam om te kiezen om te blijven of om gewoon weg te gaan.

Ik merk het wel !!

Groetjes,

ChatnRunner,
voorheen "Mister Chat'n'Run" haha.
thieu
Lid
Lid

zo 03-03-2013 7:20

Van mij mag je blijven, alleen moet je denk niet meer schrijven na middernacht of na meer dan 3 biertjes. :D (grapje).
Kortom, ik snap niets van bovenstaand verhaal.

Advies: Ga vandaag gewoon lekker hardlopen en daar van genieten.
wallisman
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 03-03-2013 7:28

wat een onzin. Chat 'n Run wordt toch juist verpersoonlijkt door leden als Bertus & Iwan?

Ga zo door & wees jezelf!

Jan
Mensen lopen in de eerste 30 jaar van hun leven hun neus achterna, en daarna hun oren (AM)
LazyD
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 03-03-2013 8:11

Je zit bij mij met regelmaat in de irritatiezone, Iwan (en nee, daar hoef ik niet met je over van gedachten te wisselen).
Maar wie ben ik om jou te zeggen dat je moet/mag blijven!?

Af en toe (na de zoveelste voor mij niet grappige reactie) moet ik even luchten, en laat je dan weten wat ik vind, en voor mij is het dan weer een tijdje goed :lol:

Kortom, dit was mijn toelichting bij "wat een onzin dit!"

@thieu: :|3
10361820382159406440852219646

Lefty rulez!

GasGeben!
TPeters

zo 03-03-2013 8:32

Ik heb 'wat een onzin' gestemd. Als iedereen zich dit soort dingen gaat afvragen wordt het wel heel vervelend. En waarom zou nou net jij je dit wel moeten afvragen?

Als je een bijdrage levert die mensen niet leuk vinden, merk je dat vanzelf. Als ik een bijdrage van jou zie, komt er haast nooit een vervelende reactie van anderen op. Maar die enkele keer dat dan, wel of niet terecht, gebeurt blijft jou natuurlijk het meeste bij. Probeer je daar wat minder druk om te maken.
Komt er geen reactie, dan is dat heel normaal en geen afwijzing.

Dus tip: niet te veel achter reacties zoeken en gewoon doorgaan.
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

zo 03-03-2013 9:58

Als iemand mij op dit forum irriteert, zoek ik de oorzaak bij mijzelf en niet bij de ander. Ik hoef me niet te ergeren, ik kan immers mijn schouders erover ophalen of posts van bepaalde personen niet meer lezen.
Blijkbaar zijn er veel mensen die wel graag geprikkeld willen worden. Slechts een deel maakt daar vervolgens een probleem van.

Aan de andere kant staan degenen die anderen juist irriteren. Soms door gewoon zichzelf te zijn.
Van mij hoeft niemand te veranderen, maar leren van je ervaringen kan geen kwaad. Actie is reactie. Als anderen jouw gedrag irritant vinden, zullen ze daar op reageren waardoor jij weer geirriteerd raakt. Zolang niemand deze vicieuze cirkel wil doorbreken, zullen de irritaties over en weer alleen maar erger worden.

We kunnen natuurlijk de kip-en-het-ei discussie gaan voeren over wie er nu begonnen is. Of je kunt een topic starten om te vragen wat je eigenlijk al lang had kunnen weten. Hoe noemen we dat ook al weer? Kolen op het vuur gooien?

Ach, ik hou wel van wat vuurwerk op z'n tijd. Het forum is in ieder geval nog niet uitgeblust. Met dank aan mister Chat'n'Run?
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
theWarrior
Lid
Lid

zo 03-03-2013 9:59

Eiegenlijk kan ik me het gevoel wat TS heeft wel voorstellen. Ook mij valt het op dat hij regelmatig een niet serieuze bijdrage plaatst met de bedoeling om grappig te zijn. Nu is humor natuurlijk een persoonlijk iets en zoals je dus kunt verwachten kan niet iedereen dit gevoel voor humor delen. Dit geeft bij sommigen echter een aanleiding om hier iets over te posten. Wanneer ik dit lees is mijn eerste gedachte meestal:"wat flauw om hier zelfs op te reageren, wanneer je iets leest en het het niet grappig vindt, negeer je het toch gewoon". Mijn volgende gedachte is dan echter :" we zitten hier op een forum dus staat het een ieder vrij (binnen de grenzen van wat aanvaardbaar is) om te posten en dus ook te reageren".

Met andere woorden, gewoon blijven posten zoals je nu doet, accepteren dat niet iedereen dezelfde humor heeft en tevens accepteren dat sommigen dit ook zullen laten merken.

Zolang de reacties niet op/tegen de persoon gericht zijn denk ik dat niemand iets verweten kan worden.

Over de opmerking over het wegdrukken van leden en de vermeende vorming van kliekjes heb ik geen mening. Is niet iets wat ik zelf zo ervaar in ieder geval.
Falen is geen schande; het niet proberen wel.
Zuidplasser
Lid
Lid
Contacteer:

zo 03-03-2013 13:26

Op ieder forum zijn:
Mensen die alleen maar lezen
Mensen die veel schrijven
Mensen die altijd negatief zijn
Mensen die altijd :D zijn
Mensen die alleen anderen afzeiken
Mensen die altijd serieus zijn
Mensen die altijd lollig (denken) te zijn
Mensen die enz.

Wat mij betreft is iedereen welkom, behalve mensen die onnodig kwetsen.
Als je er voor jezelf niets meer uit kunt halen blijf je vanzelf weg.
racoon
Lid
Lid
Contacteer:

zo 03-03-2013 13:32

Wat een gezeur,blijf zoals je bent en als iemand daar niet tegen kan dan reageer je er niet op of je blijft weg.
Madelon
Lid
Lid
Contacteer:

zo 03-03-2013 14:02

Wat een gezellig draadje zeg :roll:

Door het allemaal zo te benoemen maak je het naar mijn idee veel groter dan het is. Flauwe of geïrriteerde reacties zeggen misschien meer over de persoon die de reactie geeft dan over jou. En ook al zegt t wel wat over jou... jij bent jij... everybody is different!

Zuidplasser schreef:Op ieder forum zijn:
Mensen die alleen maar lezen
Mensen die veel schrijven
Mensen die altijd negatief zijn
Mensen die altijd :D zijn
Mensen die alleen anderen afzeiken
Mensen die altijd serieus zijn
Mensen die altijd lollig (denken) te zijn
Mensen die enz.
Net een afspiegeling van t echte leven...
Ik heb 't idee dat je het onnodig moeilijk maakt zo voor jezelf!
Het is gewoon te gek om los te lopen :-)
iRun
Lid
Lid
Contacteer:

zo 03-03-2013 14:57

Geen idee wat ik allemaal 'gemist' heb maar klinkt 'juicy'... ;-)

Ach weet je, trek het je de reacties van anderen iig niet aan. Laten we daarmee beginnen. Op het moment dat je alleen maar negatief commentaar op alles en van iedereen krijgt zou ik me eens achter mn oren krabben of wat je post nu wel zo handig is. Dat is nu niet het geval dus dan zou ik willen aanraden vooral jezelf te blijven (en vooral niet het leven te leiden dat anderen willen dat je leidt).

Mijn mening is dat
- je reageert veel op allerlei posts
- je naar iedereen (opvallend) positief lijkt te zijn (enerzijds kunnen anderen daar van leren maar anderzijds verliest het daarmee ook zijn waarde)
- je humor is niet altijd de mijne maar beter slechte humor dan grijs gez**k - en je kwetst niemand (mij iig niet)

Ik stem op 'blijven'... en gladdere schouders halen bij de plaatselijke supermarkt/ klussenier.
Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. Helaas nu ook de knieeen in de puin... (ik hoop dat ik ooit weer kan hardlopen).
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

zo 03-03-2013 15:48

Zorg ervoor dat je het niet te persoonlijk maakt, je niet laat raken.

Iedereen is anders, heeft een andere mening, heeft een andere manier van uiten. Dat geeft het (loop- en chat-)leven kleur.
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
gzomer
Lid
Lid
Contacteer:

zo 03-03-2013 17:45

Eens met Loopgek. Probeer mijn kroost ook voor te houden dat elk mens niet goed, niet slecht, maar gewoon ok is. Maar dat neemt niet weg dat je eigenschappen kunt hebben die zich manifesteren in uitingsvormen die anderen irriteren en in extreme gevallen de wetten die we met elkaar hebben gemaakt overtreden. In het laatste geval moet je op de blaren zitten en nadenken, in het eerste geval hoef je gelukkig alleen na te denken. Wat zegt dit over mij en wat zegt dit over de ander?

Ik bespeur bij me zelf een bepaalde vermoeidheid bij jouw reacties die niet op de materie in gaan. Bijvoorbeeld jouw bijdragen in het Garmin of blessure forum waardeer ik zeer. De lollige bijdragen minder. Ik heb het idee dat de laatsten de laatste tijd de overhand hebben gekregen. Dat zegt minimaal twee dingen over me zelf, namelijk dat ik een voorkeur heb voor inhoudelijke topics en dat we qua humor niet op 1 lijn zitten. Hier hoef jij helemaal niks mee, maar sta je vrij in om te gebruiken. En het is aan mij om hier over heen te lezen.
Success and failure are the same; the only difference is success keeps you up and running.
sibi
Lid
Lid
Contacteer:

zo 03-03-2013 18:25

Chiel schreef:Als iemand mij op dit forum irriteert, zoek ik de oorzaak bij mijzelf en niet bij de ander.
Mooi!
InDuRoOw
Lid
Lid
Contacteer:

zo 03-03-2013 18:42

iRun schreef: Mijn mening is dat
- je reageert veel op allerlei posts
- je naar iedereen (opvallend) positief lijkt te zijn (enerzijds kunnen anderen daar van leren maar anderzijds verliest het daarmee ook zijn waarde)
- je humor is niet altijd de mijne maar beter slechte humor dan grijs gez**k - en je kwetst niemand (mij iig niet)
Eens!
Plaats reactie