Even jullie mening.

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.

Even jullie mening over ChatnRunner.

Ik wil graag dat ChatnRunner zo snel mogelijk van Chat'n'Run verdwijnt want wij ergeren ons alleen maar aan hem en hij past er echt niet tussen.
7
14%
Geen mening over ChatnRunner.
5
10%
Ik wil graag dat ChatnRunner blijft zoals hij is en lekker bij Chat'n'Run blijft want hij hoort er net zo goed bij als van allerlei andere types.
9
18%
Wat een onzin dit !!
29
58%

Totaal aantal stemmen: 50
Moon
Lid
Lid
Contacteer:

di 05-03-2013 10:43

DRUM schreef:
DRUM schreef:Ik vraag me wel af waarom je deze poll hebt opgezet, ik kan me niet voorstellen dat iemand je concreet de wacht heeft aangezegd over forumgedrag :?:
Iwanowitsj, ik wacht nog op antwoord, of zit je te genieten van alle aandacht ? Ben vooral benieuwd wie ze en men zijn..
Ik denk dat ik je dat wel kan vertellen. Dit topic is waarschijnlijk naar aanleiding van de post die ik geplaatst heb in het Sallandtrail-draadje. Of het was net de druppel.

Hoe dan ook, ik ga niet beslissen of Iwan wel of niet moet blijven, net als Dries spui ik af en toe mijn ongenoegen en leef dan vrolijk weer verder. Mijn stem gaat dan ook naar een welgemeend 'wat een onzin'. En daarmee wil ik niet aangeven dat het onzin is dat Iwan moet verdwijnen omdat er mensen zijn die zich aan hem ergeren maar omdat ik dit hele gedoe enorme onzin en aandachttrekkerij vind.
Veni, vidi, Velpon!
MarcRunning
Lid
Lid

di 05-03-2013 11:10

Inderdaad wat een onzin ;-)

Dit forum is net als het 'echte' leven: Veel mensen, veel meningen. Daar is het toch een forum voor?!
En als je je al eens ergert aan een reactie...geen probleem toch?
pcmaal
Lid
Lid
Contacteer:

di 05-03-2013 13:18

Wat een onzin dit !!

Zorg dat je eigen weg volgt en je eigen keuzes maakt. Maak geen keuzes omdat jij denkt dat anderen willen dat jij die maakt.
DeKeiler
Benefactor
Benefactor

di 05-03-2013 14:44

Ik heb niet gestemd. Mijn inbreng is de laatste tijd minimaal maar ik kan het toch niet laten een reactie te plaatsen.

Ik begrijp niet zo goed waarom Iwan zichzelf zo in de wind zet. Als het inderdaad om de Sallandse vogel ging, zou ik zeggen: Fout grapje. Sorry zeggen en zand erover.

Omdat het een aantal jaren geleden uit de hand liep op CnR, hebben we ooit de mores ingevoerd: In het gedeelte "algemeen" kun je zijstapjes maken (off-topic), grappen, grollen en het beter plak- en knipwerk.

In de andere items zoveel mogelijk "to the point". Voor de initiator van een topic kan het even slikken zijn wanneer jouw topic ontspoort. Corrigeren, geven en nemen; dat is het leven en dan kom je een heel eind. Maak het niet te groot.
robertdeloper
Lid
Lid
Contacteer:

di 05-03-2013 15:48

'Maak geen keuzes omdat jij denkt dat anderen willen dat jij die maakt'
moet ik even over nadenken

'Ik heb niet gestemd. Mijn inbreng is de laatste tijd minimaal maar ik kan het toch niet laten een reactie te plaatsen'
is ook voor mij van toepassing

ik wil wel een stem uitbrengen maar dit gaat niet want wat mij betreft zijn er meerdere antwoorden goed .....
Met Sportieve Groet !
ChatnRunner
Lid
Lid
Contacteer:

di 05-03-2013 23:35

Nou, het is nog nèt geen "trending topic" geworden !!
:)

Verder natuurlijk alle postings gelezen.
Hele goede reacties zitten erbij, dank daarvoor, maar ik weet ook weer aardig wat ik aan bepaalde mensen heb en dat is soms verhelderend !!

De kwalijke kantjes van de groepjescultuur, nix meer dan dat ..

"Kielhalen" die personen die gewoon ZICHZELF zijn .. :wink:

---

Ik ga gewoon lekker door op CnR met bepaalde mij goed gezinde mensen en me "met gladde schouders" niet al te druk maken over bepaalde types dat lijkt me het beste !!
8)
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

wo 06-03-2013 0:19

Mooi dat het nu afgesloten kan worden.
Op basis van de uitslag van de poll zou ik het wel zo netjes vinden wanneer je een excuus zou maken voor dit topic. Blijkbaar is een grote meerderheid van mening dat je met deze poll onzinnig bezig bent geweest.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
ChatnRunner
Lid
Lid
Contacteer:

wo 06-03-2013 0:29

boco schreef:Mooi dat het nu afgesloten kan worden.
Op basis van de uitslag van de poll zou ik het wel zo netjes vinden wanneer je een excuus zou maken voor dit topic. Blijkbaar is een grote meerderheid van mening dat je met deze poll onzinnig bezig bent geweest.
...

Oh ja, gladde schouders haha.
#mosterd na de maaltijd.
theWarrior
Lid
Lid

wo 06-03-2013 0:49

Ik stel voor een nieuwe poll te maken om te vragen of het wel of geen onzin is om excuses te maken voor dit topic :lol:

Mijn keuze zou dan zijn dat ik het onzin vind om excuses te maken voor dit topic. Posten staat iedereen vrij, maken van een topic ook..evenals het negeren danwel reageren. Daar ging het het toch juist allemaal om???

Of bedoel je je opmerking cynisch Bertus? Waarmee meteen een andere moeilijkheid van fora in het algemeen zou zijn aangetoond, namelijk "interpretatie". Soms kunnen berichten door een lezer anders opgevat worden dan de schrijver bedoelde met als gevolg verwarring en mogelijk onvrede.
Falen is geen schande; het niet proberen wel.
bz
Lid
Lid
Contacteer:

wo 06-03-2013 5:40

al met al zijn we er weer ingetuind, in deze troll actie.
LazyD
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

wo 06-03-2013 9:24

ChatnRunner schreef:De kwalijke kantjes van de groepjescultuur, nix meer dan dat ..
het ligt dus aan de buitenwereld begrijp ik.

@bz: troll, die naam heb ik vaker horen noemen :)

note to self: goede voornemen; niet meer in dit topic reageren.
10361820382159406440852219646

Lefty rulez!

GasGeben!
ChatnRunner
Lid
Lid
Contacteer:

wo 06-03-2013 11:28

De roddel-twitterpostings zijn inmiddels aangepast / deels verwijderd !!
:wink:
Laatst gewijzigd door ChatnRunner op wo 06-03-2013 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
iRun
Lid
Lid
Contacteer:

wo 06-03-2013 12:05

Olie op vuur gooien is nergens voor nodig, lijkt me. Tenzij je harder afgebrand wil worden.
Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. Helaas nu ook de knieeen in de puin... (ik hoop dat ik ooit weer kan hardlopen).
mynko
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

wo 06-03-2013 13:07

ChatnRunner schreef:"Kielhalen" die personen die gewoon ZICHZELF zijn ..
Pff, ik wilde echt niet reageren omdat dit topic wat mij betreft onzinnig is, maar nu voel ik toch de noodzaak te reageren, want dat woord tussen aanhalingstekens komt van mij. En ja, dat heb ik in kleinere kring gedaan dan hier, gewoon omdat ik hier eigenlijk niet op wilde reageren.

Dat is het probleem, je haalt hier een woord uit zijn context door het tussen aanhalingstekens te zetten, dat is niet correct. Dat is een reden, zoals ik het zie, dat een dergelijke discussie uit te hand kan lopen.

Voor mij persoonlijk is dit topic vanaf nu gesloten!

laten we lekker gaan lopen!

loopse
mynko
ChatnRunner
Lid
Lid
Contacteer:

wo 06-03-2013 13:20

mynko schreef:laten we lekker gaan lopen!
Mee eens Mynko alhoewel ik het niet netjes van jullie vind !!
Laatst gewijzigd door ChatnRunner op wo 06-03-2013 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie