Links of rechts lopen

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.

Na het lezen van deze post blijf ik links lopen

Ja
16
70%
Nee
7
30%

Totaal aantal stemmen: 23
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

za 22-10-2016 22:05

MasterRunner schreef:PS een tip:
Is goed jonguh 8) :lol:
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
JurP
Lid
Lid
Contacteer:

za 22-10-2016 22:31

MasterRunner schreef:Het bellen op de fiets oa en totaal geen idee hebben wat er meer dan een paar meter voor jouw fiets gebeurt....
Het zou mij niet verbazen als die (smart)phones (ironisch die naam) inmiddels ongeval oorzaak nummer 1 zijn. Gelukkig reis ik meest buiten de drukke uren of over autoluwe paden. Ik ben er best een beetje bang voor om te reizen. En ook voor lopen op de weg. Vorige week bij een duurloop bij Eersel ben ik bijna in de berm gesprongen vanwege een auto die erg laat met een slinger aan het stuur om mij heen ging. Ik stond al stil, klaar voor de sprong. Verder niets op de weg, ruimte zat... Echt waardeloos. Ik word er kwaad van. Alle soorten verkeers "deelnemers" doen het. Het valt kennelijk niet te handhaven. Technisch moet het toch mogelijk zijn om een telefoon uit te schakelen tijdens het reizen. Pech voor de bijrijder in dat geval. Maar ja, wie wil nu zo'n telefoon waarbij je even niet online bent :roll:
Geen idee of dat bij dit ongeluk ook een rol speelde. Het zal je maar gebeuren zeg. Vreselijk.
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

ma 24-10-2016 11:18

Ik loop vrijwel altijd aan de linkerkant van de weg, maar als ik potentieel 'onbetrouwbare' tegenliggers heb (fietsers met hond, of klein kind ernaast) wijk ik tijdig uit naar rechts, waarbij ik inderdaad ook geregeld schichtig omkijk of ik al bijna aangereden word door een onoplettende (brom-)fietser.
BV sinds september 2006. DN2ASR1
Plaats reactie