Polar M 400, hardlopen met app?

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.
Plaats reactie
jannekedekort
Lid
Lid

di 08-09-2015 13:56

Ik heb sinds een week het prachtige Polarhorloge.
Hiervoor rende ik altijd met de Runkeeperapp met mijn telefoon. Hierbij kon ik aangeven wanneer ik gewaarschuwd wilde worden bij bijvoorbeeld 3 km (om dan een stuk te wandelen) En kon ik makkelijk intervaltrainingen toepassen.
Ik heb de app van Polar geinstalleerd op mijn telefoon, maar ik kom er niet uit.
Weet iemand van jullie of ik deze app op dezelfde manier kan gebuiken als Runkeeper of Strava? Dus dat ik een signaal kan instellen wanneer ik wil bij bepaalde afstand?
Zo ja, hoe?
Eide
Lid
Lid
Contacteer:

di 08-09-2015 17:53

Je kan trainingen instellen via de Polar Software op de computer. Als je dan happy bent synchroniseer je jouw horloge en staat de training er op. Als je dan start ga je naar het logboek scherm waar je jouw training kan starten.
ErikHolland
Lid
Lid

zo 13-09-2015 9:42

jannekedekort schreef:Ik heb sinds een week het prachtige Polarhorloge.
Hiervoor rende ik altijd met de Runkeeperapp met mijn telefoon. Hierbij kon ik aangeven wanneer ik gewaarschuwd wilde worden bij bijvoorbeeld 3 km (om dan een stuk te wandelen) En kon ik makkelijk intervaltrainingen toepassen.
Ik heb de app van Polar geinstalleerd op mijn telefoon, maar ik kom er niet uit.
Weet iemand van jullie of ik deze app op dezelfde manier kan gebuiken als Runkeeper of Strava? Dus dat ik een signaal kan instellen wanneer ik wil bij bepaalde afstand?
Zo ja, hoe?
Je kan ook heel makkelijk een interval maken met het horloge.

bij timers kan je op tijd of op afstand. dus bijvoorbeeld elke 3km 1 km wandelen

Als je meer ingewikkeld wil met 3km binnen een bepaalde zone en dan 1km in een andere zone dan kan je dat via de website doen. Niet via de app.

(zo i zo heb ik momenteel problemen met synchroniseren tussen app en website. een bug volgens polar)
Plaats reactie