Was het dan een teleurstellend jaar? Nee helemaal niet. Je hoeft niet altijd iets heel bijzonders te doen. Geen hoogtepunten, maar ook geen zware dieptepunten. Dat is gemiddeld dus gewoon een prima jaar

Mooie foto voor dit topic:Manon schreef:2015 was het jaar van de World Master Athletics Championships in Lyon. Daar draaide mijn hele loopjaar om.
Eerst 8 maanden voorbereiding, en nu zit ik al een maandje of 4 na te genieten...
foto(klik)
beste afstand die 3700 km. waar wil je de 100 km gaan doen? zit je ook te denken aan winschoten?roen schreef:Lekker door kunnen rennen het hele jaar: De eerste helft van het jaar 2100 km gelopen, inclusief 3 ultra's en 1 marathon. Door werkverplichtingen helaas mijn weekgemiddelden niet vast kunnen houden. Uiteindelijk eindig ik het jaar toch nog met bijna 3700km op de klok. Meer dan ik ooit gelopen heb, maar minder dan gepland. Ook een ander doel niet gehaald, niet mijn debuut op de 100km gemaakt. Voor de rest alleen maar hoogtepunten inclusief de derde plaats bij de 9-uursloop van Haag Atletiek. Die 100km wacht wel, komend voorjaar is ie aan de beurt.
Hi Thieu, ik heb me nog niet vastgelegd, Winschoten is nog ver in de toekomst. Eerst de Dutch Coast Ultra Run (50) en de halve JKM als opwarmertjes. Met grote waarschijnlijkheid wordt het de ST100 in Amsterdam, eind mei 2016. Ik zag dat jij ook voor de halve JKM hebt ingeschreven.thieu schreef:beste afstand die 3700 km. waar wil je de 100 km gaan doen? zit je ook te denken aan winschoten?roen schreef:Lekker door kunnen rennen het hele jaar: De eerste helft van het jaar 2100 km gelopen, inclusief 3 ultra's en 1 marathon. Door werkverplichtingen helaas mijn weekgemiddelden niet vast kunnen houden. Uiteindelijk eindig ik het jaar toch nog met bijna 3700km op de klok. Meer dan ik ooit gelopen heb, maar minder dan gepland. Ook een ander doel niet gehaald, niet mijn debuut op de 100km gemaakt. Voor de rest alleen maar hoogtepunten inclusief de derde plaats bij de 9-uursloop van Haag Atletiek. Die 100km wacht wel, komend voorjaar is ie aan de beurt.