Marathoninflatie
Is dit nou een serieuze discussie? Wat maakt het nou toch allemaal uit. Het is toch ook gewoon een uitdrukking 'voelt als een marathon'. De marathon is maar een afstand. En hoe ver iemand anders loopt of hoe lang het parcours is of was, dat maakt toch niet uit? Trouwens, ook weer die discussie over de verschillen in prestatie tussen een snelle 10K en een langzame marathon... Brrrrrr.
- DRUM
- Mister Chat'n'Run 2007
- Contacteer:
Voor chatnrun een historische wedstrijd, de allereerste Run'n'greetz! Ik was er niet, was nog net geen lid van de toenmalige MSN groep CnR. Volgens mij Dick, Rupert, Kouketer, Pastarunner....wie nog meer?fransg schreef:PS even opgezocht, was 2003, de 18km.
Ik zat ook een poosje bij die msn groep. Weet niet precies wanneer. Toen hij ter ziele ging heb ik er wel een poosje overgedaan om van het nieuwe forum lid te worden.DRUM schreef:Voor chatnrun een historische wedstrijd, de allereerste Run'n'greetz! Ik was er niet, was nog net geen lid van de toenmalige MSN groep CnR. Volgens mij Dick, Rupert, Kouketer, Pastarunner....wie nog meer?fransg schreef:PS even opgezocht, was 2003, de 18km.
Ik herinner me nog maandagavond chatten met bekende hardlopers. Vroegah ...
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
- DRUM
- Mister Chat'n'Run 2007
- Contacteer:
Naast Dijkloper Peter en Dick was er destijds nog een derde admin van de site: Ruud Bos. Die regelde de chatsessies met bekende lopers en trainers (o.a. Lok en Wassenaar)loopgek schreef:Ik herinner me nog maandagavond chatten met bekende hardlopers. Vroegah ...
Volgens mij ook Vroemen en Kiplagat ?DRUM schreef:Naast Dijkloper Peter en Dick was er destijds nog een derde admin van de site: Ruud Bos. Die regelde de chatsessies met bekende lopers en trainers (o.a. Lok en Wassenaar)loopgek schreef:Ik herinner me nog maandagavond chatten met bekende hardlopers. Vroegah ...
En dan die eindeloze meldingen:
> "drum" komt ook binnen
> Loopgek zegt : hoi Ton
> Dick zegt : welkom
enz enz enz
goeie ouwe chat-tijd ...
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.