Beste forumleden,
Ik volg de Engelstalige opleiding Tourism Management. Mijn afstudeeronderzoek gaat over het zoek- en boekgedrag van de Nederlandse vakantieganger.
Hierbij onderzoek ik hoe de website van een Nederlandse reisorganisatie geoptimaliseerd kan worden.
Mijn doelgroep bestaat uit mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie 40 jaar en ouder. Mijn steekproefgrootte is 282 respondenten.
Ik zou het erg op prijs stellen als u mijn enquête wilt invullen. Deze enquête bevat 20 vragen en is volledig anoniem. Het invullen van de vragen zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen.
De persoonlijke informatie die u verschaft wordt vertrouwelijk behandeld en zal uitsluitend worden gebruikt voor statistische doeleinden.
U kunt meedoen via onderstaande link:
http://www.thesistools.com/web/?id=500851
Alvast hartelijk dank!
p.s Ik weet niet of het plaatsen van enquêtes is toegestaan, maar ik probeer zoveel mogelijk respondenten te verzamelen.
Indien dit niet is toegestaan, mag dit topic verwijderd worden.
Afstudeer-enquête: Help mij alstublieft met afstuderen

Daar gáán we weer ... Je hebt toch hopelijk wel gezien dat dit een forum is voor hardlopen en de liefhebbers daarvan? Dit lijkt zo langzamerhand wel een plek te worden voor willekeurig welke afstudeerenqueteur.
Het zal aan mij liggen, maar ik ben allang enquete-moe. Het enige onderzoek waar ik nog aan mee wil werken is dat waarin onderzocht wordt wat het nut van dit soort mini-onderzoekjes is voor het niveau van afstuderen. Ik heb mijn HBO-studie prima voltooid met een compleet uit de duim gezogen 'onderzoek'. Daar wilde ik echt niemand mee lastig vallen, de begeleidend docent was niet geïnteresseerd en geen haan kraait ernaar in je verdere leven. Succes ermee!
-
- Lid
- Contacteer:
+1
Weer strak aan de bak 
Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
omdat je het zo graag wilt, speciaal voor jou:tOOter schreef:
Daar gáán we weer ... Je hebt toch hopelijk wel gezien dat dit een forum is voor hardlopen en de liefhebbers daarvan? Dit lijkt zo langzamerhand wel een plek te worden voor willekeurig welke afstudeerenqueteur.
Het zal aan mij liggen, maar ik ben allang enquete-moe. Het enige onderzoek waar ik nog aan mee wil werken is dat waarin onderzocht wordt wat het nut van dit soort mini-onderzoekjes is voor het niveau van afstuderen.
http://www.thesistools.com/web/?id=511354
Kijk, deze heb ik wel ingevuld. Dit is echt een goed onderzoek!
Ik vond het wel moeilijke vragen ..

Ik vond het wel moeilijke vragen ..

- Jan-Jasper
- Lid
Elk forum wordt tegenwoordig vervuild met dit soort onzin.
@TS, kun je even de naam en e-mail adres van je docent toevoegen aan het topic? Dan kunnen we hem erop aanspreken dat het niet echt op prijs gesteld wordt dat hij/zij studenten stimuleert fora te vervuilen.
@TS, kun je even de naam en e-mail adres van je docent toevoegen aan het topic? Dan kunnen we hem erop aanspreken dat het niet echt op prijs gesteld wordt dat hij/zij studenten stimuleert fora te vervuilen.
Jan-Jasper heet in het echt Jan-Jasper
- Backpacker
- Lid
Nou, nou zo'n reactie is niet nodig. In tegenstelling tot u besteed ik graag aandacht aan een betrouwbaar onderzoek.tOOter schreef:
Het zal aan mij liggen, maar ik ben allang enquete-moe. Het enige onderzoek waar ik nog aan mee wil werken is dat waarin onderzocht wordt wat het nut van dit soort mini-onderzoekjes is voor het niveau van afstuderen. Ik heb mijn HBO-studie prima voltooid met een compleet uit de duim gezogen 'onderzoek'. Daar wilde ik echt niemand mee lastig vallen, de begeleidend docent was niet geïnteresseerd en geen haan kraait ernaar in je verdere leven. Succes ermee!
Ik wens u een positief en gelukkig leven toe.
- Backpacker
- Lid
Sorry meneer Jan-Jasper, dat gaat helaas niet lukken.Jan-Jasper schreef:Elk forum wordt tegenwoordig vervuild met dit soort onzin.