Wist je dat .......

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.
pmijnhout
Lid
Lid

di 28-12-2010 10:06

Heel erg bedankt!

Ik zit op atletiek bij GAC in Hilversum
Ik deed vroeger de meerkamp, maar ben nu overgestapt naar het springen, en doe af en toe ook nog een cross. Met polsstok en hinkstap mag ik mee doen aan de NK!
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

di 28-12-2010 12:00

Ik wens je heel veel succes Pieter.
Hou je ons een beetje op de hoogte van je resultaten?
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
zwollezuid
Lid
Lid

di 28-12-2010 12:54

Iemand een idee bij vraag 15 de ladies in blue?
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

di 28-12-2010 13:42

Ja ho effe.... het is hier wel een hardloopforum!
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

di 28-12-2010 22:35

- er vorige week in de mailbox van het voormalige chatnrun-circuit mail zat van een voormalige CnR-lid.
- Dit een echte kerstwens was ;)
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

di 28-12-2010 23:13

Denis schreef:- er vorige week in de mailbox van het voormalige chatnrun-circuit mail zat van een voormalige CnR-lid.
.... dat ik die ook heb gehad en netjes heb beantwoord.
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
TPeters

wo 29-12-2010 11:46

Robisrunning schreef:
Denis schreef:- er vorige week in de mailbox van het voormalige chatnrun-circuit mail zat van een voormalige CnR-lid.
.... dat ik die ook heb gehad en netjes heb beantwoord.
...ik dit niet kan volgen, maar het wel heel leuk vind weer een teken van leven van Denis te hebben :!:
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

wo 29-12-2010 18:32

TPeters schreef: maar het wel heel leuk vind weer een teken van leven van Denis te hebben :!:
:D Onkruid vergaat niet Theo ! Morgen onder het mes (kijkoperatie knie) en dan hopelijk na een week of 4-6 weer langzaamaan (eindelijk) de boel weer op gaan bouwen...
TPeters

wo 29-12-2010 18:47

Sterkte morgen! En daarna weer veel succes met opbouwen.

Hopelijk zie ik je in het voorjaar weer op een loopje?

Groet van,

Theo
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

wo 29-12-2010 18:52

Denis schreef:
TPeters schreef: maar het wel heel leuk vind weer een teken van leven van Denis te hebben :!:
:D Onkruid vergaat niet Theo ! Morgen onder het mes (kijkoperatie knie) en dan hopelijk na een week of 4-6 weer langzaamaan (eindelijk) de boel weer op gaan bouwen...
Sterkte Denis en hopelijk een voorspoedig herstel.
Zou een mooi begin van 2011 zijn.

Weblog
Tonny.J
Lid
Lid
Contacteer:

wo 29-12-2010 19:15

Denis succes met de behandeling en starks komen we elkaar wel weer tegen bij een wedstrijdje/loopje om deze samen telopen :d:
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

do 30-12-2010 17:17

boco schreef:Ja ho effe.... het is hier wel een hardloopforum!
Ook welkom op dit forum zwollezuid. Stel je gerust eens voor.
We zijn heel nieuwsgierige forumleden :wink:

Oh ja, de eindejaarsquiz.....
Nadat ik vorig week al als een soort speurneus een aantal logo's had opgespoord ben ik vanmiddag maar eens even voor gaan zitten en alle antwoorden kunnen op de 24 vragen kunnen vinden.
Voor sommige moet je wel even doorzoeken, zoals voor de al eerder genoemde "Ladies in Blue" (tip combineer de slogan boven en de sponsor onder op het startnummer eens en je vindt zeker de wedstrijd en daarmee de uitslagen etc...)
Ook de vraag over de lengte van de rondjes die de mijnwerker liep toen hij 69 dagen ingesloten zat was even puzzelen....

Zijn er nog meer puzzelaars die de eindejaarsquiz al hebben opgelost (domme vraag misschien, maar ik ben wel nieuwsgierig) :idea:

Weblog
bz
Lid
Lid
Contacteer:

do 30-12-2010 18:52

Wanjiru wordt verdacht van poging tot moord. Er lijkt drank in het spel te zijn. Verschikkelijk, ik hoop dat alles op een misverstand gebaseerd is.

http://www.telegraaf.nl/telesport/86229 ... =telesport
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

do 30-12-2010 20:23

boco schreef:
pmijnhout schreef:Kan iemand mij helpen met vraag 24.
Jonathan Kiptoo versloeg in 2007 Josphat Keiyo die vlak voor de finish verkeerd liep.

Als je wint kost dat een biertje!

:lol:

En natuurlijk ga je jezelf hier nog wat uitgebreider voorstellen als hardloper. Of... een van je andere atletieknummers?
(even gegoogeld en YouTube bekeken.)(-;
Ik denk dat het om de 2004 editie gaat (let op het startnummer 5047 op de foto in RW - Kiptoo heeft in 2007 nl nr 1).
Ultraned schreef: Dramatisch slot in Brussel Zondag 10 oktober 2004
Op goed honderd meter van de Grote Markt in Brussel sloeg de Keniaan John Ekiru Kelai een verkeerde weg in. De paniek die de loper daarop overmande koste hem uiteindelijk ongeveer een minuut. Genant detail daarbij is nog eens dat de loper de finishlijn in tegengestelde richting passeerde. Formeel gezien heeft hij daardoor het parcours onregementair verlaten en is niet het gemeten parcours gelopen. Dat houdt in dat zijn tijd niet in de boeken kan. Desondanks heeft de organisatie hem tot winnaar van de ING-Brussel marathon uitgeroepen. Geluk bij een ongeluk was dat de Keniaan zoveel voorsprong had, dat die minuut tijdverlies geen invloed had op de volgorde waarin de lopers de finish passeerden. http://www.ultraned.org/n_item/f2504_2004_10.php

Weblog
zwollezuid
Lid
Lid

zo 02-01-2011 20:50

Oke, dag nieuwsgierige forumleden ik ben jeffrey 29 jaar en kom uit Zwolle. 1,5 jaar geleden begonnen met hardlopen en je kan wel zeggen behoorlijk verslaafd geraakt.
Afgelopen juni mijn 1e halve marathon gelopen in het mooie Zwolle, en ga aankomende zondag de halve lopen in Egmond aan Zee.

Als er mensen zijn die behoefte hebben meer informatie van mij te willen weten dan kunnen ze dat atlijd vragen.
Inmiddels heb ik ook de gehele eindejaarsquiz opgelost, (Robisrunning bedankt voor de tip.)

Groeten Jeffrey
Robisrunning schreef:
boco schreef:Ja ho effe.... het is hier wel een hardloopforum!
Ook welkom op dit forum zwollezuid. Stel je gerust eens voor.
We zijn heel nieuwsgierige forumleden :wink:

Oh ja, de eindejaarsquiz.....
Nadat ik vorig week al als een soort speurneus een aantal logo's had opgespoord ben ik vanmiddag maar eens even voor gaan zitten en alle antwoorden kunnen op de 24 vragen kunnen vinden.
Voor sommige moet je wel even doorzoeken, zoals voor de al eerder genoemde "Ladies in Blue" (tip combineer de slogan boven en de sponsor onder op het startnummer eens en je vindt zeker de wedstrijd en daarmee de uitslagen etc...)
Ook de vraag over de lengte van de rondjes die de mijnwerker liep toen hij 69 dagen ingesloten zat was even puzzelen....

Zijn er nog meer puzzelaars die de eindejaarsquiz al hebben opgelost (domme vraag misschien, maar ik ben wel nieuwsgierig) :idea:
Plaats reactie