Wist je dat .......
Gefeliciteerd en heel veel succes met het examen 

Wat leuk, Bertus,van harte gefeliciteerd!!
En zet 'm op met het examen. Een feestje wordt het toch wel vandaag.
En zet 'm op met het examen. Een feestje wordt het toch wel vandaag.

Het werd een dubbel feestje zaterdag: geslaagd en Atletiek Unie diploma Looptrainer BLT3 in ontvangst genomen!
Erg blij mee.
Erg blij mee.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
2 x gefeliciteerd! Geniet ervanboco schreef:Het werd een dubbel feestje zaterdag: geslaagd en Atletiek Unie diploma Looptrainer BLT3 in ontvangst genomen!
Erg blij mee.
Goed gedaan, Bertus! Gefeliciteerd met je diploma! 
Alles goed met trainer, dochter en kleindochter?

Alles goed met trainer, dochter en kleindochter?

… ik tijdens de marathon van London lange tijd bij Paula Radcliffe heb gelopen? Wat een fantastische belefenis! Het publiek ging uit haar dak als ze Paula zagen. Weinig sporten waar je als recreant kunt meedoen met de wereldrecordhouder.
Ik het boek van Klaas Lok ook heb aangeschaft en dit toch wel een beetje een eyeopener is. En dat dit mijn gebrek aan snelheid bij een steeds verbeterende conditie kan verklaren. En dat ik dus maar met deze methode aan de slag ga. 

Welkom bij de club! Vele soepele kilometers toegewenst 

Bedankt! De eerste 6x1000 zitten er net op. En het gaat vanzelf soepel merk ik door de relatief korte intervallen. Tempo blijkbaar goed bepaald aan de hand van de tabel in het boek, hartslag klopt ook netjes.knnth schreef:Welkom bij de club! Vele soepele kilometers toegewenst
Wauw, unieke belevenis! Gaaf!rogerpgvg schreef:… ik tijdens de marathon van London lange tijd bij Paula Radcliffe heb gelopen? Wat een fantastische belefenis! Het publiek ging uit haar dak als ze Paula zagen. Weinig sporten waar je als recreant kunt meedoen met de wereldrecordhouder.