De Run en Greetz was toch geweldig, voor de loop de online namen in het echt leren kennen en loopvrienden voor jaren gemaakt.
Ik snap de redenatie, maar toch zijn er nog forums die heel succesvol blijven. Wel zijn dit fora die qua software met hun tijd meegaan. Eerlijk gezegd vind ik een forum eigenlijk veel fijner dan een facebook groep wat eigenlijk een hele platte lijst is zonder structuurEline schreef: Ik denk dat de tijd veranderd is, mede door facebook. Ik zie het ook bij andere fora waar ik eerder vaak te vinden was. Dat bloedt op een gegeven moment dood...
Maar goed, ik heb ook wel veel mensen van hier in het echt ontmoet en dat is toch wel heel leuk.
Zijn denk ik wel details en user experience, dit forum is zo onderhand wel heel erg gedateerd.Hens schreef:Dat een forum te verkiezen is boven iets als Facebook, daar ben ik het wel mee eens. Die is niet moeilijk!
Ik ben wel eens benieuwd wat forums die "met hun tijd meegaan" dan extra te bieden hebben. Persoonlijk zie ik zo links en rechts niks schokkends voorbijkomen. Of zijn het eerder details dan grote wijzigingen?
Dat had ik toch gegeven?Hens schreef:Voorbeeldje (mss 2?) zou fijn zijn.
Musicmaestro schreef:het licht volgens mij niet aan de vorm van het forum.