The final curtain....?

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.
MarcRunning
Lid
Lid

di 26-06-2018 7:59

Zo af en toe kijk ik hier nog wel eens, maar helaas niet veel meer te doen hier...
Ook ik heb hier altijd met veel plezier deelgenomen aan discussies en veel geleerd. Nog steeds aan het hardlopen en nog steeds verslaafd :D
runfun
Lid
Lid
Contacteer:

ma 16-07-2018 15:51

Accountnaam en wachtwoord kon ik niet vergeten dus bij deze ook weer eens iets plaatsen :) Ook ik heb hier leuke tijden gehad op het forum toen het nog levendig en bruisend was. Ik lees hier veel reacties dat er te weinig respons kwam op berichten, etc. maar die moeten de forumleden natuurlijk zelf plaatsen.

Wat wel belangrijk is aan een forum zijn de mensen die er achter zitten die bijvoorbeeld de software up to date houden, soms iets vernieuwen, een winactie houden, etc. Ik ben zelf geen voorstander van FB en dat ik hier lang niks meer heb gepost komt omdat ik in een heel andere sector een forum uit de grond heb gestampt en dat wel levendig is ;) Overigens ook met phpbb dus weinig verschillen met hier qua software maar wel qua functies.
Hardlopen, trainen, wedstrijden en meer... www.run-fun.nl
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

vr 10-08-2018 16:41

CnR was bij de start een van de eerste hardloopforums en een schot in de roos. Zoveel leuke dingen meegemaakt en mensen leren kennen.
Voor mij ook weer even tijdje geleden, dat ik hier een berichtje postte.
In mijn leven is wel het een en ander veranderd in de afgelopen jaren.
Met hardlopen heb ik, na een slepende knieblessure en een verhuizing naar het oosten des lands, net de draad weer een beetje opgepakt.
Liep ik in mijn topjaren 36 wedstrijden per jaar en meer dan 3600 km. Nu is dat 1 a 2 keer per week 7,5 a 10 km per keer. Na 22 marathons en 15 ultra's was het even gedaan met de pret. Het sportrustenschema bracht nog even verlichting, maar nu weer terug naar af. Mijn zilveren hardloop jubileum (1992-2017) heb ik vorig jaar stilletjes voorbij laten gaan.
Goede herinneringen aan dit forum met Dick's Safarirun met afterparty, Safaritrail, de Eemmeerloop estafette, de Ekiden in Rotterdam, de 10x10 estafette van de Run Winschoten en uiteraard het hardloopcircuit dat ik samen met Taco en Denis twee jaar heb mogen organiseren met huldiging tijdens de afterparty van de Safarirun (eind januari). Goede contacten opgebouwd met lopers uit alle windstreken, die inmiddels via FB min of meer nog steeds volg.
In het najaar ga ik weer een paar trails lopen (Montferlandtrail en Posbanktrail)....Old soldiers never die!
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 19-08-2018 7:24

Volgens mij is de deadline van dit forum al bekend. Of is dat iets dat per account verschilt?
You are subscriber of Chat'n'Run, hardloopforum
Your subscription will expire in:
299 days, 10 hours, 28 minutes, 21 seconds
Afbeelding
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

zo 19-08-2018 22:49

You are subscriber of Chat'n'Run, hardloopforum
298 days, 19 hours, 0 minutes, 13 seconds

:D
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Rutger
Benefactor
Benefactor

ma 20-08-2018 15:24

Geldt ook voor mij:
298 days, 2 hours, 39 minutes, 59 seconds

Dankzij Chat'n'run heb ik veel mensen leren kennen en ook aan hardloopwedstrijden meegedaan waar ik normaal niet zo snel op zou komen. Ook denk ik met veel plezier terug aan de gezellige greetz na diverse wedstrijdjes. Hardlopen doe ik nog steeds heel graag, dat is iets waar je nooit van af komt :D
JurP
Lid
Lid
Contacteer:

ma 20-08-2018 21:03

You are not subscriber of Chat'n'Run, hardloopforum.
Maar ik kan wel inloggen en antwoorden.
Lijkt bangmakerij :twisted:
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

di 21-08-2018 5:08

Ik moest even zoeken wat dat ook alweer was, die subscription.
Maar gelukkig hielden we in het verleden redelijk bij welke aanpassingen aan het forum werden uitgevoerd. ;-)

Ooit was er een Upload-functie in CnR. Die kon door iedereen worden gebruikt. De module was nogal hack-gevoelig, en er bleek een mogelijkheid te zijn om het gebruik ervan te koppelen aan een z.g. subscription. Op sommige sites werd/wordt dat gebruikt om betalende leden extra functionaliteit te bieden.
Dat subscription systeem hebben we toen, in 2009, in gebruik genomen. Iedereen die lid was van de Run'n'Greetz groep kreeg een subscription van tien jaar en kon daardoor de Upload-functie gebruiken. Die subscription zal volgend jaar dus verlopen.

Maar de betreffende Upload-functie is sindsdien allang buiten gebruik gesteld, als ik het goed heb onder druk van de provider, maar zeker weten doe ik het niet meer. Dus het verstrijken van de genoemde datum zal naar ik verwacht geen enkele consequentie hebben.

Peter
BV sinds september 2006. DN2ASR1
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

wo 22-08-2018 9:04

Fjeww... gelukkig! Dank voor het uitzoeken Peter. :d:
Afbeelding
leksruns
Lid
Lid

di 28-08-2018 14:20

Ik ben onlangs weer begonnen met hardlopen, dus...
TheSandMan
Lid
Lid

di 30-10-2018 17:08

Hmm... Ik ben Sander en heb me net voor dit forum aangemeld, maar krijg nu een beetje de indruk dat ik hier misschien niet moet wezen? Ik ben 39, altijd al sportief geweest (voetbal, boxen, fitness), maar net begonnen aan het trainen voor mijn eerste officiële marathon (London, 28 april). Kan ik beter een ander forum zoeken of is dit gewoon een kleine dip, denken jullie?

Alvast bedankt en een fijne dinsdagavond nog!

Groetjes,
Sander
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 30-10-2018 21:21

TheSandMan schreef:Hmm... Ik ben Sander en heb me net voor dit forum aangemeld, maar krijg nu een beetje de indruk dat ik hier misschien niet moet wezen? Ik ben 39, altijd al sportief geweest (voetbal, boxen, fitness), maar net begonnen aan het trainen voor mijn eerste officiële marathon (London, 28 april). Kan ik beter een ander forum zoeken of is dit gewoon een kleine dip, denken jullie?

Alvast bedankt en een fijne dinsdagavond nog!

Groetjes,
Sander
Welkom Sander! De klein dip lijkt inmiddels een beetje structureel karakter te krijgen, maar het is nog niet helemaal doods hier... Mocht je dus nog hardloopvragen hebben, valt dat hier altijd te proberen. Veel succes en plezier bij je voorbereiding richting Londen!
Afbeelding
TheSandMan
Lid
Lid

wo 31-10-2018 9:59

Dankjewel, Appie! Gaat zeker lukken en ik zal mijn geluk af en toe eens beproeven hier :wink:
Plaats reactie