Ik denk dat het echt wel veel meer is dan cosmetisch, een heel groot ding is natuurlijk dat dit forum op een mobiel heel lastig te gebruiken is terwijl inmiddels meer dan 50 procent van de gebruikers met een mobiel apparaat binnenkomtHens schreef:Musicmaestro schreef:het licht volgens mij niet aan de vorm van het forum.![]()
Ik vind de verschillen vooral cosmetisch. Modern is kennelijk ook dat je o.a. geen afscheidingen meer hebt tussen verschillende berichten. Alles zit in dezelfde witruimte. Goed overzicht en makkelijk navigeren wordt dan lastiger.
De basisstructuur is bij alle fora die ik ken, en de voorbeelden hierboven, exact eender: Een lijst met hoofdgroepen, die vaak gegroepeerd zijn in interessegebieden. In elke hoofdgroep een lijst met onderwerpen die mensen gestart zijn. Daaronder hangen de berichten zelf. Precies zoals hier dus.
maar als het volgens jullie niet aan de forum software ligt, waar dan aan? Er zijn alleen maar meer lopers die er bovendien graag over willen ouwehoeren

Overigens is ook het cosmetische aspect wel degelijk belangrijk, een deel van de oude gebruikers worden op enig moment minder actief en je hebt dus nieuw bloed nodig, als deze landen op een site die 2005 schreeuwt en waar je niet eens met 1 klik kunt registeren met je google of facebook account ben je ze al kwijt