De stekker gaat eruit

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

za 25-01-2020 20:51

Dick schreef:De allerlaatste Run'n'Greetz via dit forum?

Greetz bij de Cantharel (Van Der Valk) vlakbij A1 afslag 19 (Hoenderloo) avanf 15.00 uur
Dick
Coen
Calimero
LazyD
Manon
Evert
Arnhem komt. Waar blijft de rest?
LazyD
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 25-01-2020 21:28

ik denk dat mijn kleine zus me heeft ingeschreven 8O

ben er niet bij jongens, ik heb een podium te verdedigen in Beek :|3
(en ga niet voor alleen een greetz op pad... tref jullie allen vast een andere keer :wink: )
10361820382159406440852219646

Lefty rulez!

GasGeben!
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005
Contacteer:

za 25-01-2020 22:32

Dick schreef:Na bijna 20 jaar stoppen we ermee. Op 3 februari 2020 zet ik de site op slot.
8O
LazyD schreef:ik denk dat mijn kleine zus me heeft ingeschreven 8O
:|3
Ha broer, wij gaan wél alleen voor de greetz op stap. :idea:
MasterRunner schreef:Loop nu probleemloos > 1 uur en ook de tempo's beginnen weer te komen.
Wat goed! Jij bent dus ook net weer toe aan Chat'n'Run. :wink:

Dat is nou ook wat! Ik ben sinds de zomervakantie weer een beetje aan het opbouwen geweest na een véél te lange pauze (ruim 7 jaar :roll:). Gelukkig ben ik geen 30 kg zwaarder inmiddels, maar heel hard schiet het lopen nog niet op. Maar... ik was er dus net aan toe om weer eens wat te kunnen chatten bij het runnen, houdt het hier op! :| Jammer!

Ik heb veel leuke herinneringen aan de hoogtijjaren. Ook ik hing precies die jaren regelmatig rond hier. Veel interessante discussies, goede adviezen (ik was een echte hardloopbeginner), boeiende wedstrijdanalyses, slap geouwehoer en elkaar een beetje op scherp zetten. Ik heb me er erg goed mee vermaakt!
Leuke mensen leren kennen, door Maarten (gadget) serieus aan het fotograferen gegaan, wedstrijden gelopen die ik anders vermoedelijk nooit zou hebben gelopen, diverse gezellige greetzes na wedstrijden meegemaakt én een leuke vent leren kennen!

@Peter: heel hartelijk dank voor jouw werk aan de website! :d:
@Dick: idem en voor het starten ervan. Mooie datum voor de laatste greetz.
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

zo 26-01-2020 2:17

Ook voor mij is het heel lang geleden dat ik hier aktief was. Ook ik ben door blessures inmiddels gestopt met lopen. De loopsport die me zoveel plezier, kracht en leuke ontmoetingen in binnen- en buitenland heeft gegeven. Veel van jullie ken ik persoonlijk en door de vele wedstrijden die ik liep kwamen we elkaar ook zeer regelmatig tegen. Goede herinneringen aan de Safarirun zowel bij het lopen, de organisatie en de afterparty. Het ChatnRun circuit dat ik samen met Taco en Denis heb georganiseerd...wat waren we fanatiek. Die puntencalculator was een meesterwerkje. Ook aan oliebollenloop op 1 januari, de 10x10 in Winschoten, de Ekiden in Rotterdam, de Sallandtrails met verkenningsloopjes van Bertus, de Eemmeer estafetteloop bewaar ik goede herinneringen. Mijn tellertje is op 22 marathons en 16 ultralopen blijven staan. Van mijn rechter knie is de buitenmeniscus niet zo best meer van al dat klimmen en klauteren. Jammer maar helaas.... :?
Hopelijk kan ik op 2 februari ook bij de laatste Greetz aanwezig zijn. Ik heb dienst tot 14:00 uur en als het rustig is moet 15:00 uur te doen zijn.
Voor allen die ik waarschijnlijk nooit meer zie, het ga je goed en nog veel gezonde en sportieve jaren🤞
Groetjes van Rob(isnotrunninganymore).
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Psychorunner
Lid
Lid
Contacteer:

ma 27-01-2020 13:01

Gisteren en vandaag ruim 40 berichten. Nee, CnR is vergane glorie, trek de stekker er maar uit ;).

Loop-ze,

Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

ma 27-01-2020 13:14

Er wordt ook gereageerd door mensen die aangeven niet of nauwelijks nog hard te lopen. Die komen hier even wat 'jeugd'-sentiment opdoen, en gelijk hebben ze, want dat is best leuk. Maar geen vruchtbare bodem voor het opbloeien van een hardloopsite.
BV sinds september 2006. DN2ASR1
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005
Contacteer:

ma 27-01-2020 17:17

Dat is waar, Peter. Maar toch ook al 7 (van de 10) mensen die verwachten wel weer te gaan posten. Ik ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Is het een laatste stuiptrekking of een serieus begin van meer? Ik zet in op het laatste!
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

di 28-01-2020 20:43

Calimero schreef:Dat is waar, Peter. Maar toch ook al 7 (van de 10) mensen die verwachten wel weer te gaan posten. Ik ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Is het een laatste stuiptrekking of een serieus begin van meer? Ik zet in op het laatste!
Ik loop nog steeds, en wil best wel weer gaan posten hoor :roll:
Dus dat is 8
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005
Contacteer:

di 28-01-2020 23:54

loopgek schreef:Ik loop nog steeds, en wil best wel weer gaan posten hoor :roll:
:D Leuk! :d: Dat zijn er al 12...
Psychorunner
Lid
Lid
Contacteer:

zo 02-02-2020 9:49

Morgen is het 3 februari. Kan de doorstartvlag uit? Of wordt het tijd voor een laatste groet? :roll:

Loop-ze,

Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
Hens
Benefactor
Benefactor

ma 23-03-2020 13:32

Doe de laatste groet maar.

Ondanks alle mogelijk goede bedoelingen en zeeën van tijd die (veel) mensen zouden moeten hebben, komt er niets van terecht. Dit is het het eerste bericht in een week tijd. Het laatste bericht was ook van mij. Ik ben niet gewend om veel in mezelf te praten en wilde er ook niet mee beginnen. :(
LazyD
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 24-03-2020 7:20

ik heb wel goede hoop.
volgens mij is iedereen - ik wel in ieder geval - even bezig met andere zaken.
veel wedstrijden gaan niet door, waar trainen we momenteel voor?

nu dus even niet, maar ik meld me wel weer :00\:
10361820382159406440852219646

Lefty rulez!

GasGeben!
MasterRunner
Lid
Lid

di 24-03-2020 22:22

Komt wel weer.....
Tijd genoeg om de pijntjes kwijt te raken, ik doe oa lange powerwalks (zeker 2 uren), .... en na het outplacement traject over naar de cursussen van het UWV, 3 middagen vrijwilligerswerk.

En thuis... een zit er nu thuis v/d kids, geen werk in de muziek documentaire wereld.... Hij kookt nu wat vaker voor ons. Tot juni is zo wie zo alles opgeschort, maar daarna...???

In de weekenden ga ik thuis het onderhoud doen, mij zoon heeft aangeboden mee te helpen....

Dus ik verveel me niet..
Het zou wel fijn zijn als ik weer snel v/d pijntjes af ben, dan ik weer verder opbouwen. Als.... alles weer vrij gegeven wordt... weer naar de club.
De powerwalks van zeker 2 uur gaan iig erg soepel.
LindaNeich
Lid
Lid

ma 10-08-2020 12:38

Zo van afstand hoor ik dat het niet super gaat, er komen geen klassen bij. Er is ook wel wat onrust in de klassen. Kinderen gaan ook wel van de school af, omdat ze naar het voortgezet onderwijs gaan of omdat de school toch niet goed genoeg is. Maar de ouderbijdrage is niet super hoog, de voortgang van de Leonardoschool wordt niet bedreigd. Het is de enige Leonardoschool in de regio Amsterdam, dus een flinke wachtlijst geloof ik wel.

Misschien dat er nog eens een andere school geïnteresseerd raakt, nu volgend de leonardostichting de klassen groter mogen worden en ook de ouderbijdrage richting de 1000 euro per jaar mag gaan.
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

ma 10-08-2020 12:51

LindaNeich schreef:
ma 10-08-2020 12:38
Zo van afstand hoor ik dat het niet super gaat, er komen geen klassen bij. Er is ook wel wat onrust in de klassen. Kinderen gaan ook wel van de school af, omdat ze naar het voortgezet onderwijs gaan of omdat de school toch niet goed genoeg is. Maar de ouderbijdrage is niet super hoog, de voortgang van de Leonardoschool wordt niet bedreigd. Het is de enige Leonardoschool in de regio Amsterdam, dus een flinke wachtlijst geloof ik wel.

Misschien dat er nog eens een andere school geïnteresseerd raakt, nu volgend de leonardostichting de klassen groter mogen worden en ook de ouderbijdrage richting de 1000 euro per jaar mag gaan.
:?:
Plaats reactie