Ik heb gehoord dat dit off-topic is, dus kort: (vlakbij) Luzy.loopgek schreef:Welk stadje/dorpje/gehucht ga je wonen?
Inmiddels 12 mensen die aangeven weer actief te gaan posten

Loop-ze,
Bart
Ik heb gehoord dat dit off-topic is, dus kort: (vlakbij) Luzy.loopgek schreef:Welk stadje/dorpje/gehucht ga je wonen?
Vast wel!sibi schreef:(en wie weet kan ik ook wat bijdragen/posten).
77% van de stemmers verwacht weer actief te gaan posten en één verwachtte alleen te gaan lezen, maar die heb ik al meerdere keren betrapt op het plaatsen van een berichtje, dus eigenlijk is het 83%.LazyD schreef:wie weet geeft jouw stem wel nét de doorslag!
Nou zeg, heeft er nog iemand nazorg nodig? Ik ben op dit moment telefonisch te bereiken.dijkloper schreef:Wat een drukte op de site! Allemaal ramptoeristen die het moment willen meemaken dat Dick de stekker eruit trekt?
Nah, gewoon de start van dé opleving van het decennium, Peter!dijkloper schreef:Wat een drukte op de site! Allemaal ramptoeristen die het moment willen meemaken dat Dick de stekker eruit trekt?
Top!Dick schreef:Zullen we dan maar concluderen dat Chat'n'Run blijft bestaan?![]()
Dat heb ik niet geschrevenCalimero schreef:Yes!! Goed plan!Dick schreef:Zullen we dan maar concluderen dat Chat'n'Run blijft bestaan?![]()
![]()
![]()
:Y:
Dick schreef:Dat heb ik niet geschreven
Ik wist ook zeker dat ik niet had gelezen, ik speelde het spel mee. Volgzaam typje, voor het goeie doelDick schreef:Dat heb ik niet geschrevenCalimero schreef:Yes!! Goed plan!Dick schreef:Zullen we dan maar concluderen dat Chat'n'Run blijft bestaan?![]()
![]()
![]()
:Y: