Ideeënbus
Ik denk aan het volgende:
- - https verkeer: weinig confidentiele informatie, maar een wachtwoord in clear text over onbeveiligde kanalen voelt niet best.
- strava-integratie: de strava club zal vast bestaan, maar meer als input voor wat het je gedaan en dat opmerkingen centraal gemaakt kunnen worden, ipv. per activiteit op Strava.
- gebruiksgemak: zoals afbeeldingen bijvoegen vereenvoudigen en wysiwyg ipv. de phhbb codes. (Nieuwere versie forumsoftware)
Iets wat er voor zorgt dat al die spammers niet steeds lid worden.Calimero schreef:Stel, als er toch voldoende animo blijkt te zijn voor een doorstart van Chat’n’Run, wat zou je dan (eventueel) graag willen veranderen?
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
Klein beetje Strava op de voorpagina. Een paar dagen minimaalcoen schreef:Ik denk aan het volgende:Een opfrisbeurt van de layout interesseert mij persoonlijk niet heel veel, maar zou nieuwe gebruikers makkelijker over de streep kunnen trekken.
- - https verkeer: weinig confidentiele informatie, maar een wachtwoord in clear text over onbeveiligde kanalen voelt niet best.
- strava-integratie: de strava club zal vast bestaan, maar meer als input voor wat het je gedaan en dat opmerkingen centraal gemaakt kunnen worden, ipv. per activiteit op Strava.
- gebruiksgemak: zoals afbeeldingen bijvoegen vereenvoudigen en wysiwyg ipv. de phhbb codes. (Nieuwere versie forumsoftware)

- Calimero
- Miss Chat'n'Run 2005
- Contacteer:
Dick schreef:Klein beetje Strava op de voorpagina. Een paar dagen minimaalcoen schreef:Ik denk aan het volgende:
...

Dat heb je snel gedaan, Dick. Leuk!Dick schreef:Klein beetje Strava op de voorpagina. Een paar dagen minimaal

-
- Lid
- Contacteer:
Ja, leuk! Ik kende 't helemaal niet. Ook goed om te zien dat Drum zijn rondje heeft gelopen.coen schreef:Dat heb je snel gedaan, Dick. Leuk!Dick schreef:Klein beetje Strava op de voorpagina. Een paar dagen minimaal
Loop-ze,
Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.