Het weekend dat vermoedelijk de stekker eruit leek te gaan, de site was een paar dagen later offline, waren we bij een v/d kids, amper geïnternet, kon niet naar "Apeldoorn" , heb toen vast eea gemist.
en EdgeDe server kan niet bewijzen dat dit www.chatnrun.nl is. Het beveiligingscertificaat van de server is afkomstig van *.zxcs.be. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie of een aanvaller die je verbinding onderschept.
Op mijn Samsung tablet TAB A 10.1 (2016) een mooi scherm op en resolutie van 1920x1200 een volledig vullend beeld. Op mijn desktop scherm (PC met Win 10 Pro laatste versie) vult het forum maar de halve breedte op mijn Dell IPS scherm U2515H op een resolutie van 2560x1440. Wordt dat op den duur ook nog automatisch scherm breed zonder grote witte banen aan beide zijden?Het hostnaam in het beveiligingscertificaat van de website verschilt van de website die u probeert te openen.
Foutcode: DLG_FLAGS_SEC_CERT_CN_INVALID. Ga verder naar de webpagina (Niet aanbevolen)
Dag Mark,qmark schreef: ↑zo 05-04-2020 10:46Reactie na de 'upgrade': het ziet er anders uit, maar mijn eerste indruk is dat alle oude threads er nog gewoon zijn en dat de werking van het forum grotendeels intact is gebleven. Voor mij is dat positief. De openingspagina met het overzicht van alle nieuwe berichten is wel verdwenen? Maar is staat netjes een [NEW] logo bij elk sub-forum waarin gepost is.
De kleur geel is helemaal weg?
wordt
?
Mark
Bedankt voor de feedback!MasterRunner schreef: ↑ma 06-04-2020 16:01Wow, das wel een flinke opfrissing.
Proficiat met de upgrade en dank je voor al het werk.
Je schreef als dat https nog aan bod komt. Idd ik kreeg onder Chrome en Opera deze meldingen EdgeDe server kan niet bewijzen dat dit www.chatnrun.nl is. Het beveiligingscertificaat van de server is afkomstig van *.zxcs.be. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie of een aanvaller die je verbinding onderschept.Op mijn Samsung tablet TAB A 10.1 (2016) een mooi scherm op en resolutie van 1920x1200 een volledig vullend beeld. Op mijn desktop scherm (PC met Win 10 Pro laatste versie) vult het forum maar de halve breedte op mijn Dell IPS scherm U2515H op een resolutie van 2560x1440. Wordt dat op den duur ook nog automatisch scherm breed zonder grote witte banen aan beide zijden?Het hostnaam in het beveiligingscertificaat van de website verschilt van de website die u probeert te openen.
Foutcode: DLG_FLAGS_SEC_CERT_CN_INVALID. Ga verder naar de webpagina (Niet aanbevolen)
Mijn mobiel (5S) gebruik ik te weinig voor forums.
PS: Kwam Henry net nog tegen op het winkelcentrum. Nog even over de update v/h forum gesproken en tuurlijk ook even nog over een mooie loop in Doetinchem waar we beiden de halve M liepen.
viewtopic.php?p=386822#p386822