Beste beheerder,
Ik zie enorm veel spam staan, het oudste bericht is van zes dagen geleden. Ik heb er twee gemeld als spam. Kunnen ze weggehaald worden? Merci beaucoup.
Wellicht is het ook een idee om een medebeheerder te benoemen, eventueel alleen voor deze taak?
Loop- (en beheer-)ze,
Bart
spam
-
- Lid
- Contacteer:
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
Dag Bart,
Het was ondertussen een aantal dagen geleden dat ik had ingelogd op het forum en het was precies idd weer de moeite van spam berichten
Heb ze zonet allemaal opgeruimd. Ik moet toch nog eens serieus kijken naar het registratie proces, want het is op die plaats dat ik dit type users zou willen proberen tegen te houden. Nu is het een kwestie van hier nog eens tijd voor vrij te maken 
Alvast bedankt voor de melding!
Het was ondertussen een aantal dagen geleden dat ik had ingelogd op het forum en het was precies idd weer de moeite van spam berichten

Alvast bedankt voor de melding!
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Hoi Ruben,
Ik heb vrijdagavond gereageerd op je pb, maar daar krijg je blijkbaar ook geen melding van. Het antwoord is ja
.
Loop-ze,
Bart
Ik heb vrijdagavond gereageerd op je pb, maar daar krijg je blijkbaar ook geen melding van. Het antwoord is ja

Loop-ze,
Bart
Er staan er nu weer 9, misschien iets vaker dan eens per week vegen?
Hop, weer 16! + eentje die achtergebleven was.
Ik weet niet hoeveel nieuwe leden er dagelijks bijkomen, maar is het, met zoveel spam, niet makkelijker om ze handmatig goed te keuren?
Ik weet niet hoeveel nieuwe leden er dagelijks bijkomen, maar is het, met zoveel spam, niet makkelijker om ze handmatig goed te keuren?
-
- Lid
- Contacteer:
Jaja Hens, al post je nog zo snel, de spammer achterhaalt je wel.
Ik vind 't een goed voorstel, als die instelling mogelijk is uiteraard.
Er staat hier een grote bezem klaar.
Loop-ze,
Bart
OkPsychorunner schreef: ↑ma 28-09-2020 7:59Hoi Ruben,
Ik heb vrijdagavond gereageerd op je pb, maar daar krijg je blijkbaar ook geen melding van. Het antwoord is ja.
Loop-ze,
Bart

Greetz Ruben
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Ter info voor jullie: sinds een paar dagen ben ik medebeheerder, in die zin dat ik spam verwijder. Ik refresh een paar keer per dag en als ik iets zie, neem ik meteen actie. Vanmorgen weer iemand verwijderd met een Russisch mailadres die 76 berichten en reacties had geplaatst. Wees gerust, ik ga me niet met andere taken bemoeien: geen verstand van, geen zin in en geen tijd voor
.
Loop-ze,
Bart

Loop-ze,
Bart
-
- Lid
- Contacteer:
Hoi Ruben,
Ik heb je een tijd geleden weer een pb gestuurd. Wil je die s.v.p. lezen. Volgens mij moeten we recidivisten toch makkelijker buiten de deur kunnen houden a.h.v. hun mailadres.
Loop-ze,
Bart
Ik heb je een tijd geleden weer een pb gestuurd. Wil je die s.v.p. lezen. Volgens mij moeten we recidivisten toch makkelijker buiten de deur kunnen houden a.h.v. hun mailadres.
Loop-ze,
Bart
Korte update:
Ik heb een tweetal aanpassingen uitgevoerd die hopelijk voor minder spam berichten zullen zorgen.
1) Russische emailaddressen, die eindigen op ".ru" worden nu niet meer toegelaten
2) In het registratieproces wordt aan de nieuwe gebruiker/bot nu een extra vraag gesteld, die hopelijk door bots niet correct kan worden beantwoord
Groeten Ruben.
Ik heb een tweetal aanpassingen uitgevoerd die hopelijk voor minder spam berichten zullen zorgen.
1) Russische emailaddressen, die eindigen op ".ru" worden nu niet meer toegelaten
2) In het registratieproces wordt aan de nieuwe gebruiker/bot nu een extra vraag gesteld, die hopelijk door bots niet correct kan worden beantwoord
Groeten Ruben.
-
- Lid
- Contacteer:
Hoi Ruben,RubenV schreef: ↑wo 21-10-2020 14:46Korte update:
Groeten Ruben.
Het gaat de laatste tijd weer helemaal los met de spamberichten. Ik verwijder er regelmatig (inclusief de plaatser) maar het loopt nu echt de spamspuigaten uit. Kan je eens kijken of je er iets tegen kunt doen?
Met sportieve groet,
Bart
-
- Lid
- Contacteer:
Bonjour allemaal, nou ja allemaal
,
Ik ben een hele tijd niet online geweest en zie dat de hoeveelheid spam enorm is toegenomen. Ik ben volop aan het verwijderen, maar ik heb meer te doen
.
Loop-ze,
Bart

Ik ben een hele tijd niet online geweest en zie dat de hoeveelheid spam enorm is toegenomen. Ik ben volop aan het verwijderen, maar ik heb meer te doen

Loop-ze,
Bart