Ik wil ook wel meehelpen.
Is het een idee om alle buitenlandse emailadressen handmatig goed/af te keuren? Dat geldt dan dus ook voor de hot- en gmails etc.
Misschien zelfs alle aanvragen, op dit moment zijn dat bijna allemaal spammers. Als we met z'n 3en zijn zou een goedkeuring van een échte hardloper nooit lang hoeven duren. Wel natuurlijk ff uitleggen bij het aanmelden.
spam
-
- Lid
- Contacteer:
Goed plan. En ja, dat zou veel spam voorkomen. Het is op dit moment niet bij te houden. Een paar dagen niet inloggen en er zijn er weer tig bijgekomen. Alleen: jou die rechten geven ligt uiteraard bij de beheerder (ik heb beperkte rechten), ben ook even zijn naam kwijt en weet niet hoe vaak hij inlogt ...Hens schreef: ↑di 31-10-2023 16:17Ik wil ook wel meehelpen.
Is het een idee om alle buitenlandse emailadressen handmatig goed/af te keuren? Dat geldt dan dus ook voor de hot- en gmails etc.
Misschien zelfs alle aanvragen, op dit moment zijn dat bijna allemaal spammers. Als we met z'n 3en zijn zou een goedkeuring van een échte hardloper nooit lang hoeven duren. Wel natuurlijk ff uitleggen bij het aanmelden.
Ik wil nog steeds graag dit forum mee in stand houden, hoewel 'veelposter' Don

Loop-ze,
Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
Kennelijk leest ie iig bar weinig. Mijn bericht staat er nu al weer meer dan een maand en ik heb nog geen enkele reactie gehad. 

Ook heb ik Ruben vorige week een PB gestuurd, maar om een of andere reden is die ook vertrokken: er staat niks in mijn outbox. 
Ik probeer het nog een keer.

Ik probeer het nog een keer.
Dit nieuwe bericht is nog steeds niet gelezen. 

-
- Lid
- Contacteer:
Ik zie net dat Ruben maanden geleden voor het laatst online was ... Heb net weer aardig wat spam geruimd en zoek naar mogelijkheden om het te voorkomen of meer tegelijk te verwijderen ...
Sport-ze,
Bart
Sport-ze,
Bart
Het spamruimen wordt een sport op zich!
-
- Lid
- Contacteer:
Ik ben, voor het eerst sinds lange tijd, weer eens aan het spamruimen, begonnen met de accounts die meerdere berichten hebben gepost, maar ik vraag me af voor wie ik het nog doe. Maar goed: af en toe komt er nog een serieus bericht tussendoor
.
Sport-ze,
Bart

Sport-ze,
Bart
Mijn vorige PB, van 12 dec j.l. heeft ie nog niet gelezen. Ik heb 'm net weer een bericht gestuurd en ik ga dat van nu af aan elke dag doen, net zolang tot ie wat doet. Ik hoop/neem aan dat hij tenminste ook een email krijgt als er een PB binnenkomt. 
En inderdaad, de hoeveelheid spam neemt hand over hand toe.
Ik zou zó weer terug willen naar het oude forum, toen hadden we een stuk minder last, of deed Peter achter de schermen (heul veul) beter z'n best?

En inderdaad, de hoeveelheid spam neemt hand over hand toe.
Ik zou zó weer terug willen naar het oude forum, toen hadden we een stuk minder last, of deed Peter achter de schermen (heul veul) beter z'n best?
-
- Lid
- Contacteer:
Haha, goed plan.
Ik begin hier onverwacht slim in te worden
. Net een selectie gemaakt van alle gebruikers met een bepaalde domeinnaam > in één klap verwijderd. Er waren er ook heel wat met 17 berichten > ook selectie gemaakt en verwijderd (behalve de gewone gebruikers die toevallig ook 17 x hebben gepost). En hup nog een opvallende domeinnaam verwijderd. Aantal actieve / meest recente topics nu gedaald van ruim 60 tot 10.
Sport-ze,
Bart
Ik begin hier onverwacht slim in te worden

Sport-ze,
Bart
Ik zeg altijd dat een mens overal handig in kan worden: Q.E.D.! 

-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Ik blijf aan het schoonvegen, maar eh @Ruben, waar ben je?
Sport-ze,
Bart
Sport-ze,
Bart
Nieuwe PB's aan Ruben sturen heeft geen zin, bedacht ik. Hij krijgt er (na de eerste) toch geen bericht meer van. Ik heb gezocht en gevonden dat ik Dick wél een email kan sturen en dat heb ik zojuist gedaan. Hopelijk heeft hij nog ergens een emailadresje van Ruben. Zoniet, dan probeer ik het bij Peter (Dijkloper).
Groet,
Hens
Groet,
Hens
-
- Lid
- Contacteer:
Top!
Hens schreef: ↑wo 13-03-2024 0:08Nieuwe PB's aan Ruben sturen heeft geen zin, bedacht ik. Hij krijgt er (na de eerste) toch geen bericht meer van. Ik heb gezocht en gevonden dat ik Dick wél een email kan sturen en dat heb ik zojuist gedaan. Hopelijk heeft hij nog ergens een emailadresje van Ruben. Zoniet, dan probeer ik het bij Peter (Dijkloper).
Groet,
Hens