We zijn een maand verder en het schiet niet op. Net weer flink geruimd, maar er is bijna niet tegenop te deleten. Don schrijft volgens mij ook niet meer. Er moet een beheerder in actie komen die meer bevoegdheden heeft dan ik. Er moet toch ook zoiets mogelijk zijn als nieuwe aanmeldingen handmatig goedkeuren?
Met sportieve groet,
Bart
spam
-
- Lid
- Contacteer:
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
-
- Lid
- Contacteer:
Weer een update: weer wat nieuwe 'leden' met meerdere berichten verwijderd. Ook weer een hele reeks mensen met mailadressen die bepaalde woorden bevatten verwijderd. Ik zie net dat Ruben eind augustus voor de laatste keer leden heeft verwijderd. Ik ben sindsdien dus de enige ...
Ik blijf zoeken naar mogelijkheden om mensen al bij de voordeur tegen te houden, maar denk dat ik die rechten niet heb.
Loop-ze,
Bart
Ik blijf zoeken naar mogelijkheden om mensen al bij de voordeur tegen te houden, maar denk dat ik die rechten niet heb.
Loop-ze,
Bart
-
- Lid
- Contacteer:
Spam-update:
Ik heb de afgelopen dagen weer veel spam (inclusief plaatsers) verwijderd, en zojuist mogelijk iets ontdekt/veranderd wat de hoeveelheid spam zal verminderen of zelfs stoppen. Ik zeg uiteraard niet wat
. Volg mij voor meer beheerderstips
.
Loop-ze,
Bart
Ik heb de afgelopen dagen weer veel spam (inclusief plaatsers) verwijderd, en zojuist mogelijk iets ontdekt/veranderd wat de hoeveelheid spam zal verminderen of zelfs stoppen. Ik zeg uiteraard niet wat

Loop-ze,
Bart
"Volg mij"? op Chat'n'Run. Heb je die functie nu ook gemaakt dan?

-
- Lid
- Contacteer:
Het lijkt iig al een stuk rustiger dan de afgelopen weken. Dat waren er dagelijks wel een stuk of 10. 

-
- Lid
- Contacteer:
Kleine update:
Er lijkt wat minder spam te worden geplaatst. Ben nu ook dagelijks actief om te verwijderen en nieuwe 'leden' (een mailadres zegt vaak al genoeg) te verwijderen nog voordat ze iets posten.
Ik hoop nog steeds dat behalve (vooral) Don en ik nog meer mensen bijdrages gaan leveren. Af en toe een nieuwkomer is al een plus
.
Sport-ze,
Bart
Er lijkt wat minder spam te worden geplaatst. Ben nu ook dagelijks actief om te verwijderen en nieuwe 'leden' (een mailadres zegt vaak al genoeg) te verwijderen nog voordat ze iets posten.
Ik hoop nog steeds dat behalve (vooral) Don en ik nog meer mensen bijdrages gaan leveren. Af en toe een nieuwkomer is al een plus

Sport-ze,
Bart
-
- Lid
- Contacteer:
Update: ik ruim nog steeds dagelijks spamberichten. Als ik een dag oversla, zijn 't er meteen meer.
Maar ... ik heb gisteren iets ontdekt dat wellicht (heel) goed gaat werken. Ik leg 't hier bewust niet uit
.
Sport-ze,
Bart
Maar ... ik heb gisteren iets ontdekt dat wellicht (heel) goed gaat werken. Ik leg 't hier bewust niet uit

Sport-ze,
Bart
Spannend! 

-
- Lid
- Contacteer: