Deze maand in Runner's

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

za 21-05-2011 20:18

Ik heb een los nummer van RW juni gekocht. Yvonne Hak op de omslag en dat vind ik al heel uitnodigend. Spontane meid en een Nederlandse atlete. Beter dan nietszeggende Amerikaanse dames of heren op de cover.
Binnenin een hele leuke special over trailrunning en een zeer lezenswaardig artikel over de 50-jarige Tonnie Dirks.
Ik kan deze Runner'sWorld wel aanbevelen(-;
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

za 21-05-2011 21:59

boco schreef:Ik heb een los nummer van RW juni gekocht. Yvonne Hak op de omslag en dat vind ik al heel uitnodigend. Spontane meid en een Nederlandse atlete. Beter dan nietszeggende Amerikaanse dames of heren op de cover.
Binnenin een hele leuke special over trailrunning en een zeer lezenswaardig artikel over de 50-jarige Tonnie Dirks.
Ik kan deze Runner'sWorld wel aanbevelen(-;
+1, vooral de special over trailrunning.
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
lourenskl
Lid
Lid
Contacteer:

zo 22-05-2011 21:46

Wordt het dan niet hoog tijd voor een abonnement, Bertus?
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

zo 22-05-2011 21:53

lourenskl schreef:Wordt het dan niet hoog tijd voor een abonnement, Bertus?
Jeetje... al vanaf 2004 heb ik een abonnement gehad, nu het eerste losse nummer gekocht omdat het laatste actie-abonnement afgelopen was, krijg je dit! :twisted:
Ik probeer altijd een zo voordelig mogelijk abonnement te nemen. Meestal voor een jaar maar soms is zelfs een halfjaar voordeliger. Ik zal deze week nog even op zoek gaan naar de meest voordelige aanbieding.
Of weet jij die voor mij aan te geven?

:wink:
lourenskl
Lid
Lid
Contacteer:

zo 22-05-2011 22:59

Uit betrouwbare bron weet ik dat een levenslang abonnement uiteindelijk het goedkoopst is, Bertus :D
DeKeiler
Benefactor
Benefactor

ma 23-05-2011 8:30

RW heeft inderdaad een kwaliteitsimpuls gekregen onder Olivier Heimel, na een wat haperende start.

We moeten wel kritisch blijven; er is nog genoeg ruimte voor verbetering. De biografie van Tonnie Dirks was erg leuk om te lezen maar ik mis de tweede laag en/of de originele invalshoek. Het was nu een min of meer chronologische opsomming van wedstrijden. Het past wel in de stijl van Dirks, niet te veel eromheen lullen en wedstrijden lopen.

Het verhaaltje over figuurrunnen kreeg wel erg veel bladzijden toegewezen. Van mij mag er best aandacht zijn voor dit soort curiositieten maar dan gelijk zo'n groot aantal bladzijden? Het lijkt op een knieval voor Nike.

Erik
Iwanowitsch

ma 23-05-2011 9:11

lourenskl schreef:Uit betrouwbare bron weet ik dat een levenslang abonnement uiteindelijk het goedkoopst is, Bertus :D
Nee hoor,
geen abonnement en geen losse nummers kopen is het goedkoopste !!!
8)
max09
Lid
Lid
Contacteer:

ma 23-05-2011 9:33

DeKeiler schreef:RW heeft inderdaad een kwaliteitsimpuls gekregen onder Olivier Heimel, na een wat haperende start.

We moeten wel kritisch blijven; er is nog genoeg ruimte voor verbetering. De biografie van Tonnie Dirks was erg leuk om te lezen maar ik mis de tweede laag en/of de originele invalshoek. Het was nu een min of meer chronologische opsomming van wedstrijden. Het past wel in de stijl van Dirks, niet te veel eromheen lullen en wedstrijden lopen.

Het verhaaltje over figuurrunnen kreeg wel erg veel bladzijden toegewezen. Van mij mag er best aandacht zijn voor dit soort curiositieten maar dan gelijk zo'n groot aantal bladzijden? Het lijkt op een knieval voor Nike.

Erik
Ben ook nog niet erg onder de indruk van het blad. Enkele nummers geleden het item over 'alles over rennen met honden' leek ook nergens naar. Het blijft allemaal - wat mij betreft - nét onder niveau hangen en is het allemaal nét niet. Bepaalde testen lijken zó overduidelijk gesponsord door de deelnemende merken dat het niet interessant is. De kleine 'weetjes' die soms her en der staan worden niet onderbouwd (kersensap tegen spierpijn... beetje uitleg graag). Net alsof de schrijver zelf alles iets overneemt zonder zelf de nieuwsgierigheid te hebben er even iets verder in te duiken. De route van de maand zonder GPS track (misschien heb ik dat gewoon gemist want ik vind het heel gek). Dat soort kleine dingen mis ik persoonlijk in het blad. Maar voor een jaartje is het best leuk om te lezen.
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

ma 23-05-2011 12:43

Iwanowitsch schreef:Nee hoor, geen abonnement en geen losse nummers kopen is het goedkoopste !!! 8)
Maar dat was de vraag niet.
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

di 24-05-2011 13:40

max09 schreef: De route van de maand zonder GPS track (misschien heb ik dat gewoon gemist want ik vind het heel gek).
Dat had ik ook die verwondering. Of zou het de bedoeling zijn met de runners in de hand de route proberen na te lopen?
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
max09
Lid
Lid
Contacteer:

di 24-05-2011 14:00

loopgek schreef:
max09 schreef: De route van de maand zonder GPS track (misschien heb ik dat gewoon gemist want ik vind het heel gek).
Dat had ik ook die verwondering. Of zou het de bedoeling zijn met de runners in de hand de route proberen na te lopen?
;-) ja dat denk ik. Ik vind het echt gek, want nu moet ik zelf met afstandmeten ofzo de route na gaan maken en laden naar de garmin. Heel raar.
Hens
Benefactor
Benefactor

wo 25-05-2011 23:40

loopgek schreef:Of zou het de bedoeling zijn met de runners in de hand de route proberen na te lopen?
Wie weet helpt een kopietje en dan het kaartje/beschrijving uitknippen?
Besef dat de (grote?) meerderheid van de lopers géén gps-ding heeft en dat je lang niet in alle modellen een route kunt uploaden.
Persoonlijk heb ik trouwens ook liever een afdrukje in de hand c.q. filmkoker.
max09
Lid
Lid
Contacteer:

do 26-05-2011 7:52

toch lijkt het me aan de andere kant een hele kleine moeite om voor leden de gps route beschikbaar te maken. als iemand werkelijk die route heeft gelopen. maar ja, wie ben ik ;-)

ik heb ook allemaal leuke routes beschikbaar ;-)
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

ma 06-06-2011 15:24

lourenskl schreef:Uit betrouwbare bron weet ik dat een levenslang abonnement uiteindelijk het goedkoopst is, Bertus :D
Zojuist een nieuw abonnement op Runners'World afgesloten.
Ontving via mail een aanbod: € 26,95 voor 6 nummers + aansluitend 5 nummers gratis. (= jaarabonnement)
De voordeligste aanbieding die ik kon vinden voor een jaarabonnement was € 30. Scheelt toch een paar Euro. (-;
BensdorpChocola
Lid
Lid

wo 15-06-2011 17:28

boco wrote:
Ik heb een los nummer van RW juni gekocht. Yvonne Hak op de omslag en dat vind ik al heel uitnodigend. Spontane meid en een Nederlandse atlete. Beter dan nietszeggende Amerikaanse dames of heren op de cover.
Yvonne Hak staat uitgebreid in het al wekenlang in de winkels liggende Match Magazine http://www.matchmag.nl en ik vermoed dat ze ook op de cover staat.
Plaats reactie