TIP:
Uitgebreide reportage over The Run in Winschoten straks in september.
Meteen wat extra aandacht voor het ultralopen in Nederland/België.
Deze maand in Runner's
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Wordt dit nummer interessant?
Laten we het hopen.
Ik zet in ieder geval (mbt voorpagina) in op: Lang blond haar, blauwe ogen dit keer, en maatje 30.....
Ik zet in ieder geval (mbt voorpagina) in op: Lang blond haar, blauwe ogen dit keer, en maatje 30.....
Nog een andere tip: een rubriek (of enkele artikelen) over "Hoe zou het nog zijn met <oude atletieklegende uit de lage landen>?". Voordelen: human interest, opfrissing van ons atletiekverleden voor newbies, contrast van zwartwitfoto's van toen met kleurenfoto's van nu, opportuniteit om de wat gedateerde RW-abonnees terug wat meer aan het blad te binden, ...
Ik bedoel maar: Bram Som? Duh.
Er is (was) wel een rubriekje van oude atleten, over wat ze gepresteerd hebben en wat ze nu doen. Maar dat was een beetje op de achtergrond. Niet eens een volle pagina.JeroenVN schreef:Nog een andere tip: een rubriek (of enkele artikelen) over "Hoe zou het nog zijn met <oude atletieklegende uit de lage landen>?". Voordelen: human interest, opfrissing van ons atletiekverleden voor newbies, contrast van zwartwitfoto's van toen met kleurenfoto's van nu, opportuniteit om de wat gedateerde RW-abonnees terug wat meer aan het blad te binden, ...
Je zit er behoorlijk ver naastmarcel61 schreef:Ik zet in ieder geval (mbt voorpagina) in op: Lang blond haar, blauwe ogen dit keer, en maatje 30.....
(ik denk dat ze meelezen hier ....)
"Een vraagteken is een vermoeid uitroepteken" (vrij naar Stanislaw Jerzy Lec)
- Calimero
- Miss Chat'n'Run 2005
- Contacteer:
Zou je denken?qmark schreef: (ik denk dat ze meelezen hier ....)
Calimero schreef:Maar ik wacht nog steeds op een mooie man op de cover.
Nou ja, oké, smaken verschillen, maar het is een man en hij ziet er goed getraind uit. Mooie omgeving ook.
geen sixpack....
maar goed, je kan niet alles hebben, doe mij ook maar zo'n lijf!
maar goed, je kan niet alles hebben, doe mij ook maar zo'n lijf!
De Runnersworld lijkt nu eindelijk vorm te krijgen.
Het maartnummer vond ik bedroevend maar het meinummer was al heel aardig. Het juninummer kan ik zonder meer goed noemen.
Prima verhaal over het Bram Som team, Mirjam van Reijen had genoeg leuks te melden en een goed verhaal over de verstandelijk beperkte hardloper Gentle.
Nu nog die voedingsrubriek eruit gooien en een kritische columnist erbij.
Het maartnummer vond ik bedroevend maar het meinummer was al heel aardig. Het juninummer kan ik zonder meer goed noemen.
Prima verhaal over het Bram Som team, Mirjam van Reijen had genoeg leuks te melden en een goed verhaal over de verstandelijk beperkte hardloper Gentle.
Nu nog die voedingsrubriek eruit gooien en een kritische columnist erbij.
Of gewoon lekkere, makkelijke en gezonde recepten waarvan mijn lichaam profiteert als ik ga hardlopen (ipv pompoen met een cyprotisch kaasje en exotische ingrediënten die de rest van mijn gezin echt niet gaat eten) en het liefst ook gewoon eetbaar is voor de rest van het gezin..DeKeiler schreef:Nu nog die voedingsrubriek eruit gooien en een kritische columnist erbij.
Kit
De slak bereikte de ark door volharding!
Klinkt als een 'open sollicitatie'DeKeiler schreef: Nu nog die voedingsrubriek eruit gooien en een kritische columnist erbij.
- lourenskl
- Lid
- Contacteer:
Zo'n Edwin van Diemen zou een leuke columnist zijn.
Verder ben ik het met Erik eens dat het een afwisselend nummer was. Vond zelf- als seizoenkaarthouder van een grote club in Amsterdam- het verhaal over de looptraining van voetballers erg interessant.
En voor de coverfoto zou een wat oudere, gebruinde atleet met snor- type ultraloper- niet zo slecht zijn, denk ik.
Verder ben ik het met Erik eens dat het een afwisselend nummer was. Vond zelf- als seizoenkaarthouder van een grote club in Amsterdam- het verhaal over de looptraining van voetballers erg interessant.
En voor de coverfoto zou een wat oudere, gebruinde atleet met snor- type ultraloper- niet zo slecht zijn, denk ik.
Joa,joa. Maar dan wel tijdens een van z'n fullmoonrunnetjes over de Sallandse Heuvelruglourenskl schreef:En voor de coverfoto zou een wat oudere, gebruinde atleet met snor- type ultraloper- niet zo slecht zijn, denk ik.
- TweetyWasHere
- Lid
- Contacteer:
Ik zie veel lof over de artikelen deze maand, ik vond de gadget toevoeging bedroevend. Één van de meest gebruikte horloges (de Forerunner 305 en opvolger 310XT) was er gewoon buiten gehouden. Daarnaast vindt ik het echt absurd om een categorie dames horloges te maken. Wat was hier nu de bedoeling van? Gaat het alleen om het kleurtje, of zijn die horloges aangepast aan het vrouwelijk brein? Wat zijn de vereisten om vrouwvriendelijk te zijn? Ik ken veel vrouwen die roze foeilelijk vinden. Kortom, ik vond het een beetje kolder...