Wat lezen we?

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.
DikkieDick
Lid
Lid
Contacteer:

vr 01-03-2013 18:53

basvdkant schreef:Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun....
Jaja begin juli verwachten wij ons eerste kindje!

Ben benieuwd welke invloed dit zal hebben op mijn runnershigh....
Gefeliciteerd. Spannende tijd dus. Bij mij was het overigens na de bevalling afgelopen met hardlopen. Is na de geboorte van de oudste helemaal in het slop geraakt. Tegelijk met mijn vrouw kreeg ik destijds een net zo dikke buik, met dat verschil dat die bij haar na de bevalling weg was en bij mij niet. ;-)
sibi
Lid
Lid
Contacteer:

vr 01-03-2013 19:16

basvdkant schreef:Jaja begin juli verwachten wij ons eerste kindje!
Van harte!
InDuRoOw
Lid
Lid
Contacteer:

vr 01-03-2013 20:22

basvdkant schreef:Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun....
Jaja begin juli verwachten wij ons eerste kindje!

Ben benieuwd welke invloed dit zal hebben op mijn runnershigh....
Van harte Bas.

Leuke boek van Kluun.
Aanrader voor de vrouw: Krijg nou tieten van Claudia de Brey.
basvdkant
Lid
Lid
Contacteer:

vr 01-03-2013 21:04

Bedankt voor jullie leuke reacties. We gaan het zien hoe het hardlopen straks valt te combineren met de slapeloze nachten, minder beschikbare tijd en alle andere bijkomende zaken...

Voor mij blijft hardlopen een ontspanning en daar moet zeker tijd voor blijven!

@InDuRoOw, ik zal het boek van Claudia de Brey even aan mijn vriendin doorgeven! thx.
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

vr 01-03-2013 22:45

Bas, slapeloze nachten is niet altijd het geval! Mijn vrouw en ik waren gewend om laat naar bed te gaan, dus wij deden de laatste voeding altijd om 00.30u-01.00u en dan sliepen ze gewoon door tot 6.30u, vanaf het begin al, alle drie de zoons!
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

vr 01-03-2013 23:08

Opa worden is stukken makkelijker Bas!
Proficiat! :lol:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Madelon
Lid
Lid
Contacteer:

za 02-03-2013 16:45

Gefeliciteerd Bas!
Het is gewoon te gek om los te lopen :-)
stefan69
Lid
Lid

zo 03-03-2013 16:56

Gefeliciteerd Bas! Ennuh...gewoon blijven hardlopen. Is tenslotte een prima ontspanning. Als je kleine kinderen hebt moet je alleen wel wat meer organiseren.

Ik heb net het boek Marathon van Hal Higdon gelezen. Ik vond het een heerlijk boek dat ik nauwelijks kon wegleggen. Het is een thriller die over de laatste 72 uur voorafgaand aan de marathon van Chicago gaat.

Hal Higdon is in Amerika een bekende hardloopgoeroe. Hij schrijft voor Runner's World en heeft een heel aantal boeken over hardlopen geschreven. In dit boek beschrijft hij alles wat er bij een marathon komt kijken op een heel leuke manier.

Ik heb het boek via amazon.com besteld. Vreemd genoeg lukte dit niet via amazon.co.uk...

Celebrity X (more famous than Oprah) departs Rome on a private jet bound for the Lake City Marathon. Race director Peter McDonald arrives at the Expo for an inter-view with TV reporter Christine Ferrara, new in town. Peter and Christine find love almost immediately, but when will she learn the dark secret that clouds his life? Thus begins the fascinating 72-hour countdown to the Lake City Marathon, a race beset by problems: Will Peter lose his sponsor and job? Will hot weather threaten the health of runners? Can he keep the identity of Celebrity X secret? And for Chris-tine: Why is Nami­ the supermodel clinging to Peter s side? The race up front pits fast Kenyans against twin brothers from Minnesota. Among the women, the sudden loss of the world record holder opens the door for a flirtry Irishwoman and an unheralded podiatrist, who has not raced since injuries cancelled her college career. Back in the pack, Nani­ raises money for charity, a New York Times reporter chases Celebrity X, and once-married color commentators bicker their way through the telecast. Marathon, amazingly, is Hal Higdon s first novel, told in the grand tradi-tion of fact/fiction books by James Michener (Hawaii, The Source) and Arthur Hailey (Hotel, Airport). Whether runner, veteran, newcomer, or someone who has a friend who runs, Marathon will shock and surprise you as it uncovers the drama and intrigue behind the roadrunner s sport.
George
Lid
Lid
Contacteer:

ma 15-04-2013 11:31

Dit gá ik lezen:
deze coach, Eric Orton zorgde o.a. voor het succes van het boek van McDougal, de auteur van het boek Born to Run;
het boek dat een ware golf van b v en barefootstyle lopers veroorzaakt heeft in de USA:
http://www.amazon.com/Cool-Impossible-C ... 0451416333

via amazon.de zijn de verzendkosten overigens gratis:
http://www.amazon.de/The-Cool-Impossibl ... 451416333/

Het voordeel van amazon.com vind ik echter dat er over het algemeen meer lezers commentaren staan....dus die lees ik daar en vervolgens bestel ik het boek in D.
wei wu wei
Nothing in biology makes sense, except in the light of evolution
sibi
Lid
Lid
Contacteer:

zo 02-06-2013 20:53

[s]Ik sta op het punt om de volgende 2 boeken aan te schaffen:[/s]
Heb net 2 nieuwe boeken aangeschaft:
- Jack Daniels: Running Formula
- Pete Pfitzinger: Advanced Marathoning
sibi
Lid
Lid
Contacteer:

do 06-06-2013 16:37

sibi schreef: Heb net 2 nieuwe boeken aangeschaft:
Ze zijn binnen! Ben benieuwd!
Rasheed
Lid
Lid
Contacteer:

do 06-06-2013 16:43

Ik heb Pete Pfitzingers boek ook besteld en wacht tot ik er door kan bladeren. Een marathon in het voorjaar zou best eens een PR kunnen opleveren als ik het slim aanpak.
Ik heet René. Dit is mijn website en mijn GC profiel.
gzomer
Lid
Lid
Contacteer:

do 06-06-2013 16:47

@sibi: veel plezier! Mag ik een leestip geven? Begin met Daniels, dan zie je IMHO heel mooi hoe Pfitzinger deze basis op zijn manier voor de marathon toepast. Maar goed, andersom kan natuurlijk ook :lol:
Success and failure are the same; the only difference is success keeps you up and running.
sibi
Lid
Lid
Contacteer:

do 06-06-2013 17:21

gzomer schreef:Mag ik een leestip geven? Begin met Daniels, dan zie je IMHO heel mooi hoe Pfitzinger deze basis op zijn manier voor de marathon toepast.
Túúrlijk mag je zo'n tip geven, graag zelfs!
Ik zat vanmiddag al met de boeken in m'n handen en dacht: "met welk boek ga ik beginnen?"
Nou, bij deze: met Daniels!
:D
DikkieDick
Lid
Lid
Contacteer:

wo 09-10-2013 11:08

sibi schreef: Heb net 2 nieuwe boeken aangeschaft:
Wil deze ook nog bestellen, maar zie bij Bol dat van de 1e er eind december een nieuwe editie uitkomt. Denk dat ik daar ff op wacht. Pfitzinger heb ik op de ereader staan, maar de tabellen lezen daar niet zo lekker op (of vallen half weg). Toch ook nog maar eens als hardcopy scoren. ;-)

En even later: ook maar besteld. En op Daniels wordt het nog ff wachten.
Plaats reactie