Aantal actieve leden is slechts 148

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.
Christopher
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 1:51

Ja die ben ik. Ik moest wel denken aan de Henry van daar. Maar vond deze Henry 'iets anders overkomen'. Maar dat moet je zelf weten. Ik hou mijn recalcitrantie over het algemeen wel in. The rage against the machine schept over het algemeen meer zwart/wit dan de kleur van je hart...
HenryL
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 2:00

Christopher schreef:Ja die ben ik. Ik moest wel denken aan de Henry van daar. Maar vond deze Henry 'iets anders overkomen'. Maar dat moet je zelf weten. Ik hou mijn recalcitrantie over het algemeen wel in. The rage against the machine schept over het algemeen meer zwart/wit dan de kleur van je hart...
Ja ik leer snel en probeer mij aan te passen maar dat heeft tijd nodig. Ik ben zoals ik ben maar gedraag mij nu en misschien in de toekomst anders. Ik probeer mijn recalcitrante gedrag ook in te houden maar heb het daar moeilijk mee er zijn zoveel verleidingen.

Dat is weer moeilijk ik begrijp dat niet
----------------------------------------------------------------------------------
The rage against the machine schept over het algemeen meer zwart/wit dan de kleur van je hart...
-----------------------------------------------------------------------------------
Kan je dat uitleggen?
Christopher
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 2:21

Rage against the machine is een band met nogal maatschappij (Amerikaans) kritische teksten. Ik bedoel er mee te zeggen dat je heel kritisch kunt zijn op allerlei dingen in het leven, maar dat je er vaak een tegenstelling mee creeërt (zwart/wit, kijk maar naar de reacties die je krijgt). Ik had/heb er zelf ook moeite mee. In mijn jeugd vond ik mijn plek ook niet. Later tussen alto's was ik er ook niet thuis. Switchend tussen zwart en wit kwam ik tot de conclusie dat ik mijn eigen kleur moet volgen. Zo loop ik hier op chatnrun rond en negeer dingen waar ik cynisch op zou kunnen reageren, maar het na laat omdat het niks toevoegt (vooral voor je zelf niet) en bij dingen die wel mijn hart raken een zinvolle bijdrage aan probeer te leveren. Zoiets....
HenryL
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 2:30

Christopher schreef:Rage against the machine is een band met nogal maatschappij (Amerikaans) kritische teksten. Ik bedoel er mee te zeggen dat je heel kritisch kunt zijn op allerlei dingen in het leven, maar dat je er vaak een tegenstelling mee creeërt (zwart/wit, kijk maar naar de reacties die je krijgt). Ik had/heb er zelf ook moeite mee. In mijn jeugd vond ik mijn plek ook niet. Later tussen alto's was ik er ook niet thuis. Switchend tussen zwart en wit kwam ik tot de conclusie dat ik mijn eigen kleur moet volgen. Zo loop ik hier op chatnrun rond en negeer dingen waar ik cynisch op zou kunnen reageren, maar het na laat omdat het niks toevoegt (vooral voor je zelf niet) en bij dingen die wel mijn hart raken een zinvolle bijdrage aan probeer te leveren. Zoiets....
Klopt ik ben altijd een zwart/wit kijker geweest en denk nu meer in grijstinten en dat wil ik blijven doen.
Ik hoop dat ik meer op jou kan lijken en dat mijn leven dan een stuk makkelijker voor mij wordt.
Bedankt voor jou geweldige info.
Ladyrun
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 12:21

HenryL schreef:
Sorry ik moet er weer even inkomen lang geslapen en ik zit op meerdere forums. Dit is slechts een klein forum voor mij.
Wat wil je ons nu duidelijk maken? Dat je iets te melden hebt op allerlei forums? Dat je veel tijd over hebt? Dat wij als chat'n run eigenlijk niet de moeite waard zijn als klein forum? Dat je verschrikkelijk om aandacht verlegen zit? Dat je je dood verveelt?

Vanmorgen heb ik even wat dingen zitten lezen op het forum van het afgelopen weekend, ik was namelijk het afgelopen weekend nogal druk met het echte leven dus moest ik even bijlezen.

Misschien voor jou ook een idee? Misschien dat je dan iets zinvols te melden hebt dat ook daadwerkelijk iets toevoegd aan ons forum? Mij maakt het niet uit hoor, ik wil je wel wat aandacht geven als je er om blijft bedelen. Als ik daar je dag goed mee kan maken ben ik de beroerdste niet. Kleine moeite.....groot plezier. :D
Run like hell, feel like heaven

www.ladyrun.nl
HenryL
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 12:30

Ladyrun schreef:
HenryL schreef:
Sorry ik moet er weer even inkomen lang geslapen en ik zit op meerdere forums. Dit is slechts een klein forum voor mij.
Wat wil je ons nu duidelijk maken? Dat je iets te melden hebt op allerlei forums? Dat je veel tijd over hebt? Dat wij als chat'n run eigenlijk niet de moeite waard zijn als klein forum? Dat je verschrikkelijk om aandacht verlegen zit? Dat je je dood verveelt?

Vanmorgen heb ik even wat dingen zitten lezen op het forum van het afgelopen weekend, ik was namelijk het afgelopen weekend nogal druk met het echte leven dus moest ik even bijlezen.

Misschien voor jou ook een idee? Misschien dat je dan iets zinvols te melden hebt dat ook daadwerkelijk iets toevoegd aan ons forum? Mij maakt het niet uit hoor, ik wil je wel wat aandacht geven als je er om blijft bedelen. Als ik daar je dag goed mee kan maken ben ik de beroerdste niet. Kleine moeite.....groot plezier. :D
Bedankt voor de aandacht
alt-148
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 13:31

HenryL schreef: Van deze leden hebben er 148, 100 berichten of meer dit zijn de actieve leden

Denk daar maar eens over na.
Ik ben die (Alt-)148 :lol:.
En inderdaad even niet zo actief. Maar er is wel een heel harde kern op dit forum die zeker concrete en opbouwende commentaren levert.
Vaak langer dan een regel en ook leesbaar.
En die elkaar op bij echte wedstrijden opzoeken. Dus dit forum leeft!

Zo, en nu mag deze draad wel dicht.
Ruud Löbel

Grijze muizen gaan geen confrontaties aan
Psckhhhl
Benefactor
Benefactor

ma 26-02-2007 13:44

Mee eens.
HenryL
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 14:00

alt-148 schreef:
HenryL schreef: Van deze leden hebben er 148, 100 berichten of meer dit zijn de actieve leden

Denk daar maar eens over na.
Ik ben die (Alt-)148 :lol:.
En inderdaad even niet zo actief. Maar er is wel een heel harde kern op dit forum die zeker concrete en opbouwende commentaren levert.
Vaak langer dan een regel en ook leesbaar.
En die elkaar op bij echte wedstrijden opzoeken. Dus dit forum leeft!

Jij bevestigt wat ik denk.
Waarom moet je meer woorden gebruiken als het met minder ook kan.

*dicht. Ik denk het niet of ben jij de webmaster. Wat naïef je lijkt wel een muis.
HenryL
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 14:01

Psckhhhl schreef:Mee eens.
Waar mee?
Nanette
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 14:53

alt-148 schreef:
Hiermee !
pietr
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 15:04

Ik was niet van plan om te reageren, maar nu jeuken mijn vingers toch echt. Wat een overbodig topic is dit zeg. Dit is het eerste dat ik lees van HenryL en wat mij betreft ook het laatse.

Dit Gaat helemaal niet over het lopen. Jammer dat deze site vervuild wordt met onzin van deze "leden". Ik lees hier graag en veel en ik kan veel leren van de actieve leden, maar nu ben ik vooral geïrriteerd (en daarom schrijf ik dit stukje).

HenryL, wat is je probleem? Ga toch lopen! Daar knap je van op.

Zo, en nu maar weer wachten op onzin van HenryL, die zal hier vast wel iets op te schrijven hebben.
De toekomst is ook niet meer wat ie geweest is.
HenryL
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 15:16

Nanette schreef:
alt-148 schreef:
Hiermee !
Ben jij zijn vrouw?
HenryL
Lid
Lid
Contacteer:

ma 26-02-2007 15:18

pietr schreef:Ik was niet van plan om te reageren, maar nu jeuken mijn vingers toch echt. Wat een overbodig topic is dit zeg. Dit is het eerste dat ik lees van HenryL en wat mij betreft ook het laatse.

Dit Gaat helemaal niet over het lopen. Jammer dat deze site vervuild wordt met onzin van deze "leden". Ik lees hier graag en veel en ik kan veel leren van de actieve leden, maar nu ben ik vooral geïrriteerd (en daarom schrijf ik dit stukje).

HenryL, wat is je probleem? Ga toch lopen! Daar knap je van op.

Zo, en nu maar weer wachten op onzin van HenryL, die zal hier vast wel iets op te schrijven hebben.
Als ik iets niks vind wil ik daar geen woord aan vuilmaken. Zo zie je maar weer iedereen is anders.
Plaats reactie