Hardloper vermist!

Mededelingen voor en over gebruikers, chatten ed.
Hens
Benefactor
Benefactor

wo 09-05-2007 23:42

Het lijkt er steeds meer op dat hardlopers alleen nog maar bizar of anderszins onverklaarbaar kunnen sterven: Mieke Pullen, Alex Wiegmink, Inez Jacquemart, Rob Verheul of zomaar tijdens een wedstrijd. :cry:
Hens
Benefactor
Benefactor

do 16-10-2008 22:58

De moord op Alex Wiegmink kan misschien toch nog opgelost worden. Er is een belangrijke tip binnengekomen waardoor er weer 35 man op de zaak zitten.
Bericht Gelderlander 1
Bericht Gelderlander 2
Als ze nou maar niet bij zitten laten, dan komt er misschien nog beweging in de zaak.
Eline
Lid
Lid
Contacteer:

vr 17-10-2008 7:23

Hopelijk komt er nu een eind aan de onzekerheid. Het moet vreselijk zijn voor de familie dat ze niet weten hoe het allemaal gebeurt is....
Speedy
Lid
Lid
Contacteer:

vr 17-10-2008 17:13

Vandaag is er een aanhouding verricht in de zaak Wiegmink hopelijk wordt de zaak na al die tijd nog opgelost. Hij komt er niet mee terug maar voor nabestaanden erg belangrijk te weten wat er gebeurt is
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

vr 17-10-2008 18:23

Ik heb twee keer meegelopen bij zijn memorialloop in januari op de Posbank.

Laatste nieuws in de Gelderlander:
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... kmoord.ece
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
jankeemink
Lid
Lid

vr 17-10-2008 20:57

Eindelijk goed nieuws voor de familie dat er misschien weer wat schot in de zaak komt :)
Heb zelf twee keer met de trainingsgroep waar hij vaak mee liep een lange duurloop gedaan tussen Dieren en Papendal waarbij we even stil hielden op de Posbank waar hij is vermoord.
Rutger
Benefactor
Benefactor

vr 17-10-2008 21:28

Toevallig heb ik vandaag een duurloop gedaan op de Posbank en op de terugweg hoorde ik het nieuws op de radio, gelukkig maar voor de nabestaanden, misschien wordt de zaak toch opgelost. De verdachte staat bekend als autokraker las ik. Een paar maanden geleden kwam er op de parkeerplaats van het Posbankpaviljoen een vrouw naar me toe met de vraag of ik iets had gezien, haar auto was daar opengebroken. Zoiets verwacht je helemaal niet in een natuurgebied. Er hoeft natuurlijk helemaal geen verband te zijn, maar de wetenschap dat het "zou kunnen" is toch raar.
Hens
Benefactor
Benefactor

vr 17-10-2008 23:35

De Gelderlander schreef:Peter R. de Vries meldt op zijn website www.peterrdevries.nl / dat aangehouden Arnhemmer een strafblad heeft en bekend staat als autokraker en veelal toesloeg op parkeerplaatsen. De politie wil in dit stadium van het onderzoek niet reageren op de inbreng van de misdaadverslaggever.
Grrr, ze hadden ook al een half jaar nodig om op die tip van PrdV iets uit te doen. :evil:
Manon
Miss Chat'n'Run 2007
Miss Chat'n'Run 2007
Contacteer:

za 18-10-2008 9:26

't Verbaast me altijd dat er mensen zo lang nadien nog met tips (kunnen) komen. Het is meer dan 5 jaar geleden! Als je iets opvallends gezien hebt, dan meld je dat toch meteen? Het kan toch niet zo zijn dat de hele zaak je 5 jaar lang ontgaan is...?
Het is natuurlijk goed dat er tips boven water komen, maar dat er een tv-programma voor nodig is om mensen in beweging te krijgen, vind ik toch wel vreemd.
Cikobesje
Why just run, orienteering is more fun!
MasterRunner
Lid
Lid

za 18-10-2008 9:32

Misschien heeft iemand wroeging gekregen en is recentelijk wat loslippig geworden... en dat heeft iemand opgepikt en doorgegeven? Een van de mogelijke scenario's ......

In de Nijmegen-case (Seveke) hadden ze meer dan 30 scenario's (bron Gelderlander deze week) .... met die ene alias liepen ze vast.... maar dat bleek hem wel te zijn dankzij een bankoverval waarbij hij herkend werd, moest ook helaas (of dankzij..) weer via tv.... al met al duurde dat ook een tijd.... Er wordt zelfs een forum voor georganiseerd om eea uit de doeken te doen stond in de krant.
lourenskl
Lid
Lid
Contacteer:

za 18-10-2008 10:33

Een autokraker.... Dan lijkt het dus toch een geval van verkeerde tijd, verkeerde plaats. Hoe triest....
Speedy
Lid
Lid
Contacteer:

za 18-10-2008 10:38

Manon schreef:'t Verbaast me altijd dat er mensen zo lang nadien nog met tips (kunnen) komen. Het is meer dan 5 jaar geleden! Als je iets opvallends gezien hebt, dan meld je dat toch meteen? Het kan toch niet zo zijn dat de hele zaak je 5 jaar lang ontgaan is...?
Het is natuurlijk goed dat er tips boven water komen, maar dat er een tv-programma voor nodig is om mensen in beweging te krijgen, vind ik toch wel vreemd.
Is niet zo vreemd , het merendeel van dat soort tips komt uit de criminele circuit zelf.
Iwanowitsch

za 18-10-2008 15:10

Manon schreef:'t Verbaast me altijd dat er mensen zo lang nadien nog met tips (kunnen) komen. Het is meer dan 5 jaar geleden! Als je iets opvallends gezien hebt, dan meld je dat toch meteen? Het kan toch niet zo zijn dat de hele zaak je 5 jaar lang ontgaan is...?
Vind ik niet zo vreemd.
Ik denk dat angst voor het onbekende meespeelt. Angst voor de nieuwe situatie die mensen aangaan sinds dat ze de info aan de politie gemeld hebben.
Er is denk ik voor mensen veel moed nodig om die nieuwe onzekere situatie aan te gaan. Ik denk dat de mensen met info hopen dat anderen hen voor zijn met belangrijke informatie.

Ik hoop voor de familie en bekenden van Alex dat er snel duidelijkheid volgt.
MasterRunner
Lid
Lid

za 18-10-2008 17:36

Peter laat "de brief" op zijn site zien: http://www.peterrdevries.nl/
MasterRunner
Lid
Lid

zo 26-10-2008 22:26

Plaats reactie