Ik waardeer die tips altijd wel, naast Koning Voetbal blijft de Moeder aller Sporten te veel onderbelicht naar mijn zin.
Misschien goed om dat te bundelen in dit topic.
Ik zal de aftrap te geven in de vorm van deze uitgestelde uitzending van GRIM:
Bij de RTL's van deze wereld zou het waarschijnlijk wat oppervlakkig en gedramatiseerd zijn, ik heb Cees Grimbergen wat dat betreft wat hoger zitten.Runner's World schreef:In het juli/augustusnummer van Runner’s World kondigden wij aan dat op zaterdag 7 juli het programma GRIM zal worden uitgezonden. Hierin zoomt Cees Grimbergen, journalist van het NCRV-discussieprogramma Rondom 10, in op de hardlooprage in Nederland. Hij trainde samen met de fitte 63-jarige marathonloopster Corrie Bouwmeester (109 marathons) en sprak urenlang met Dirk van Weelden, schrijver van ‘Looptijd’ en ‘Tempo!’, over de perfecte looppas en het verschijnsel ‘runner’s high’. In de Rotterdamse Vinex-wijk Nesselande bezocht hij een van de duizenden loopgroepen die ons land rijk is.
De geplande uitzending moet echter wijken voor een samenvatting van de begrafenis van Majoor Bosshardt. Inmiddels is er een nieuwe datum bekend: 'GRIM rent' wordt uitgezonden op 21 juli om 21.10 uur op Ned.2.